Huhu: Uusi maalivahti Tapparaan 2018-19?

Lue viesti loppuun asti…:kissing_heart:

Kai nyt sen verran luotetaan Mikkiin kuitenkin, ettei tuo toista helsinkiläisten kollegoiden mediassa varsin hyvin dokumentoituja virheitä… Rehellisyys Bäcksin suuntaan jo riittäisi varmaan siihen.


Miksi odotan jotain “yllätystä” tyyliin Noronen tai Chiodo tähän kohtaan, jos maalivahti sisään tuodaan?

1 tykkäys

Maltti ei oo ikinä ollut vahvuus. Saat tän kerran anteeksi ja totean, että nyt pääsit kyllä näpäyttämään vähän reilummin.

1 tykkäys

Pidetään nyt Brodeurit sun muut pois tästä keskustelusta. Tätä ketjua lukevat haluavat tietää Tapparaan mahdollisesti tulevasta maalivahdista. Palvelkaa heitä (=meitä), älkää täyttäkö tätä ketjua huonolla läpänheitolla. Ei ole vielä helmikuukaan.

3 tykkäystä

Kaikenlaista sitä. Empä usko Karhusen liikkuvan mihinkää suutaan ennen ensi kautta. Vielä vähemmän uskon Lehtosen tulevan Tapparaan.

Sen sijaan veikkaan Ässistä tulevan Tapparalle vahvistusta maalivahdin muodossa.

3 tykkäystä

Minä näkisin että Rajaniemi olisi ainut playoffien ulkopuolelle jäävistä maalivahdeista, joka vahvistaisi kirvesrintoja. Mutta nämähän ovat mielipideasioita. Näihin mainitsemiisi liigan ulkopuolelta tuleviin veskoihin en minäkään usko.

3 tykkäystä

Luulen, että Tappara ei ole etsimässä ykkösmaalivahtia vaan sellaista maalivahtia, jota Rautakorpi & Tuononen uskaltavat peluuttaa tässä sarjassa aloittavana maalivahtina. Se, että on pelikykyinen kakkonen (nyt kaksimieliset sitten, tiedän, mitä ajattelette) vahvistaa kyllä joukkuetta keväällä.

1 tykkäys

Domin suhteenhan taitaa olla se tilanne, että on juuttunut myös kakkos-vahdin rooliin ja tämä olisi selitys sille, miksi häntä on huhuiltu palaavaksi. Ilmeisesti Domi itse olisi halunnut vielä jatkaa Tapparassa. Jos ei ole tyytyväinen rooliinsa…tms. Vaikuttaa siltä, että Henrik Karlsson on tuola Barysissä selkeä ykkösvahti. Eihän se tietysti paljon pelaamaan tuottuneella ja menestyneellä maalivahdilla herkkua ole istua penkillä, vaikka kuinka Khl:ssä pelaisikin.

Minä olen sitä mieltä, että Andy hakkaa tullen mennen tämän Rajaniemen. Makuasia kuitenkin hyvinkin pitkälle, ei totuus eikä fakta.

5 tykkäystä

Enkä ymmärrä miksi HPK Nikkeä kyselisi, eiköhä sielä pelaavaa maalivahtia tarvita, enkä ymmärrä miksi Mikki kertoisi jollekki HPK junnuvalmentajalle ,että hakevat uutta maalivahtia.

Tässäkin toivotaan punaista Ferraria, toivottavasti ei tule paskan ruskeaa Fiiatti, kovat on huhu puheet.

16 tykkäystä

Bernard ei muistaakseni ole pelannut tosipelejä missään vaiheessa, ainakaan liigassa. Rajaniemi taas on jokusen pelannut. Hän saisi loppukauteen aika nosteen jos tänne tulisi. Minäkin olen kuitenkin sitä mieltä, että luotettava ja hyvä varaveska Heljangolle, kuin hierarkiassa Chrisun ohittava maalivahti.
Edit. Olihan sillä Andyllä muutama po-peli

Mikä on tosipelejä? On näitä säälipleijareita ja viime keväänä Ässistä vyöllä. SaiPasta myös muutama. Rajaniemellä on oikeastaan yhdeltä kaudelta myös kun jäi Laineen nöyryyttämäksi.

1 tykkäys

Eikö? Ilvestä vastaan 2016-2017 kolme kappaletta tosipelejä playoffseissa ja viime kaudella viisi kappaletta tosipelejä Kärppiä vastaan puolivälierissä. Faktat kuntoon!

Kahdeksan peliä (ainakin) enemmän kuin Heljangolla.

Totta, niinpä olikin viime kaudelta pelejä playoffeista, my mistake. Kokemusta tuli kuitenkin. Olisi se voittavan joukkueen takana helpompi Bernardinkin pelata.

1 tykkäys

Muistan sen yhden pelin Tampereella sääleissä, kun Bernard ei saanut edes silmiään kiinni. No, se oli yksittäinen peli.

6 tykkäystä

Mitään mistään tiedä mutta Porista melkein saisi tulla maalivahtimme jos joku tulee. Domi kyllä tulla saisi, mutta tarkottaisi se Heljangon lähtöä ensi kaudeksi johonkin ja Bäckströmmin jatkoa myös tulevalle kaudelle. En ainakaan usko että Domi tulisi vaan kevääksi katsomaan Tamperetta, varmasti aika puljaus sopimuksesta jos nyt sen purkaisi.

Bernardilla on muuten kopitellut yli 92% kaksi ensimmäistä Ässät-kauttaan. Tämä tulasto yllätti itseni, Kuluva ja edellinen ovat olleet huonompia, mutta huono on joukkuekin.

Kakkosena tämä varmaan menisi jos johtopäätös on ettei Nikke ole tarpeeksi hyvä tai tarpeeksi isoon ottelumäärään pystyvä.

3 tykkäystä

Maalivatipeli on semmosta, että silmiään ei kannata laittaa kiinni.

13 tykkäystä

En usko että Domi (vielä) olisi Tapparaan tulossa, eikä varmaan tullut Domille yllätyksenä että kakkosveskarin paikka sielä vaan on jaossa kun Karlsson on ollut jo pitkään selkeä ykkösmolari KHL:ssä jo monta kautta. Enkä usko myöskään että Domi olisi halunnut Tapparassa jatkaa, kun varmaan imua oli enemmänkin ulkomaille. Pääseehän tänne aina takaisin, Domi on vähän turhan hyvä ollakseen “franchise-molari” liigaan.

Mutta tämä nykyinen peluutustilanne on sietämätön, hyvä jos siihen tulee muutosta. Porissa on kauppa auki, niin veikkaan Andyn sieltä tulevan.

Eikä nuo Andyn tilastot paljoo tälläkään kaudella Heljangolle kalpene. Jos Andy tulee, niin luulen, että Heljanko saa tosissaan pelata hyvin säilyttääkseen ykkösen paikkansa.