Kerhon 2018-19 Kick-Off on perjantaina, eli tuolloin julkistetaan ainakin osa uusista sopimuksista.
Juu, siis perjantaina. Täällä on jo päivätkin sekaisin…
Jarkko Malinen menee tai tulee Tapparaan kolmen vuoden sopimuksella.
Reaktiopostaukset mieluusti tänne.
Suoraan 3v. Olen tyytyväinen, tiedetään mitä saadaan.
Tervetuloa kotiin Jakke👍
Hyvä homma,mie tykkään. Tervetuloa.
Hyvä pelaaja. En silti riemusta pompi, vähän tasapaksun oloinen on edelleen sentteriosasto. Toivoin kovempaa kaveria, mutta nyt on hyvin leveyttä.
Toivottavasti joku nousee silti selvästi esiin ja ykkössentteriksi muiden kompatessa.
Malinen, Järvinen, Järvinen, Rauhala, Jasu. Kyllähän tuo Liiga-tasolle hyvä sentteristö silti on, etten nyt sen enempää viitsi valittaakaan.
Sisältyykö 3v soppariin Metsolamainen vuokraus mahdollisuus
Hyvä värväys. Oli playoffeissa HIFK:n parhaimpia hyökkääjiä. Ja takuuvarma av-spesialisti.
Playoffien perusteella se esiinnousija on JM Järvinen ja tähän uskon itse ainakin vahvasti. Sit ois 2-4 sentterit Malinen-Järvinen-Jasu, eli pullat aika helvetin hyvin uunissa.
Miksa pelasi kyllä vahvat pudotuspelit. Henkilökohtaisesti ehkä parhaansa ja nousi kyllä selvästi esiin. On väläytellyt aiemminkin ja itsekin olen odotellut, että ottaisi sen pienen loikan itseoikeutetuksi ykkössentteriksi. Haaveeksi kuitenkin toistaiseksi on jäänyt, vaikka takuuvarmoja reilun 30 pisteen kausia onkin pelannut.
Olen vähän luopunut toivosta, mutta ei tuo skenaario mahdoton ole. Toivossa on hyvä elää, pessimisti ei pety jne.
Tervetuloa takaisin, Malisen Jakke! Ei ehkä mikään sateentekijä, mutta leveyttä ainakin sentteriosastolle ja täsmäase alivoimalle.
Ketju suljettiin automaattisesti 2 tunnin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.