Messi toivottaa kaikille foorumiveljille ja- siskoille Hyvää ja Rauhallista Joulua !
Sen vertaista toista en mistään ma saa.
mull armain ja kallein on ain Tappara!
En etsi valtaa loistoa, en kaipaa kultaakaan… Paitsi että kultaa tässä juuri nyt kaivataankin kolmen hopean jälkeen!
Mutta Hyvää ja rauhaisaa joulunjatkoa kaikille!!
Rauhallista hyvää joulua
krobbe haluaa toivottaa oikein hyvää joulua 2016 kaikille palstaveljille ja -siskoille tämän minulle tärkeän kuvan muodossa. Kuva on 90-luvun lopulta ja siinä on nuorimman poikani kanssa eräs suursuosikeistani Tapparassa, #20.
Omasta puolestani myös oikein rauhallista ja hyvää joulua 2016 ja parempaa ( jos mahdollista ) uutta vuotta 2017.
Hyvää joulua ja oikein kultaista uutta vuotta palstalaisille
Hyvää joulua täältäkin kaikille!
@krobbe Kukas tämä pelaaja on?
Jussi Tarvainen
Hyvät joulut täältä Tampereen ympäryskunnasta! Tarvainen on kyllä yksi omista suosikeista ja kyseisen herran nuttukin kaapista löytyy
Tarvainen on just sitä aikaa kun aloin jääkiekkoa seuraamaan pikku poikana.
Jokaisella joka tarvaisen aikakauden muistaa on pieni paikka sydämmessä jussille😊 HYVÄÄ JOULUA kaikille palstalaisille tasapuolisesti.
Vuosituhannen vaihde oli hienoa aikaa. Tekikö Tarvainen 101 maalia neljän kauden aikana Tappara-paidassa. Kova saavutus. Se yksi maali Ilvestä vastaan on klassikkokamaa.
Oikein Hyvää Joulua kaikille täältä Savosta päin. Tapanina sitten jatketaan mahat täynnä.
Kyseinen kuva ei taida olla Tampereelta vaan… Oma poikani oli tuolloin 2-3v . Mulla on jossain arkistoissa kuva, jossa hän on erään Tapparan pelaajan sylissä tuossa samassa tapahtumassa. Tuo pelaaja pelasi Tapparassa ollessaan numerolla#8.
Sitä maalia on katseltu satoja kertoja,on se vaan niin hieno.
Hyvää ja rauhallista Joulua itse kullekkin säädylle.
#Hyvää Joulua kaikille palstasiskoille ja-veljille täältä Ruoveen mökiltä !
Hyvää joulua kaikille palstaveljille ja siskoille… Ja Tarvaiseen sen verran, että itseltä löytyy Tarvaisen mestaruuskauden paita koko joukkueen nimmareilla. Sain entiseltä työntekijältä lahjaksi jokusia vuosia sitten. Oli kyllä mieluinen lahja.
Hyvät joulut kaikille myös täältä Mänttä-Vilppulasta!
Hyvää ja Rauhallista Joulua ja menestyksekästä Uutta Vuotta Tapparalle ja meille kaikille tavalla tai toisella Tappara-perheeseen kuuluville.