Heti kun meidän palstalla aletaan jarruttelemaan sentterin tulon kanssa niin jatkoajassa kiihdytetään.
Estephan on ainakin livetulosten perusteella mennyt Mountfieldiin Tsekkiin, eli ei pelkoa!
Kyllä tuolla tietoja on ollut eri seuroista, mutta ei 100% kuitenkaan. Mutta kyllähän sentterihankinta on näyttänyt selvältä jo pitkään ja täälläkin monen suulla asia kerrottu. Kysymys vain kuka ja koska.
Myrvold on erittäin luotettava nimimerkki Ässäosiossa ja tietää parin muun kanssa varsinkin Ässätaustaisten pelaajien liikkeistä. Voisiko olla jotenkin Ässätaustainen sentteri siis kyseessä?
Ihan ”kieli poskella”-heittona tämä. Marcus Davidssonilla ei ihan ole lähteny Porissa, tosin nyt ollut loukkaantuneena. Josko sielläkin neuvoteltu yhteisymmärryksessä😅
Malisen Jakke kun menetettiin Jypiin, niin katse kääntyy J-M Järviseen?
Kanukkia M.Davidsonista ei saada, mutta riittääkö jos on Hampaaton Svenski.
Onko tulossa vanha kunnon Suomen mestari ja Chl:n mestari Geoff Platt takaisin
Jos Konnan lisäksi toinen sentteri vielä tulee, niin selkeitä senttereitä olisi X-Rauhala-Kontiola-Somppi-Keskinen-Rönni. Sitten rosterissa vielä Liedes, Tanus ja Camper, jotka kaikki voivat stuntata keskellä. Yks-kaks alkaisi olemaan tunkua keskelle.
Mutta kun ei ole korvattu Lehterää niin ei riitä millään.
(Hymiö.)
Kyllähän Lehterä on korvattu, nimittäin Kontiolalla. Enpä heti keksi parempaa korvaajaa.
Nyt jäi Rönni sivuun eli tarve sentterille kasvoi taas
Itse olisin valmis antamaan näyttöpaikan U20 pelaaja Valtteri Lahtiselle, ennen kuin saadaan uus sentteri ja Konna sisään. Todellinen sähikäinen, että istuis nelosen rooliin hyvin.
Nyt tosiaan on sille sentterille tarvetta.
Toivottavasti asiaan reagoidaan nopeasti.
Edelleenkään ei ole mikään kiire, eikä kannata hätiköiden palkata. Junnuista uutta ukkoa kokeilemaan.
Edit: Toivotaan toki että oli jotain jo haavissa.
Ettei olisi tämä marraskuu ollut aikatauluna juuri tuon takia muutenkin… tulee vain mieleen.
Nyt kun Rönni ei pelaa, onkohan kokonaan poissuljettu vaihtoehto että Konna tuliskin suunniteltua aikaisemmin peleille?
Ilvesfoorumin konkarikirjoittaja komppaa tuota jatkoajassa heitettyä kommenttia, että Tuomenoksalla olisi puheistaan huolimatta ostohousut jalassa.
Ei kai mitään pakottavaa tarvetta tuolle. Muzik ja Luoto pelaa ja varmaan joku Savinainen tai Tanuskin sieltä voi kohta saikulta tulla takas. Sitte junnuissa jotain Tammelaa jne.
Antaa Konnan nyt kuntoutua ihan rauhassa.
Ei Konna edes ole pelaamassa vielä kuukauteen, ja Tanuskaan tuskin ihan heti pelaa?