Hyväntekeväisyys

OPn verkkopankki herjaa tota viitettä kun on myös viesti. Ei pysty laittan tollain.

Hei…

Lukaisin ketjun läpi, ja ei huolta, tuolla viitteella jo maksetut rahat tulevat Tampereelle ja tiedän päivämääristä, että tulevat tähän Tapparaprojektiin, joten pystytään tiliöimään oikein. Jos tuo OP ei ota sekä viitettä että viestiä, laittakaa viite, se varmistaa, että tulevat Tampereelle ja me poimimme tuolta Tappara-lippuihin tulevat päivämäärien perusteella. Yksityisiltä ihmisiltä saamme hyvin vähän rahalahjoituksia, joten onnistuu varmasti.

Meillä muuten asiakkaat täyttävät asiakastietolomakkeen, jossa yksi kysymys on, että Ilves vai Tappara, ja kyllä se Tappara vaan johtaa täälläkin…

Hopelta tuollainen viesti

Paljonkos Hopelle laitetusta eurosta menee itse tarkoitukseen ja paljonko hallinnointikuluihin?

(mikko) #57

Hienoa toimintaa. Ehdottomasti olen mukana pienellä panoksella.

Kiitos @Mr_max yhteydenpidosta Hopen suuntaan!

(Kesäloma) #58

Danskella onnasi sekä viitteen että viestin syöttäminen.

Tämä. Onko kellään tietoa?

(Mukahauska juttu) #60

Tässä hyvä kysymys, ja koska olen skeptinen niin en järjestöille mitään lahjoita.

Hyvä kun kysyvät! Koko summa menee meillä aina tarkoitukseen, koska hallinnointikuluja meillä ei ole. Työtä tehdään pääosin vapaaehtoisina ilman palkkaa, esimerkiksi minä tiiminvetäjänä en saa minkäänlaista palkkaa tai korvausta. Yksi henkilö on Tampereella palkkatuella töissä ja hänen palkkakulunsa ovat niin pienet, että yhdistysavustuksemme kattaa ne. Meillä on myös työkokeilijoita hankkimassa työkokemusta, joten palkattua työvoimaa ei käytetä. Isoimman menoerän eli tilavuokran maksaa kaupunki.

Näin kevyellä organisaatiolla olemme aika erilainen järjestö kuin nuo isommat, mutta mielestäni ihan meidän eduksemme. Kymmenen euroa meille on aina kymmen euroa tarkoitukseen.

Olen laittanut kaikki viestit kokonaisuudessaan tänne palstalle muokkaamatta mitenkään. Ainoa että olen jättänyt pois vain yhteyshenkilön nimen. Pysyköön hän myös anonyymina kun mekin olemme😀

Mitä aiot lahjoittaa, kerätyt rahat vai jotain kerätyllä rahalla hommattua?

Liput hope ryn kautta vähäosaiselle perheelle tapparan kotipeliin. Ylimenevä raha tappara shoppiin lahjakorttina

Kuka tietää vaikka vähäosaisille perheille.
Tai sitten tosi isolle perheelle.
Tälläiset hankkeet ja @Mr_maxit tarkoittaa kyllä sitä että isoa perhettä ollaan kaikki.

Toivottavasti useampi perhe pääsisi Hakametsään seuraamaan hallitsevan mestarin pelejä ja huivit vielä kaulaan! Itse täytynee myös tukea hienoa ajatusta kun siihen pieni mahdollisuus on. Kohtele muita niin kuin haluat itseäsi kohdeltavan :slight_smile:

Toivottavasti, sillä tällä hetkellä summa on jo yli 50 000 ja sillä saa aika monta vähävaraista halliin :slight_smile:

Eiköhän jätetä suunsoitto toiseen ketjuun. Tässä ketjussa on puhtaat tarkoitusperät niinkuin myös naapurin rahankeräyksessä.

Ok boss, olet oikeassa. Poistan mauttomat viestini, tarkoitin vain vitsailla, olen toki huono siinä. Kunnioitettava keräys on Ilvekselläkin käynnissä. Näyrimmästi anteeksi. Laitan kuitenkin roponi hyvän asian puolesta

No niin…

No niin, homma hoidettu.

(Hattu Hylly) #75

Osallistuttu. Kiitokset @Mr_max organisoinnista!