Huhu: Tappara julkaisee merkittävän jatkosopimusuutisen La 18.01.2025 (Otto Rauhala, 1v jatkosopimus)

Saatiin Levtchin sopimuksesta merkittävä määrä rahaa ja nyt on merkittävä sopimusuutinen.

En usko Heljangon paluuseen tällä kaudella, vaikka tässä on vaikka mitä siihen vihjaavaa. Luulen että kyseessä on jatkosopimus, jonkun joukkueen kulmakiven.

1 tykkäys

Mattilan jatko

Ruotsissa reenaillut, ilman seuraa oleva rightin sentteri joka voi pelata laidassa. Tämmöinen on merkittävä sopimus jos tulisi.

2 tykkäystä

Laittakaa joku kysely pystyyn.
Kaikki mahdolliset lapulle jotka on ketjussa tullut esiin :grinning:
Katotaan kuka on saanut pahvin.

Oisko kuitenkin joku Levtchin korvaaja useamman vuoden pahvilla koska uskoisin, että seura on tiennyt jo pidempään ettei ole takas ensi kaudelle palaamassa.

1 tykkäys

Jos olisi pitänyt veikata kumpi palaa vuodevaihteen tienoilla Levtchi vai Heljanko, niin olisin vastannut 100% Levtchi palaa.
On todellinen yllätys, jos Heljanko palaa.

Ei sieltä luultavasti mitään ulkomaan arpaa ole tulossa.

Mä veikkaan,että joku junnu on tehnyt sopimuksen vuoteen - 34 asti :smiley:

2 tykkäystä

Merkittävä sopimus voi myös olla Heljangon 3 vuoden lappu :thinking:

6 tykkäystä

Kyllä tässä nyt taidetaan tuoda hyökkääjää joukkueeseen kevät -26 kestävällä sopimuksella. Arvelen :hugs::thinking:

1 tykkäys

Haapala tulee :muscle::muscle:

4 tykkäystä

No ei se Heljanko ole. Henry tulee takas ja ottaa mukaan O’Brianin ettei mikki hiiret hypi silmille.

3 tykkäystä

Olisihan se merkittävä, myös pelkästään loppukausi Tapparassa olisi. En vain itse usko tähän. Olen mielelläni väärässä.

Samalla myös ajattelen että Tapparan huono vire ei ole ollut maalivahdeista kiinni, ehkä tarvittaisiin jotain uutta kentälle. Joku hyökkääjä joka osaa tehdä maaleja

2 tykkäystä

Haapala olis kova. 17v eniten odotettu peli ja Parhaat fanit. Nyt Mennään. Toki kärjistetty, Henkka on Tapparan miehiä… ■■■■■■■■ vieläkin toi ipaan tulo silti…

“Merkittävä sopimusuutinen”. Eli siis kyseessä uusi pelaajasopimus? Nykyjoukkueesta ei muutenkaan voitaisi puhua merkittävästä jatkosopparista kuin ihan muutaman kohdalla.

Eiköhän tuo Helkku ole tulossa takaisin tms kun näin herutellaan.

1 tykkäys

En syttyisi edes.

• Ei Tappara-taustaa
  • 0 peliä tällä kaudella
  • NHL:stä tippunut vanhuuden myötä (harvoin huippuja)
  • Ulkomaalainen, jolla ei kokemusta Liigasta

Toivotaan, että ei.

3 tykkäystä

Onko jossain mainittu että kyse on pelaajasta?

4 tykkäystä

Tuossa käytetty sanaa kuka, niin eiköhän se pelaaja ole.

Nämä ovat siis Tuomenoksan sanoja Mtv:lle

1 tykkäys

Tuossa taannoin tehtiin osakeanti. Merkittävä sopimus voisi liittyä tähänkin?

Toisaalta pelissä kerrotaan yleensä pelaaja uutisista ja muut uutiset kerrotaan lehdistötiedotteella tai vastaavalla.

Lehtinenkin jo speguttelee, onhan se siinä sitten.

3 tykkäystä