Voin vahvistaa 999% varmuudella, että ei ole.
Joku voisi tulla lyömään puita tähän ketjuun.
Taisi @Messi kaataa sen verran paljon kylmää vettä että tarvii hetki odotella puiden kuivumista? ![]()
Vastahan eilen Jatkoajan ja Ilvesfoorumin puolella lyötiin puita.
Ainakin Jatkoajan nimimerkki on ennenkin tiennyt jotain.
En seuraa naapurin palstaa enkä Jatkoaikaa mutta sen tiedän että @Messi on ollut ennenkin näissä asioissa kartalla. ![]()
Ok. Ei tänne sitten varmaan ketään tule. ![]()
Älä nyt heti lähde tuolle linjalle. ![]()
Kyllä minä tuon olen lukenut. Pidän kuitenkin mahdollisena, että Messinkin ohi joskus menee jotain. ![]()
Niin, ei päästä ihan heti Granathia viltittämään, niin kauan kun mitään Kontiolaa isompaa isoa kalaa ei tule ja loukkaantuneita on.
En nyt näe miten Granathin viltitys olisi yhtään lähempänä vaikka aikuinen sentterismies kokoonpanoon saataisiinkin. Kokoonpanossa on tällä hetkellä kaksi sentteriä, joista toinen on junnu.
Se junnu on kuitenkin 25 pisteen tahdissa, täyttää keväällä 20, pelaa alivoimaa ja ± on +6.
Ja oliko tieto ennen eilistä valitettavaa julkistusta? Eiköhän meillä ihan akuutti tarve ole hankinnalle ellei sitten nosteta rohkeasti junnuja ylös, tosin ei tämäkään ratkaisu taida olla kestävällä pohjalla ajatellen kevään pelejä.
Tuomenoksa sanoi, että ketään ei enää ole haussa joukkueeseen ja perusteli asiaa mm. rosterin leveydellä ja CHL:stä tippumisella.
Jos joku oli jo tuolloin kiinnitettynä, niin sehän pitää paikkansa, että verkot eivät enää olleet vesillä. Toisaalta tilanteet elävät nopeasti ja monenlaisista syistä, kuten nyt on nähty.
Mulla on fiilis että Tuomenoksa huijasi toimittajaa, koska Kontiola vuosi ennenaikaisesti mediaan.
Niin paljon on ollut nimenomaan juttua että Kontiola + ulkkari sentteri.
Minulla on 100% tieto, että jos Tappara arvioi tarvitsevansa vahvistusta keskikaistalle ja jos sopiva pelaaja löytyy ja sopimus saadaan vietyä maaliin, silloin meille tulee vielä sentteri Kontiolan lisäksi. Tätä lausetta vastaan ei voi väittää. Se on tautologia. Täysin varma, mutta ei lisää tietoamme maailmasta mitenkään. Ei siis kuulu huhuketjuun, kuten eivät muutkaan samankaltaiset viestit tässä ketjussa.
Taisi heittää huulta, tai ainakin näin voisi kuvitella kun katsoo tämänkin päivän rosteria… ![]()
En osaa sanoa nyt, vaikuttaako kiireeseen yhden sentterin hyllytys nyt asian laitaan. Sanoisin, että jos sopiva nalli napsahtaa, niin liikettä tulee tähänkin asiaan. Joten en minä ihän jäitä heittele kuitenkaan.
Analla vartio aulassa pystyssä
Kaikki hampaattomat ja parrakkaat vaaravyöhykkeellä. Yritän pujahtaa ohi ![]()
Pakko kysyä, että onko vartion varusteena vielä teltta?
Itse asiaan totean, etten aio pettyä, ellei muita soppareita julkistettaisikaan lokakuun aikana. Silti uskon siihen, että sopiva laatusentterin kriteerit täyttävä kala herättää ostohousut eloon.