Huhu: Mitä tekee Henrik Haapala 2023-24?

Kädet ristiin ja toivotaan että pelaa ensi kaudella jossain muualla kuin meillä.

8 tykkäystä

Jos pelaa meillä niin pelaa eikä se itseäni haittaa mutta jos jää Ilvekseen niin sekin mulle ihan yks hailee. Ei enää aiheuta oikeastaan mitään fiiliksiä Haapala itselle. Ei todellakaan edes top-5 haaveilu enää itselle Tapparaan - oli varmaan Top-1 haaveilu vielä joku aika sitten.

2 tykkäystä

Meikäläisen kausikortti jäisi kyllä hyllylle, mikäli tämä puolisukeltaja vielä Tapparaan palaisi. Niin kuvottavia ovat tämän lempääläläisen taitelijan otteet tänä keväänä olleet. Muutoinkaan en ihan hirveästi haavaile näistä takavuosien tähdistä, vaan mielummin raikkaalla ilmeellä eteenpäin.

7 tykkäystä

Eikai se nyt yhestä pelaajasta voi olla kiinni

5 tykkäystä

Henkka on 29-vuotias, pelaaja parhaassa iässä. Puhut kuin olisi joku nelikymppinen kehäraakki. Se, että joku jättää yhden pelaajan takia kausarin ottamatta, kertoo minulle ainakin tarpeeksi.

27 tykkäystä

Haapala olisi voinut valita sanojaan ja tekemisiään vähän paremmin, mutta kyseessä on kuitenkin hyvässä iässä oleva oma kasvatti (ei tarvi kertoa, että aloitti LeKissä, sen tiedän). Terveenä yksi Liigan parhaista pisteidentekijöistä.

1 tykkäys

Tätä mää ihmettelen, Henkkahan nimenomaan oli tulossa Tapolan Tapparaan kunnes tuli ilmoitus ettei saada ottaa herrasmiessopimukseen vedoten. En tiedä sitten liittyivätkö nuo puheet siihen että nyt kun jätettiin luu käteen niin aikoo harkita vasta seuraavan kerran kun on uusi käskijä, ei ole tietoa minulla.

Tapparalle Mestaruusmaalin tehneitä pelaajia on kehissä Haapala, Jasu, Luoto.
Siivotkaapa suunne ja käyttäytykää sen mukaisesti.
Jos joku herroista joskus takaisin tulee niin isosti Tervetuloa!

6 tykkäystä

Ole huoletta , ei tule enään pelaamaan Tapparassa.

1 tykkäys

Pystytkö avaamaan yhtään?

1 tykkäys

Arvostan ihmisiä joilla on mielipiteitä ja he myös seisovat niiden takana.

Oletko miettinyt montako uutta kausikorttia myytäisiin jos Henkka Tapparaan palaisi?
Näiden kausikorttien lisäksi huomioisin myös mahdolliset yhteistyökumppanit euroineen jotka siirtyisivät Henkan mukana.

4 tykkäystä

Uskallan väittää että Ilveksellä ei ole ensimmäistäkään yhteistyökumppanina joka on siellä tai lähtee Tapparaan koska Haapala.

2 tykkäystä

Onneksi Suomi on vapaa maa ja täällä jokainen saa pelata ja sanoa mitä itse huvittaa, mulle aivan sama mitä on sanonut tai missä pelaa. Pelimies on silti isolla P:llä

1 tykkäys

Uskoisin, että BlueOval tarkoitti, että tukisivat Tapparaa, jos Henkka siellä pelaisi. Eivät siis nyt välttämättä tue Ilvestä. Mutta eiköhän tässä kesän mittaan nämä asiat selviä.

1 tykkäys

Tiedän, että olet väärässä. Yksi lähti Henkan mukana ja tulisi takaisin Henkan mukana.

14 tykkäystä

Katsos mitä mainoksia Henkan Ilves-paidassa on ja sitten vertaat niitä Henkan Tappara-paitaan. Molemmista löytyy saman yrityksen mainos ja en usko tässä asiassa sattumaan.

E:
@Oijennus oli nopeampi ja hänellä on tästä asiasta takuulla parempi tieto kuin minulla.

4 tykkäystä

Onneksi Tapparan kausikorttimyynti ei ole minun päänsärkyni. Toki toivon mahdollisimman hyvää myyntiä Tapparalle aina ja ikuisesti. Ja varmasti joku on kanssani päinvastaista mieltä ja hänelle Haapalan paluu olisi nimenomaan se syy ostaa se kausikortti. Onneksi tällä palstalla vielä ainakin välillä saa olla myös eri mieltä.

Yksikään pelaaja ei ole suurempi kuin seura. Ikinä. Missään.

2 tykkäystä

Ja silti jättäisit yhden pelaajan takia kausikortin ostamatta suosikkiseurasi peleihin. Vähä on nyt ristiriitaista tämä homma. Henkka on hyvä pelaaja. Jos hän palaa ja vaikka ratkaisee tärkeän pelin, toivon ettet kirjoita yhtään positiivista asiaa palstalle.

19 tykkäystä

Olenko kommentoinut Haapalan ikää jotenkin tai maininnut sanan kehäraakki? Valot päälle nyt!

Puhuit takavuosien tähdistä. Ei siitä ole montaakaan vuotta, kun Henkka oli Tapparassa.

Mutta joo, saat pitää mielipiteesti. Minun Tapparaan kelpaa alle 30v, äärimmäisen taitava jääkiekkoilija, jolla on todella vahva Tappara-tausta.

3 tykkäystä