Hyvää juhannusta 2019!

Hihna 247 auki! :wink:

4 tykkäystä

Yksi vinkki. Thermacell. Ilman sitä ei täälläkään oltaisi hetkeäkään pihalla.

1 tykkäys

Metsäpalovaroitus, jopa kertakäyttögrili katsotaan avotuleksi… En suosittele, edes omassa metsässä!

Repa k*setti minua, ilmeisesti tuo systeemi ei seuraa reaali-aikaa. No tässä sitten venaillaan auringossa bussia ja toivotellaan teille kaikille oikein mukavaa juhannusta.

Tänään ystävien vanhempien omakotitaloon grillailemaan ja saunomaan. Sieltä ehkä kaupungille jotenkin.

Niin, Asiallista kieltä pittää sitte käyttääppi! Hyvää juhannusta ja pitäkkee itsestänne ja toisistanne huolta!

1 tykkäys

Tiedän kyllä, että toimii ja pirun hyvin. Nyt ei vaan ollut läheltä saatavissa. Ilmeisesti muutama muukin hommannut kyseisen keksinnön :grin:

1 tykkäys

Mitäs, jos yksi tölkeistä on ulkomaan tuliainen :wink:

Oma jokeri (suoraan Tappara-triviasta) ja vähän haastetta: Minä vuonna Tappara voitti Suomen Cup -mestaruuden?

…A) 1957 B) 1960 C) 1962

Hyvää juhannusta kaikille palstalaisille

1 tykkäys

Linkkiä? Kiitos

Poistin jonkun Facebook-kuralinkin(?), joka yritti saada mut lataamaan jotain. Tarkkana linkkien kanssa, vaikka olisi kuinka juhannus.

Sori keisari.

Ihan toimiva linkki kuitenkin oli ja ei tarjonnut mulle mitään latausta.

■■■■■■■■ loppuu tähän paikkaan. Jostain syystä tuli automaattinen pop-up jonkin lataamiseen.

3 tykkäystä

Tähän väliin toivotan hyvää juhannusta. Älkää juoko (liikoja) ja älkää hukkuko. hik ja hups

5 tykkäystä

Jusseja itse kullekin!

Yrittäkäähän edes valtaosa pysyä pinnalla. Älkääkä liikaa tapelkokaan

5 tykkäystä

Nyt saanut pirun kovan jurrin päälle muutamassa tunnissa. Emäntää, kun vilkasee “on, kuin leijona joka haluais tappaa jonkun sarvipääeläimen” :grin: Pian kotia maate, niin molemmat on tyytyväisiä. Ei vaan jaksa enää kauheesti riekkua :blush:

2 tykkäystä

Ai että, lapset nukkuu, vaimo nukkuu, kaikki on hiljaa ja mä saan lillua yksin paljussa. 9/5.

Edit:

Hyvää juhannusta kaikille!

8 tykkäystä

Hyvää juhannusta naapureillekin. Älkää päätykö tilastoihin. Tänää oli vielä duunipäivä, mutta huomenna täräytetään himokselle vähän haistelee festari elämää.

2 tykkäystä

Poikkeuksellisesti laivalla ja Tallinnassa tänä Jussina.

Vastaan tuli urheiluhieroja, joka kertoili Tapparan pelaajia hieroneensa. Jos kirjoittelee palstalle, niin terveisiä vain!

Hyvää juhannusta!

1 tykkäys

Juu eikun tuli vaan mieleen että meillä on ihan saatanan kova jengi taas ensi kaudeksi. Hyvää juhannusta kaikille!

5 tykkäystä

Omasta juhannusseurueesta viimeisenä hereillä, kaipa sitä voisi kohta mennä nukkumaankin. Hyvää juhannusta kaikille palstalaisille, alkaispa jo uusi kiekkokausi!

1 tykkäys