Huhu: Tappara etsii Haapalan tilalle hyökkääjää kaudelle 2017-18?

Toki asioita saa oikoa, mutta enpä nyt huhutasolla usko asialla olevan suurtakaan merkitystä. Totuus on se, että Zaborsky on nyt täällä ja se, onko hänen pöydällään ollut IFK:n tarjousta vai ei, ei mielestäni ole asian kannalta mitenkään relevantti. Huhujen faktaperäisyydestä ja siitä, ketä uskoo voi jokainen esittää oman versionsa. Jokaisella on oikeus kuunnella sellaisia lähteitä kuin haluaa. Mielestäni tässä ketjussa asiasta junttaaminen on lähinnä turhaa ajanhukkaa, varsinkin kun kukaan tuskin on muuttamassa omia lähteitään tämän takia.

Mikä huhu se on, jos olen nähnyt viestin minkä Zabo on ite lähettäny ja siinä kertonut asian?

Se on sinun lähteesi. Toisella on toinen lähde. :smiley:

Se on jokaisen lukijan tehtävä, kumman lähdettä pitävät luotettavampana ja jokainen voi itse päättää, ketä he uskovat. Mutta asiasta vääntäminen “sinä tiedät vähemmän kuin minä” on jotain niin turhaa että huh hah hei hei. Säästäkää energiaanne.

Lopputulos tiedetään - on ihan sama, mitä neuvotteluita on tai ei ole käyty sitä ennen.

Nii millon toi keskustelukin on sitten käyty…

Sanoihan Haapalakin jollekkin palstaveljelle salilla taannoin, että “enköhän mää tossa Tapparassa pelaa tulevalla kaudella”. :slight_smile:

2 tykkäystä

Sanominen on eri asia, kuin viestin kirjottaminen, josta jää faktaa.

Eilen sopimuksen julkistuksen jälkeen.

Epäfaktojen kanssa tässä eletään itse kukin aina joskus.

Kaksi eri huhulinjaa ja kukin uskoo kumpaa haluaa - tai sitten ei usko kumpaakaan. Eteenpäin, ei tästä sen enempää.

4 tykkäystä

No tossa kuvaa katon missä Zabo vastannut viestiin ja Ojamäki juttuun itekkään en uskonu. Että ei olisikaan tullu meille, mutta päätin kertoo kun Jyväskylän pojat väitti muuta.

Huvittavaa. Aika varmasti kerrot Ojamäen tapauksesta, vaikket itsekään usko. Pätemistä vain, ei muuta. Varmaa on vain se, että varma tieto ei aina olekaan välttämättä totuus, ei vaikka itse Zabo olisi asian kertonut tai jopa kirjoittanut. Motiiveja on monia, lausunnoillekin. Antaa olla.

3 tykkäystä

Ketju suljettiin automaattisesti 12 tunnin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.