Huhu: Petri Kontiola Tapparaan 2019-20?

Minun mielestä paluu nyt tai ei sitten koskaan!
Sen verran joustan että voihan se tulla palkatta A-junnuihin täyttämään vesipulloja. Olis meilläkin pelaajasuuruus huollossa niinku TPS:llä mutta ura hiukan vaisumpi niin ei edustukseen.
Tässä pelaajassa on iso riski ettei saada pelillistä vastinetta palkalle joka ei ole ihan pieni. Fyysiset ominaisuudet menee koko ajan alaspäin vanhetessaan, loukkaantumiset todennäköiset (se selkävaiva esim). Peliäly riittää kyllä mutta onko kropassa ruutia toteutukseen.

7 tykkäystä

Entäs jos on pessimisti, joka pettyy?

Vastaus: suomalainen

Itse asiaan, jos Konna tulee, olemme iloisia. Jos ei, tuskin se siitä kiinni on ettei kiinnostusta olisi, jos tätäkin palstaa lukee…

Käsittääkseni joidenkin Khl-seurojen sopimuksissa on pykälät, ettei seuraavaa sopimusta voi ennen kuin huhtikuu on taputeltu tms…Tästä on tainnut olla täällä jossain ennenkin keskustelua.

1 tykkäys

On kyllä pettymys, mikäli Kontiola ei vieläkään tule. Alkaa mittari olemaan jo sen verran punaisella pelivuosissa, että pian ei enää tarvitsekaan tulla. Tarvitaan ehdottomasti sitten joku johtotähti rosteriin.

5 tykkäystä

Jep, ettei peli ole liikaa Kuuselan varassa.

1 tykkäys

Kyl se näin on. Siellä ei oikein kovin paljoa edes neuvotella ennen toukokuuta.

3 tykkäystä

Täysin samaa mieltä tästä. Jos ei nyt ole ensi kaudeksi tulossa, niin sitten alkaa oma mielipide kääntyä jo siihen suuntaan että onko järkevää palata lainkaan. Kontiolan vahvuus ei oikeastaan koskaan, eikä ainakaan vuosina ole ollut nopeassa luistelussa, jota nykyään liigassa vaaditaan.

1 tykkäys

Minulla taas tieto,että olisi tulossa Tapparaan. Lähde on entinen Tapparan pelaaja.

18 tykkäystä

Olihan Arposellakin Kontiolan tulosta kuun vaihteessa useampi lähde ilmeisesti (toki tässä ajassa asiat voivat muuttuakin):

28.3.2019:

8 tykkäystä

Toivon, että tulee. Tämän ja edellisen kauden jälkeen vahva sentteriosasto on nautinto.

2 tykkäystä

Olisi minun lähteen mukaan tullut Tapparaan jos ei olisi ulkomailta tullut vielä maukasta diiliä. Nyt näin olisi siis käynyt. Lähteestä en sen kummemmin mainitse, koska suoraan sitä ei voi mainita rehellisesti ja ei minulla ole tarvetta teille valehdella, kunhan kerroin vaan kuulemani. Sen verran voin valoittaa et joskus on tullut Sjoella asuttua elämäni aikana.

4 tykkäystä

Omiin korviinkin ovat pikkulinnut visertäneet, että ei olisi sittenkään tulossa. Ilmeisesti jostain on tullut kovempaa sopparia ja Mikki ei halua pelimerkkejä sellaisia määriä yhteen pelaajaan uhrata.

Oma mielipide Konnasta on, että kohta ei tarvi enää tullakkaan. Nyt mittarissa 34 vuotta ja loukkaantumisetkin kiusanneet uralla melko paljon. Anteeksi nyt vain, mutta kohta alkaa olemaan ikä jo rasitteena hoitaa ykkössentterin tonttia, kun jaloistaan ei ole mikään nopein kaveri ja vuosi vuodelta hidastuu.

18 tykkäystä

Ping @Virvelia_kainaloon
Tees pikainen yhteenveto ketjunavaajana miten tämä huhu nyt on edennyt.:thinking:

Konna siis oli jo kynä kädessä kirjoittamassa nimeään Mikin tarjoamaan soppariin, mutta sitten tulikin jostain toisaalta parempi tarjous???

En mä tästä ole mitään isompia tiennyt missään vaiheessa. Käsittääkseni jo alkuvaiheessa täällä joku kirjoitti, että alustavasti on tulossa, mutta katsoo vielä KHL-kortin loppuun. Ilmeisesti nyt sitten jatkaakin vuoden KHL:ssa, kun sellaista on tänne kirjoitettu ja kautta rantainkin vähän kuulunut (voi olla samaa juttua).

3 tykkäystä

En syytä Kontiolaa ja ylipäätään huhuhan tää oli alunperinkin. Olen vain erittäin surullinen, että ties kuinka mones kausi putkeen, kun näytti jo hetken, että meillä olisi ykkössentteri jo kesällä. Taas kerran tuntuu niin surulliselta, että vuosi vedetään ilman ykkössentteriä. Morley varmasti voi korvata esim. JMJ:n panoksen 2. sentterinä, mutta ihan oikeasti - mistä Tapparalle viimein se ykkössentteri?

15 tykkäystä

Samaa itsekin kuulin pari päivää sitten, että ei olisi tulossa Tapparaan. Tiedä sitten.

Laitetaanpa anonyymi äänestys aiheesta:

Kuulemani varman huhun mukaan…

  • …Kontiola tulee Tapparaan
  • …Kontiola on saanut paremman sopimuksen muualta
  • …Kontiola ei ole missään vaiheessa ollut tulossakaan Tapparaan
  • …Ei mitään tietoa aiheesta

0 voters

Tappara on säästänyt jo vuosia pyhästä kolminaisuudesta. Vuonna 2013 oli loistavat sentterit (Barkov & Koskiranta), mutta kohtalo päätti, että yksi on poissa ja yhdelle on liikaa. 2014 kokeiltiin “saako halvalla hyvää” ja ei saanut vaan tuli sekundaa, jota sitten paikattiin ok hankinnalla kesken kauden (Josh Green.) 2015 jälleen kerran kokeiltiin lähteä kauteen Greenillä ja hankittiin Stephen Dixon. Lopulta mestaruudet tuli, kun hankittiin ykkössentteri jo ennen kuin kesä koitti: Jani Lajunen (2016-2017.) Siitä ei opittu vaan hankittiin ykkössentteriksi laituri nimeltä Jarno Kärki ja yllättäen tuo floppas. Jasua koitettiin, ei auttanut. Seuraavalla kaudella Malinen uuniin.

Pikkasen katkerana täällä kyselen, että kuinka monta kertaa tuo yhden pelipaikan täyttäminen pitää *usta aivan täysin ennen kuin aletaan ymmärtää, että tämä on se pelipaikka, jossa ei rahaa säästetä?!

36 tykkäystä

Toivotaan, että on otettu opiksi ja hankittu se keskushyökkääjä. Oli Kontiola tai ei.

2 tykkäystä

Ei noita selkeitä ykkössenttereitä taida hirveästi olla tarjolla Liigaan. HIFK on etsinyt ties kuinka kauan tuota laihoin tuloksin.

Ja raha on yksi asia. Sitä nyt vaan täytyy vähän miettiä.

7 tykkäystä