Hyväntekeväisyys

Mielelläni annan tuon tfc:n lippuvoucherini tähän tarkoitukseen

1 tykkäys

Täältä irtoaa myös voycher, sekä ainakin kaulahuivi kaupan päälle.

2 tykkäystä

Onko tässä joku välikäsi hoitamassa tätä asiaa (@jii)? Kaikki ei käytä vasebuukkeja. Milloin TFC-voucherit menee vanhaksi?

Hieno juttu, että lahjoittajia löytyisi! En tosiaan nyt tiedä miten tämä olisi nyt järkevintä toteuttaa, voin esimerkiksi kerätä koodeja ja toimittaa ne sitten kerralla lahjoitusten kerääjälle, niin ei tarvitse kenenkään liittyä ryhmään tai Facebookiin yleensäkään tämän asian vuoksi. Fyysiset fanituotteet pitäisi saada tuotua tiettynä keräyspäivänä sovitulle paikalle, mutta voin kyllä näitäkin keräillä esimerkiksi Tapparan peleissä ja toimittaa keräyspaikalle.

Toinenkin perhe olisi näemmä Tapparan lippuja vailla:

Kokeilin yhtä koodia Lippu.fi:ssä ja 10.3. Tappara-Ilves -peliin sai vielä varattua lipun. Eli nähtävästi ihan runkosarjan loppuun voucherkoodit on voimassa.

Voi olla minulla väärä muisto, että itse koodit vanhentuisi loppusyksystä. Mutta jos tätä on aiemminkin harrastettu, niin tosiaan muisto lienee väärä.

Näin oli aikana ennen uutta areenaa, onkohan asia muuttunut nyt kun tilaa on enemmän. Itse voucherissa ei ole aiempaan tapaan mainintaa viimeisestä voimassaolopäivästä. “Tämä voucher oikeuttaa yhteen lippuun Tapparan Liigan runkosarjan tai CHL:n kotiotteluun pääty-, kaarre- ja parvikatsomoista. (Pois lukien Tappara-Ilves ottelut)”. Hassua kyllä, kun Lippu.fi:ssä sillä olisi päässyt tuohon kauden viimeiseen paikalliseenkin.

1 tykkäys

Viime vuonna kävin tuolla voycherilla katsomassa runkosarjan viimeisen kotipelin. Ihan hyvä, että tuo nykyään käy läpi kauden, niin helpompi löytää mielenkiintoinen peli omiin aikatauluihin sopien.

1 tykkäys

Selvittelin asiaa näiden vouchereiden ja fanitavaroiden kanssa. Vouchereiden koodit voin lähettää sähköpostilla keräyksen järjestäjälle. Niitä voitte laittaa minulle vaikka täällä yksityisviestillä, itse fyysistä voucheria kun ei tarvita lipun ostamiseen. Fanitavaroita pyydettiin toimittamaan 10.12. olevana keräyspäivänä. Jos itse ei halua lähteä tuolloin paikan päälle Lempäälään, voidaan sopia yv:llä tapaaminen esimerkiksi jossain Tapparan pelissä ja vien keräyspäivänä kaikki kerätyt fanitavarat järjestäjille. Fanituotteet jaetaan perheiden kesken, joten esimerkiksi useampi samanlainen huivi ei haittaa.

3 tykkäystä

Lähtisköhän shop mukaan siten että voisi käydä sieltä ostamassa tuotteen joka sitten annettaisiin keräykseen ilman että tarvitsee itse hoitaa sitä kerääjälle.

Toimiikohan verkosta ostettu Tappara Shopin sähköpostiin toimitettu lahjakortti myös Nokia Areenan myymälässä? Sellaisella lahjan saaja voisi käydä itse valitsemassa haluamansa fanituotteet pelissä käydessään. Näissä keräyksissä myöskin toivotaan ensisijaisesti kauppojen lahjakortteja rajallisen avustusten säilytystilan ja logistiikan helpotuksen suhteen. Sähköinen lahjakortti olisi helpoin siirreltävä.

1 tykkäys

Ois varsin kummallista jos ei kävisi

Nostetaanpas tätä aihetta muistutuksena hieman ylemmäs nyt. Toistaiseksi keräyspottiin on kertynyt vain kasa lupauksia ja tykkäyksiä, mutta yhtään voucher- tai tavaralahjoitusta ei ole vielä perille tullut. Deadline on 10.12., eli tässä ei hirveän montaa päivää enää ole jäljellä. Itse lupauiduin ostamaan Tapparan lippulahjakortin, mutta jos teillä on tarpeetonta fanitavaraa tai ylimääräisiä lippuvouchereita, voin toimittaa ne samalla kertaa näille jouluapua pyytäneille lapsiperheille. Kaikki pienikin apu otetaan kuulemma ilolla vastaan.

@Joni ja @Eekoo oletteko vielä mukana?

Joo tottakai! Sori, vaipunut ihan unohduksiin, mutta sielä on Chatissa koodia.

1 tykkäys

Hei joo, edelleen mukana. Sopiiko että toimitan sulle vaikka voycherin sekä huivin niin voit viedä eteenpäin?

Edit. Laitan sulle sen voycher koodin.

1 tykkäys

Kiitoksia koodeista, nyt niitä on jo kaksi kasassa. Lupaan itse laittaa jokaista saatua voucherkoodia vastaan (ainakin) yhden lastenlipun verran rahaa lahjakorttiin, niin saadaan lapsen saattajakin mukaan. Voin kerätä fanituotteita vaikka seuraavassa Tapparan pelissä, sovitaan niistä tarkemmin yv:llä.

1 tykkäys

Tapparalta tulikin sopivasti äsken lippuvouchereita joululahjaksi kausikorttilaisille, näissä on nyt rajoitettu käyttöaika.

2 tykkäystä

@jii’llä on muhimassa voucherien keräyskampanja ja tavarankeräyspäivä on kait huomenna Lempäälässä. Yltä löytyy lisää tietoa. Osallistun sen verran, että luovutan voucher-koodini, nyt kun sen vihdoin löysin.

3 tykkäystä

Kiitokset kaikille osallistujille! Vein saamani fanituotteet tänään keräyspisteelle ja toimitan saamani viisi voucheria sähköpostilla heti kun tilaamani lippulahjakortit saapuvat. Luulin niiden olevan sähköisiä, mutta ne tulevatkin etanapostilla.

22 tykkäystä

Hopen joulupuu keräys vielä tämän ja huomisen käynnissä Pirkanmaan Prismoissa. Itse osallistuin eilen. Lahjan saajaksi valikoitui 11v tyttö joka toivoi kiikareita lintujen bongaukseen. Kävin sellaiset sitten ostamassa ja kiikutin lapun kanssa Prisman infoon. Nuo lahjat siis kuuluu toimittaa paketoimattomina. Hope tarkistaa, paketoi ja toimittaa lahjat lapsille.

9 tykkäystä