Huhu: TPS:n pelaajajulkistukset heinäkuussa 2020

Aha, tuota en muistanut tai tiennytkään. Ehkä tässä “säästettiin” sillä tavalla, että ulostettiin pelaaja, joka olis tullut ns. kalliiksi. Motivaation puute, sopimattomuus joukkueeseen, koti-ikävä, salainen vaiva tms. Jotainhan kränää tuossa on täytynyt olla, sillä onhan Budish kuitenkin pelaajana se varmempi kortti, jos samalla hinnalla saadaan.

1 tykkäys

Budishille maksettiin varmasti lähes puolet ensi kauden palkasta, mutta silti mielestäni hyvä veto. Ei mitään hyötyä kyseisestä kaverista Tepsille. Uusi yrittäjä on sentään maalikuningas takapihaliigasta. Ehkä on mahdollisuus jopa onnistua, vaikka harva Echl pelaaja on tarpeeksi hyvä.

Maanantaina pukkaakin sitten jo taas uutta nimeä, tällä kertaa puolustajaa.

Ei stana…

Edit: ja perustelut; olisi vaikea nähdä meillä edukseen esiintynyt pelaaja Turussa, koska TPS on mun inhokki nro 1. Sama reaktio mulla tuli Jasun siirrosta.
Ja uskoisin etta Tappara näyttänyt Polalle organisaationsa hyvyyden.

2 tykkäystä

Steven Iacobellis tulee itselle väistämättä mieleen. Moni seikka ikää myöten menee aika yksiin. Hiukan rotevampi tämä Tepsin sankari on, jos se nyt sitten auttais parempaan tulokseen liigassamme.

Edit. Selvennykseksi se että tilastojen puolesta tulee Iacobellis mieleen. Jäällä eivät sitten välttämättä muistuta juurikaan toisiaan.

Olis kyllä iso harmi nähdä Polasekki Turun paidassa.

3 tykkäystä

ECHL:n maalikuninkaat ei ole kovin hyvin pärjännyt viimeisen kymmenen vuoden aikana.

Ei välttämättä. Mängimies kirjoitteli näin 22.6.2020 TPS:n huhuketjuun Jatkoajassa.

Budish on muuten menossa KHL:ään. Tämä uutinen otetaan varmaan ilolla vastaan. Johan tuota on vuoden verran tyrkytettykin mihin tahansa.

Latvialaismedia tuosta kirjoitteli. Kyse siis nimenomaan siirrosta Riian Dinamoon. Lähiaikoina pitäisi kuulua, sillä Dinamolta puuttuu ensi kauden rosteri vielä kokonaan.

2 tykkäystä

Jatkoajassa nimimerkki Mirasane on kirjoittanut Josh Kestneristä näin:

Taitava pelaaja ja laukoo hyvin, mutta ilmeisesti luistelussa on puutteita, ja sen takia ei ole saanut AHL:ssä näyttöpaikkoja kovista ECHL-tehoista huolimatta. Ylivoimalla täyttää todennäköisesti paikkansa Liigassakin, mutta jos liike ei ole vahvuus, voi 5vs5-pelissä olla yllättäviäkin haasteita. Ensi kaudella saadaan nähdä, voidaanko Kestneristä puhua ECHL:n Corey Lockena.

Linkki

Jos luistelu ei ole liigan vaatimuksien tasolla, niin onko Urama ja Kallio scoutannut tekstiTV:n perusteella?

1 tykkäys

Tuo on onni Tepsin kannalta, jos Riikalta puuttuu rosteri kokonaan. Pääsevät Budishin kalliista sopparista eroon, kun ottaa huomioon, ettei kaveri saanut viime kaudella mitään aikaan. Ehkä jotain joutuu silti maksamaan.

Jos luistelu on puute, niin ei voi maalikuninkaalle paljoa luvata. Vähiin jäi Iacobelliksen tehot, vaikka muuten ihan näppärä kaveri oli.

1 tykkäys

Ja kun ottaa vielä senkin huomioon, että Raipen kiekko on aika luistelupainoitteista ja suoraviivaista pystysuunnan kiekkoa. Ainakin ollut.

Meidän Peli taas tukee enemmän myös vähän verkkaisempia pelaajia.

Mutta mitään en itse pelaajasta tiedä tai ole nähnyt pelaavan, niin vaikea sanoa.

1 tykkäys

Itselläni tulee mieleen Joonas Järvinen.
Suurinpiirtein oma kasvatti yms…

4 tykkäystä

Markus Kankaanperä one more year ja TPS :rofl: Siinä isäntää kerrakseen.

1 tykkäys

Voisi mennä vielä, jos ei tarvitsisi liikkua omalta maalilta mihinkään.

Muutoin liike taitaa olla jo sillä tasolla, että ei riitä Liigassa.

Toki et tosissaan ollutkaan.

Nii jos TPS vetää noppa5 vaan omilla ja Kanki seisoo maalin edessä kulmalla boxissa. Ja sit vaa nostelee helppoja lasin kautta. Nooo Joo ei kai oikeesti.

1 tykkäys

Hohhoijaa. Oon kyllä täysin varma miltein ettei Polasek Liigassa pelaa tulevalla kaudella. Pakko kysyä miksi juuri Polasek tulee mieleen tuosta. Kuinka monta muuta pelaajaa löytyy samaa profiilin kun puhutaan vaan fyysisyydestä.

■■■■■ menee hermot. Anteeksi.

3 tykkäystä

Itse veikkailisin Joonas Järvistä, jos veikata pitää…Mitään tietoa ei ole… Polasek jos jostain syystä liigassa jatkaisi, niin eiköhän seura ole Tappara…

2 tykkäystä

Eli tällainen isäntä:

1 tykkäys

Tuus nyt Kallio itse selittään tää isäntä-juttus?

Mulle yritetään myydä tuollaista keskivertokiekkoilijan kokoista pakkia jonain isäntänä, eikä sillä ole edes asianmukaista HD-kerhopartaakaan. Toivottavasti sillä on kotopuolessa edes maatila, niin ei ihan menisi hupiukkohorinoihin nuo Kallion puheet.

11 tykkäystä

Adam Polasek :smiley: Aatami on sitten joku next level tyyppi tämän “isännän” rinnalla.

5 tykkäystä