Huhu: Uusi maalivahti Tapparaan 2018-19?

Totta, mutta Bernard ei olisi saanut, vaikka olisi yrittänyt. :slight_smile: Tuohon päälle samassa sarjassa ratkaisupelissä helpohko laukaus sisään millä Ilves meni jatkoon.

Saatan kyllä vähän kärjistää. Onhan tilastot ihan hyvät ja kyllä Nikken ainakin paikkaa.

4 tykkäystä

Mielestäni Bernard on realistisin, tai itse asiassa ainoa realistinen vaihtoehto ehkä Rajaniemen ohella.

Seuraava menee saman vanhan pyörittelyn puolelle, mutta toki jälleen kerran herää kysymys siitä, eikö Bäckström tosiaan ole pelikuntoinen. Surullisenkuuluisa KooKoo-peli poislukien Bäcksin statsit ovat 92,9 %, 1,60 ja 4-1-0. Toki tuo on vain 5 ottelun otanta, mutta on todellakin erikoista, jos Bäckström on ollut koko kauden pelikuntoinen.

Edit: erikoista siis se, että ei ole saanut peliaikaa ja uutta veskaria oltaisiin hankkimassa.

KooKookin vaikuttaa tällä hetkellä jäävän ulos pudotuspeleistä. Tämä ei ole varsinaisesti mikään toive, mutta kaipa Järvenpää (miksei Perhonenkin, mutta vähemmän) voisi olla realistisia tulijoita siinä missä Bernard tai Rajaniemi. Noin, nyt on lisää nimiä tuotu pöytään.

Ota Perhonen heti pois laskuista, älä manaa yhtään enempää. Jos ihmettelet puheitani, niin käy tsekkaamassa miehen statsit tämän kauden peleistä - torjuntaprosentti on melkein lähempänä 80:tä kuin 90:tä.

Järvenpäähän on rikki? Taas.

Ai? No, edellä mainittujen argumenttien perusteella KooKoon veskari eivät sitten olekaan kovin realistisia. Onko Järvenpäällä pitkäkin huili menossa?

Kärpät pelissä vierustoveri sanoi, että Tappara olisi ollut aikoinaan Eetu Laurikaisen perässä. :sweat_smile: Mut mää vaan heitän tälläsen nimen tähän soppaan.

1 tykkäys

@markanjatka muistan tällaisen kanssa joskus kuulleeni, mutta en jaksa uskoa, että JYP päästää ketään pois. JYP on kuitenkin vielä iskuetäisyydellä playoffseihin eikä vielä ainakaan varmuudella ole ulkona. Sen sijaan KooKoo & Ässät mielestäni ovat ja Jukurit on kanssa siinä “lähistöllä.”

JYPin kannattaa ainakin odottaa ensi viikon lauantaihin, kun pääsee pelaamaan omaa pisteautomaattiaan Tapparaa vastaan niin saa ainakin kaksi pistettä pussukkaan.

3 tykkäystä

Meillähä olis antaa vaihdossa NHL-maalivahti :roll_eyes:.
Mutta joo, hassuttelut sikseen. Jos Tapparan some-osasto olisi hereillä niin nyt olisi kova homma heittää joku arvoitus tyylinen tärppi ilmoille.

1 tykkäys

Mikään muu jengi kuin Ässät ei tässä vaiheessa ole myymässä pelaajiaan. Eli Bernard on ainoa vaihtoehto liigan sisältä. Ei kyllä itseäni vakuuta, ura on aika lailla laskusuunnassa viimeiset kaksi kautta, mutta varmaan toista pelaamaan pystyvää veskaa haetaan.

Kyllähän Niken tilanteessa pystyy jotain päättelemään kun ei saa minuutteja ollenkaan ja Rautakorpikin antaa ymmärtää, että korvaajaa haetaan.

Onko tässä nyt sitten kyseessä tieto vai valistunut arvaus? Nämä pitää täällä kirjoittaa auki.

Kyllähän KooKoo on aivan varmasti ulkona jatkosta jo.

Viimeistään ensi viikolla tosiaan aukeaa KK-shopin ovet. Tosin tähän Tapparan molarihuhuum ei sieltä löydy ketään.

1 tykkäys

Tämähän ei ainakaan ole fakta. Käytännössä ulkona tässä vaiheessa, teoriassa hyvätkin mahdollisuudet vielä.

1 tykkäys

Luulisin että HPK:n liigan ja A:n henkilöt ovat aika hyvin kartalla toistensa tilanteista… Missään en ole kirjoittanut että Leinonen oli puhunut A-junnujen valmentajalle mitään :joy:. Nyt tarkkuutta tekemiseen sielä. Ja syy “Niken” kyselylle oli Larmin loukkaantuminen. Asia on jokatapauksessa niin että Karhunen tai Lehtonen se on jos tänne joku tulee. Muita ei tarvitse edes miettiä.

2 tykkäystä

Minä mistään mitään tiedä, mutta paremmasta lähteestä kuultu, että Niken perään HPK kyseli. Lähde mukana ihan HPK:n edustusjoukkueen päivittäisessä tekemisessä. Nikke kiinnosti nimenomaan Larmin loukkaantumisen takia, uskot tai et.

4 tykkäystä

6 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Palautetta kanssakeskustelijoille

Noh noh. Jos lähde on kunnossa ja luotat kirjoituksiisi, niin malttia vaan. Se parhaiten nauraa… jne.

Jännä nähdä mitä sielä tulee. Jos Nikke ei ole kunnossa, niin pakko joku hankkia. Minun puolesta siihen riittää joku perus varakassari, koska luotto Heljankoon on alkanut kasvaa. Tämän lisäksi Pena on niin liekissä, että taistellaan Kanada-maljasta, vaikka minä makaisin tolppien välissä.

1 tykkäys

Minä vuorostani olen sillä linjalla, että vaikka olisikin kunnossa, niin on pakko hankkia. :slight_smile:

1 tykkäys

Mitäs luulet myydäänkö kärkiäijiä, jos vielä on mahdollisuudet pleijareihin? Kaikilla muilla jengeillä on, paitsi Ässillä. Jopa sillä Kookoolla on aivan täydet mahdollisuudet vielä. Ei varmasti myisi Järvenpäätä nyt, jos siis Järvenpää olisi pelikunnossa.

Ei näissä huhuketjuissa ole tällä kaudella ollut mitään annettavaa kenellekään. Tuntuu olevan Liigaan kohtalaisen vähäinen imu ja toisaalta viime kaudella hankittiin koko ajan jotain niin totuttiin sitten siihen, että huhut pitää paikkansa.

Yhdessäkään huhuketjussa ei ole aihe pysynyt yhtään vaan sekunnissa nää muuttuu haaveiluketju 2.0:ksi. En oo itse tähän yhtään vähemmän syyllinen ja syyllistyn tähän itsekin, mutta kyllähän nuo Kari Lehtoset ja Tomi Karhuset kuulostaa niin epäluotettavilta kuin voi ja vain kuulostaa. Ei tuota ihan heti osta.

Sanotaan nyt näin varovasti, että minulla on erittäin vahva tunne siitä, että KooKoon kauppa aukeaa nyt maanantaina. Voin olla myös väärässä. KooKoo on pelannut yhden pelin enemmän kuin Ilves ja SaiPa ja molemmilla on nyt 58 pistettä. KooKoo on jäljessä 12 pistettä, joka on minusta aika paljon. Jos Ilves voittaa rästipelinsä niin potentiaalia on myös siihen, että pistemäärä nousee vieläkin korkeammaksi tuohon tavoitteelliseen pistemäärään.

Jos taas katsoo KooKoon koko kauden pelaamista niin KooKoo ei ole sitten syyskuun päässyt sellaiseen pistekeskiarvoon, jolla se pääsisi playoffseihin. Viimeiset 20 peliä pitäisi vetää ns. kaasu pohjassa ja näille tappioille ei ole enää paljoa aikaa. Toinen on se, kun sarjataulukko on tiukka kaikkien muiden osalta paitsi Ässien niin tilanne ei tuosta ihan heti helpommaksi muutu. Sinne jää viisi joukkuetta kuitenkin no man’s landille seisomaan. Ja jos haluat minimoida niitä tappioita niin ratkaisua ei voi odottaa tuonne siirtorajan loppuun asti.

6 tykkäystä