Huhu: Petri Kontiola Tapparaan 2019-20?

Juttelin Pulliaisen Juuson (agentti) kanssa. Hän kuullut tämän huhun myös ja uskoo vahvasti. Kuulemma rahansa tehnyt lätkällä.

24 tykkäystä

Itse olen kuullut, että ei ole tulossa. 1v pahvi muualle.

1 tykkäys

Itse samaa kuullut. Paluu Tapparaan, mutta ei vielä ensi kaudelle. Silti toivon, että tämä huhu toteutuisi, ja Konna olisi meidän mies ensi kaudella jo.

Jaa ohikautta? Se on ihan sama ketä laidoilla viilettää jos sentterit on aivan saatanan lapasia.

3 tykkäystä

Muualle vuoden sopimus? Palaa Tapparaan, mutta ei vielä? Kuitenkin 35 v. pelaaja, joka kausi se tulee olemaan vaikeampaa. Joko se vuoden pahvi tarkoittais isompaa rahaa, tai sitä, ettei halua Rautakorven valmennuksessa pelata.

2 tykkäystä

Sama tieto täällä. Eilen koitin tätä löysästi rivien välissä mutuilla haaveiluketjussa.

Ei ole Tukka-Jukasta kiinni tuleminen tai ei tuleminen.

En tiedä palaako koskaan vai eikö. Ja tämä lähde, jolta kuulin muualle 1v. sopparista ei ole oma vakituinen “varmalähde”. Suht uskottavasti kuiteskin jutteli. Tiedä näistä…

1 tykkäys

Laittakaahan nyt vähän suuntaviivoja lähteille? Ei tarvitse yhtä suoraan kuin @Jussip95, mutta kyllähän tuo tietämättömälle luotettavimmalta vaikuttaa.

Joo eihän toikaan nyt ihan suoraan mitään sanonut, mutta luulisi noiden olevan suhteellisen syvällä näissä huhuissa, kuka pelaa missäkin. Ja hän tuskin on tätä täältä lukenut! :smiley:

2 tykkäystä

Ilmeisesti myös Jokerit ovat olleet Konnan perässä…

2 tykkäystä

Ei ole eka kerta. Viimeisiä alkaa olla varmasti. Jokereissa saisi isompaa liksaa kuin Tapparassa ja perhe vois asua silti Suomessa. Perheeltä matkustelut olis pois. Jännä nähä. :wink:

1 tykkäys

Hauska saada tälle saagalle kohta päätös ja se voi olla jo lopullinen, koska montaa vuotta konna ei enää pelaa.
Itse olen kuullut, että tulee ja uskon siihen.

13 tykkäystä

Voi paska jos ei tuukkaan…ei senttereitä ens kaudeksi. Pitääjö avata huhuketju jo seuraavalle kaudelle?

Eikai se nyt sitä tarkota et jos Kontiola ei vielä(kään) tule, niin ettei kukaan muukaan tulis.

Ja itse todellakin toivon et pelaa ens kaudella Tapparassa, mut ei myöskään mikään maailmanloppu jos ei tulekaan.

Jos konna ei tule niin Tapparalle tulee kiire hommata kunnon ykkössentteri.

2 tykkäystä

Juurikin Jokerit olisi tuo seura. Itseäni tässä huhussa hieman hämää se, että miksi Jokerit ei ole vielä tiedottanut sopparista. Kuitenkin muita sopimuksia ovat jo tiedottaneet.

3 tykkäystä

Klassinen ajattelutapa. Ei Tapparassa jätetä sattuman varaan. Sopimukset väännetään ajoissa, joku deadline voi olla. Tappara ja Jokerit, toisella kausi loppunu, toisella ei.

1 tykkäys

Itsellä lähteenä Konnan tunteva ihminen.

2 tykkäystä

Ryhtykää pessimistiksi. ei tarvitse pettyä. :yum:

4 tykkäystä

Ei edes ole kausi vielä lopussa (no kohta on :smiley: ) ja johan täällä ollaan jo huolissaan. Ensi kesänä tulee, ketä tulee. Ei voi itse vaikuttaa. Kontiola, jos tulee niin melkoisen hyvin on sentteriasiat kauden alla kunnossa.


Samalla on pakko nostaa esille, että viime vuosina se mestaruus on tupannut vaatimaan sitä selkeää ykkössentteriä ja huippusentteriä. Liigan suurin ongelmapelipaikka on hyvät sentterit. Meillä on käytettävissä näitä hyviä kahden suunnan perussenttereitä vaikka jonoksi asti, mutta oikeita ykkössenttereitä ei meinaa löytyä keneltäkään.

Ja muilla on aivan sama ongelma: jokaisen ison seuran ongelma on löytää selkeä ja riittävä ykkössentteri. Kärpilläkin on ykkössentteri Ruotsista, viime kaudella heillä oli Ruohomaa. Tapparalla Jani Lajunen, IFK:lla ehkä eniten näkynyt vuodesta toiseen tuo selkeän ykkössentterin puuttuminen. Ramstedt sitä hetken oli, mutta ei kuitenkaan enää keväällä.

Nämä on isoja ongelmia ratkaistavaksi Liigan tasolla. Toistaiseksi ei oo löytynyt mitään viisastenkiveä. Eli jos jotain huolettaa riittämätön sentteristö niin voi huokaista, koska tässä sarjassa on 14 joukkuetta samassa tilanteessa.

3 tykkäystä