Oli jo heinäkuun alussa -40 %. Saattaa olla, että ihan kaikkia kokoja ei ole enää rekissä.
Kovat oli ovh hinnat Gantilla. Piruuttani kävin katsomassa Zalandolta samoja tuotteita niin kymmenien eurojen erot ovh hinnoissa Zalandon hyväksi.
Nyt -50% lähtee loput. Telkkarit oli myyty, mutta sekalaista elektroniikkaa ja kodinkoneita oli jäljellä (pienelektroniikkaa, jääkaappeja, pakastimia, helloja, astianpesukoneita jne).
Kävin eilen Powerissa ja kyllä hyllyt loisti tyhjyyttään. Hyvin vähän oli tavaraa.
Itse kävin tiistaina - silloin ainakin pystyi tekemään vielä satunnaisia löytöjä (Philips Hue -tuotteita ostin).
Niitä oli eilenkin vielä hyvin jäljellä. Tuote on ilmeisesti sellainen ettei iso massa ole sitä löytänyt vaikka ovat hyviä tuotteita.
Kiitos vinkistä! Pakastin poistettu.
Vinkkasin työkaverille kun juuri tänään oli puhetta että hänellä on tarve astianpesukoneelle.![]()
Oliko arkkupakastin ![]()
Ei ku tämä oli ihan etuovellinen. Pari arkkua siinä oli vielä aamulla jäljellä.
Edit. Ihan asiallisen kokoisia, vaikken sen tarkemmin niitä tutkinut. Hintaa niille ois jäänyt muistaakseni ~ 250€
Alkuviikosta kattelin jotain arkkupakastinta siinä joka oli -40% ajattelin että jos kävis hakeen pois ![]()
Väkeähän siinä pyöri jonkin verran ja ilmeisesti kaikki loput roippeet oli kärrätty myymälän puolelle näytille. Nuo pari arkkua ja kolme edestä täytettävää oli jäljellä.(Torneista en tiiä, en tutkinut sen kummemmin.) -50% oli tänään tuotteet.
Hyviä tarjouksia netrauta.fi.
Hieman yllättäen myyvät myös kodintekstiilejä ja tilaukseen lähti Finlaysonin lakanoita -50%.
Itse olen todennut että mitä ikinä tuolta etsiikin niin aina on “ale” päällä isolla aleprosentilla ja sitten olen kuitenkin löytänyt tarvitsemani tavaran muualta edullisemmin. Toki voi tuolta jotain edullisestikin saada ![]()
Samaa katsoin, että kk sitten “tarjoustuote” oli edelleen samalla hinnalla. (“Tarjousta jäljellä enää 2 päivää!!”)
Kusetusfirma.
Seurailemani lämpöpatteri (Adax Neo Basic -sarja) on Netraudan megahyperalessa kalliimpi kuin Clas Ohlsonin normaali hinta.
Turtolan ja Linnainmaan Citymarket myy Electrolux Comfort 600 -ilmastointilaitetta (EXP34U339CW) hintaan 250 €. Esim. Verkkiksessä tarjoushinta on 460 €.
Telia tarjosi (luultavasti asiakkuuden takia) Viaplayta 6 kkajan 34.95 e/k, jonka jälkeen nousi normitasoon 44.95.
Jää ottamatta edelleen. Ei aika riitä kaikkeen katseluun.
Oliko kuitenkin kyseessä V -Sport eikä Viaplay?
V-sportin kautta ei näy kaikki Valioliigapelit vaikka varmaankin kaikkien isompien joukkueiden kyllä.
Totta, sori väärin ymmärystä. Oli V-sport.