Huhu: Teemu Nurmi Tapparasta HPK:on kaudella 2017-18?

Toki Nurmi ei varmaan keskeneräisistä asioista puhuisi, vaikka olisikin siirtymässä johonkin. Ellei sitten Nurmelta asiasta kysynyt ole hänen kavereitaan.

Huonoa henkeä on monenlaista ja olematta joukkueen sisällä on vähän vaikea sanoa, mikä sellaista olisi. Minä en osaa kenenkään pelipokerinaamasta päätellä, mikä on tunnelma pukukopissa ja ei asia oikeastaan minulle juurikaan kuulu. Tuskinpa joukkue mitään high fiveja heittelee silloin, kun tulee turpaan. :slight_smile:

Minulla on vähän huonoja kokemuksia tuon “huono henki” -sanaparin viljelystä, kun itseeni sitä käytettiin entisessä työpaikassa jatkuvasti erään esimiehen toimesta, vaikka monien kollegoiden mielestä pidin sitä juuri yllä. En siis halunnut ottaa itse huhuun mitään kantaa, koska minusta sen arvioiminen joukkueen ulkopuolelta on vähän hullun hommaa. Mielipide oma.

Koko Nurmi-huhu lähti liikkellee käsittääkseni siitä, että Nurmi olisi vuokrannut asunnon Hämeenlinnasta. Miksi? Eikö Nurmi jaksa herätä sen verran aiemmin, että ajaa 45-60 minuuttia aamulla Hämeenlinnaan jäähallille? Miksi Nurmi vuokraisi itse asunnon eikä HPK hänelle sitä hoitaisi, kuten tapana? No, aika näyttää, onko huhussa perää. Yleisenä ihmettelynä nämä, ei niinkään vastauksena, jatkoin vaan pohdiskelulinjaasi.

1 tykkäys

Kyllä siellä varmaan pinna on kireellä välillä, eikä aina hymyilytä kun peli ei suju. Mutta että kokenut Nurmi lähtisi juoruileen tuollaista, en usko pätkääkään. Huhupuhetta.

4 tykkäystä

Eikös se lähtenyt siitä, kun joku Ilves henkinen kirjoitti jatkoaika sivustolle, että Nurmi on hommannut asunnon Hämeenlinnasta?

1 tykkäys

Ottamatta nyt kantaa noihin huhuihin, niin onhan se kieltämättä näinkin, että Nurmi
on yksi kovimmista häviäjistä tässä laiturien kilpailussa. Nyt tämänpäivän Chl pelin jälkeen
taas tuli yksi potentiaalinen kisaaja noista viimeisistä paikoista, kun Alanen pelasi todella hyvän
pelin.
Yhtään helpommaksi ei hommaa tee sekään, että pelin pitäisi nopeutua kokoajan ja
kaikki sen tietävät, että Nurmi ei tästä taida enää nopeutua. Harmittaa sanoa, että nythän
pelaajalla olisi vielä markkina arvoa, mutta ensikaudella sitä ei välttämättä niin paljoa enää ole.

Ei varmasti ole nopeutumassa - mutta huhu kuulostaa sikäli hauskalta, että tuo HPK:n peli on aivan yhtä sekaisin kuin Tapparan ja Pendolla ei oo oikein lähtenyt nyt lentoon niin kuin viime kaudella. HPK:lla on itse asiassa pelissä hyvinkin paljon samanlaisia ongelmia kuin Tapparalla, joka pistää kysymään, että onko joukkueiden valmentajissa jotain samaa.

Lähtökohtaisesti on totta, että HPK:ssa Nurmi olisi isossa roolissa - olisi monessa muussakin jengissä kuin Tapparassa. Mutta Tappara maksanee Nurmelle kuitenkin inan hyvää liksaa palveluksista ja mies taitaa oikeasti viihtyä Treellä. Ei se Nurmen ura siitä enää paljoa ole pidentymässä, vaikka menisi mihin jengiin pelaamaan vikat kautensa. Ja Tapparassa on mahdollisuus voittaa se mestaruus vielä - HPK:ssa ei taida ihan tällä kaudella vielä olla.

Viestejä siirrelty. Huhuilut ja niihin liittyvät spekulaatiot tänne huhupuolelle, kiitos.

1 tykkäys

Hallilla hevosmiesten tietotoimisto kertoi, että Tappara on etsimässä Nurmella uutta seuraa.

Ymmärrettävä ja jokaiselle osapuolelle paras ratkaisu.

Aika vähän aiheuttaa keskustelu huhu, jonka joku nimimerkki tällä palstalla heitti ilmoille. Huhu kertoi että Nurmi ja Reden lähtee ja tilalle olisi tulossa joku…olikohan sentteri. En viestiä löydä, mutta kukaan ei siihen eilen tarttunut…eikö tähän uskota, vai oliko foorumilaiset eilen niin shokissa alkukaudesta ettei kukaan huomannut?

Edit. Nyt löyty viesti. Jäsen Ripuli kirjoitti näin:[quote=“Ripuli, post:310, topic:6196”]
Tänään hallilla joku herrasmies, jolla pelin alussa oli hyvin Tappara arvovaltaista seuraa… (Mikki ja myyntitiimi)
Jutteli että Reben tilalle olis tulossa joku ja siinä samalla Nurmikin lähtisi, että tulis budjettiinkin tilaa. En tuntenut miestä, joten voi olla ihan pelkkää puhetta.
Mutta jäin miettiin, että eipä taida olla edes vapaana mitään kovin ihme ukkoo sentteriks.
Joo ehkä Ramstedt, mutta realistisia vaihtoehtoja en keksiny
[/quote]

Tässä on nyt huhua sekä Nurmen että Redenbachin lähdöstä. Kuulostavat kyllä tämän viikonlopun jäljiltä uskottavilta huhuilta. Tuntuu pahalta varsinkin Nurmen kohdalla. Ja mikäli pari ukkoa kengitään, ei se nyt suoranaisesti onnistuneelta rosterin kasaamiseltakaan vaikuta.

No mutta. Tuleeko ukkoa sisään? Rosteriin jäisi 15 hyökkääjää ja mukaan laskettaisiin silloin Alanen, Mäkinen ja Levtchi. Pojat on esiintyneet positiivisesti, mutta en usko, että Jukka laskee heitä vakirosteriin. Joten eiköhän sieltä sentteriä tässä tapauksessa haeta? Ramstedt olisi tietenkin ihan ok, tohon Zabon ja Peltolan rinnalle.

Ps. Jugi on tehnyt kuusi maalia 12 peliin, eikä tällä hetkellä edes kuulu YV koostumuksiin. 30 maalin vauhdissa :smile:

Ps: Jugi pelaa ykkös yveessä.

3 tykkäystä

No niinpäs onkin. Siis ei se niin hyvä ookaan :slight_smile:

Ei herran jestas nyt yhtään ukkoa enää sisään eikä ulos, kyllä tällä rosterilla pitää se hyvä tulos tulla ja se tulee kunhan ukot on iskussa eikä meillä edelleenkään ole kiire, kunhan päästään kuuden sakkiin ja on voitettu CHL niin minä olen tyytyväinen UGH.

Niin, pelaajien kenkiminen ei ollut oma toiveeni, mutta nyt näyttää siltä että näin tulee tapahtumaan. Halusimme tai ei.

Ja taitaa kaksi äijää poistua

Siis kuinka varma tieto vai oma tuntuma? Sillä vaan kysyn kun en sitä henkilökohtaisesti ymmärrä.

Joo sori, oma tuntuma yhdistettynä tälläkin palstalla esiintyneisiin huhuihin. Itse olen tästä aika varma, mutta Nurmen kohdalla toivon olevani väärässä.

1 tykkäys

Miksi Nurmea ollaan heittämässä pois? Kertokaa nyt mikä kaverissa on huonontunut vuoden aikana. Tulee tekemään tuhoja HPK:ssa, jos nyt sinne siirtyy.
Onko tietoa missä kunnossa Ramstedt on? Luulisi Hifk olevan kiinnostunut myös miehen palveluksista, jos on kunnossa.

2 tykkäystä