Tässä on melko monta päivää, kun asunto ja hyökkääjä jonnekin juttu nostettiin esiin. Voin kertoa, että se kortti meni ja liittyikin Charles B. Ja kyllä laskin ihan itse eilen. Joku tulee, mutta ilmoitus menee lyhyellä matikalla maanantaihin, jos kolikot kasassa tulee jo tänään.
1 tykkäys
ProTappara
(Tamminiemessä, mutta ei jakamassa pesää.)
215
Tämähän nyt on selvä ihan ilman lyhyttäkään matikkaa.
Juuri näin… KooKoo sai vahvistuksen Japanin Liigasta ja HIFKille tuli joku leffamogulin poika, joten ollaan tyytyväisiä Bloodiin ja Fälthiin.
Hiljaista on ollut ja eipä isoa liikennettä ole ollut mihinkään suuntaan. Joudutaanko odottamaan siihen saakka kunnes Playoffeista alkaa tippumaan joukkueita…
Bertrandkin meni marraskuun lopussa Friboug-Gotteroniin loppukaudeksi, joten olisiko tullut parempi tarjous tms…
Olen minäkin tämän legendaarisen asunnon oston kuullut “luotettavasta” lähteestä. Voihan olla, että koko Bertand huhu ei ole validi tälle kaudelle, vaan kyseessä olisi vasta ensi kausi.
Mietin aiemmin ihan samaa kun emäntä tässä taannoin sano että muutetaan Tampereelle jossain kohtaa
Se käytti verukkeena että mökille olis vaan 30km ja joka talvi sais ostettua Tapparan kausarin
Taitaa olla @cace6969 jonkinlainen epätoivoinen yritys pitää tätä keskustelua hengissä. Uskon kyllä, että joku on tulossa, mutta tuskinpa vielä huomenna. Kun kokoonpanoa katseli tuossa viime viikon lopulla niin kyllä siellä on Leinosella varmasti faksi sauhunnut.
Toisaalta olen vähän sitäkin mieltä, että hankkimisen ilosta ei kannata oikeasti hankkia, kun Tapparalla on niin monta ongelmakohtaa tuolla. Firman rahojakin voi säästää, koska sarjasijoitus varmaan nykyiselläkin porukalla pystytään pitämään vaikka väkisin top 6:ssa.