Ettei vaan olisi Vauhkonen?
Osala tai Kiviranta, veikkaisin.
Voi olla, että ei lähelläkään, mutta itse olen kuullut tälläista.
Kiviranta pelannut hyvin AHL:ssä, niin en usko, että hän siirtyy pudotuspelien ulkopuolelle jäävään seuraan. Osala on mahdollinen
Hmmm, Osala ainakin pari viikkoa sitten osallistunut johonkin Espanjan golfkisaan ja pärjännytkin siinä.
Ei sillä, etteikö voisi nurmelta hypätä jäälle, mutta millä kentillä keskittyminen on? Onko ehtinyt jääkiekkoa treenata?
Kiviranta tuskin siirtyy Liigan sarjajumboon takaisin kun sieltä kerran jo pois päässyt. Sportin luulisi ennemmin myyvän pelaajia kuin hankkivan lisää kuluja.
Jatkoajassa spekuloivat Suorannan nimellä ei kuulemma Tepsissä edes reenaisi enää Liiga joukkueen mukana vaan A-junioreiden
Linkkiä vielä Jatkoajan Sport puolelle
Joo, tuskin on kumpikaan tulossa. Kuulin vaan ohimennen.
Haha, vai tuliko nämä vain ekana hatusta vedettynä…
Olisiko nyt sitte O.Osala? On tosiaan treenaillut viimeaikoina Smulterin valmennuksessa.
Ihan vastahan tuo oli golffia pelaamassa Espanjassa. Ei kuulosta kyllä siltä, että olisi lätkää tälle kaudelle enää pelaamassa.
Miksi olisi? Jos ymmärtäisit mitä luet, tietäisit ettei tullut.
Vkl reissu tuollainen
Osala voisi olla hyvinkin mahdollinen. Kolmisen viikkoa siirtorajaan ja jos haluaa vielä pelata niin tässä voisi testata tasonsa ja siiryä muualle. Lisäisi myös Sportin lipunmyyntiä noihin otteluihin.
Suoranta! Ja tää on tieto
Ja tässä vielä siihen vahvistus.
E. Vaihdoin linkiksi verkkosivujen uutisen.
Suoranta hävinnyt meikältä ihan täysin radarilta. Ollut Tepsissä tällä kaudella vaisu. 27 3+2=5. Mutta silti hyvässä iässä (27), joskin poissaolojen rienaama. Loppukauden soppari ehkä se paras ratkaisu. Potentiaalinen 0,7 PPG:n mies.
Jaa niin, että Kiviranta joka on päässyt pelaamaan muutaman matsin jo NHL:n puolella tulisi Sportiin vetämään merkityksettömän kevään? Vai toi Osala, joka halusi voittaa mestaruuden Kärpissä, niin nyt sitten päättäisi höntsätä kevään Sportissa. Yrittäisit edes, ei noissa ole mitään järkeä/totuuspohjaa, “kuulin ohimennen” .
Kuka sanoi, että pitää pelata koko kevät?
Osala hakee tuntumaa ensiksi Sportista, ja siirtorajalla muuhun jengiin?
Kiviranta oli epätodennäköisempi, mutta niin vain Haapalakin tuli. Ei olisi mahdotonta, että on loukkia. Ei olisi mahdotonta että tulisi Liigaan. Olisi kyllä varmaan vaihtanut maisemaa ennen siirtorajaa.
Ja mitä mun tässä pitää yrittää? Totuuspohja on se, että olen kuullut heitä huhuttavan Sportiin.
Lopettakaa väittely, Suoranta sieltä tulee.