Hyväntekeväisyys

En saanu millään onnistuun OP:llä sekä viestiä, että viitettä. Käytin pelkkää viitettä. Jos ei osu Tapparalle, niin menee hyvään paikkaan kuitenkin.

Meinasin jänistää, kun on rahat aika tiukilla, mutta sit mietin, että pystyin kuitenkin laittaan Eurojackpottiin tänään rahaa. Paljoo ei menny, mutta hyvä mieli tuli.

7 tykkäystä

Hyvä antaa vähästäänkin, paha ei paljostakaan.

3 tykkäystä

Kiitos kun muistutit…Olisi unohtunut muuten.
Nyt kuitenkin mukana parilla kympillä.

4 tykkäystä

Meinas unohtua… no mukana ollaan viitenumerolla 2600 :slight_smile:

6 tykkäystä

Onko loppusaldo jo tiedossa?

Hieno homma tämä. :+1:

Itse en lähde mukaan, vaan kehitän taas tälle kaudelle jossain vaiheessa jotain.

2 tykkäystä

Hei…

Tilille oli vielä ropasahtunut lisää 141 euroa 38 senttiä eli yhdessä 498 euron kanssa se olisi 639 euroa ja 38 senttiä. Hieno tulos!

Nyt sitten saatte päättää, miten etenemme jatkossa.

Komeeta saatana!!

22 tykkäystä

38 senttiä… :heart_eyes: . Komee tulos hyvä me.

1 tykkäys

Melkein ottaisin Tapparan toimiston nyt tuohon mukaan.
He varmasti kertoisivat mitä tuolla rahalla saa…Jos ei vaikka olisikaan ihan apteekin hinnat hyväntekeväisyyteen?:slight_smile:

4 tykkäystä

Mahtava potti tosiaan!

Miten tai kenen toimesta tässä edetään? Tuossa voisi tosiaan olla 2-3 perheelle apua.

1 tykkäys

No itse mietin kolmea perhettä. Toimiston suuntaan olin yhteydessä ja he lahjoittavat hope ry:n kautta lippuja seuraavaan chl matsiin. Heitellään täällä ehdotuksia ja sovitaan yhdessä miten edetään.

3 tykkäystä

Oma ehdotukseni tuossa pari viestiä ylempänä :arrow_up:

26.12 ois Tappara-Ilves,se voi olla aika elämys monelle. Ja ens kuussa on joku lastenlauantai,mut taitaa tulla liian nopeasti.

1 tykkäys

Se on siinä!:thumbsup:

3 tykkäystä

Samaa mieltä.

8 tykkäystä

Perheelle liput, loppusummasta lahjakortti Tappara-shoppiin ja jos mahdollista niin joku “kahvilippu” millä saa erätauolla jotain purtavaa.

Ja tuo siis kolmelle perheelle, yhden perheen osuus olis päälle parisataa euroa niin sillä kyllä pitäis saada jo kaikki edellämainittu.

9 tykkäystä

Lastenlauantain kaikki liput on 9 e. Jos ny tällä luurilla oikein sain selvää.

Sikäli kun Lastenlauantain liput on 9€ niin ostetaan ensin 50 lippua ja toimitetaan Taysin lastenosastolle. Sieltä pääsee henkilökunnan lähtökuntoisiksi katsomia potilaita tusinan verran perheineen peliin. Siltikin jää vielä liki 200€ yhdelle perheelle illan otteluun ja fanikamoihin.
Tietenkin täytyisi ensin kysyä Taysista onko homma heidän mielestä ok.

16 tykkäystä

Itseasiassa tällä viikolla pojan kanssa käynti lasten polilla niin voisin udella onko tässä mahdollisuuksia järjestää jonkinlainen tapahtuma yhdessä taysin kanssa.

8 tykkäystä

Mun mielestä olis hyvä jos ne menis nimenomaan vähävaraisille perheille, eikös siitä ollut puhe keräyksen alkaessa.

1 tykkäys