Hyviä tarjouksia -palsta

Oli jo heinäkuun alussa -40 %. Saattaa olla, että ihan kaikkia kokoja ei ole enää rekissä.

Kovat oli ovh hinnat Gantilla. Piruuttani kävin katsomassa Zalandolta samoja tuotteita niin kymmenien eurojen erot ovh hinnoissa Zalandon hyväksi.

3 tykkäystä

Nyt -50% lähtee loput. Telkkarit oli myyty, mutta sekalaista elektroniikkaa ja kodinkoneita oli jäljellä (pienelektroniikkaa, jääkaappeja, pakastimia, helloja, astianpesukoneita jne).

1 tykkäys

Kävin eilen Powerissa ja kyllä hyllyt loisti tyhjyyttään. Hyvin vähän oli tavaraa.

1 tykkäys

Itse kävin tiistaina - silloin ainakin pystyi tekemään vielä satunnaisia löytöjä (Philips Hue -tuotteita ostin).

1 tykkäys

Niitä oli eilenkin vielä hyvin jäljellä. Tuote on ilmeisesti sellainen ettei iso massa ole sitä löytänyt vaikka ovat hyviä tuotteita.

1 tykkäys

Kiitos vinkistä! Pakastin poistettu.

1 tykkäys

Vinkkasin työkaverille kun juuri tänään oli puhetta että hänellä on tarve astianpesukoneelle.:+1:t2:

1 tykkäys

Oliko arkkupakastin :thinking:

Ei ku tämä oli ihan etuovellinen. Pari arkkua siinä oli vielä aamulla jäljellä.

Edit. Ihan asiallisen kokoisia, vaikken sen tarkemmin niitä tutkinut. Hintaa niille ois jäänyt muistaakseni ~ 250€

2 tykkäystä

Alkuviikosta kattelin jotain arkkupakastinta siinä joka oli -40% ajattelin että jos kävis hakeen pois :sweat_smile:

Väkeähän siinä pyöri jonkin verran ja ilmeisesti kaikki loput roippeet oli kärrätty myymälän puolelle näytille. Nuo pari arkkua ja kolme edestä täytettävää oli jäljellä.(Torneista en tiiä, en tutkinut sen kummemmin.) -50% oli tänään tuotteet.

1 tykkäys

Hyviä tarjouksia netrauta.fi.

Hieman yllättäen myyvät myös kodintekstiilejä ja tilaukseen lähti Finlaysonin lakanoita -50%.

2 tykkäystä

Itse olen todennut että mitä ikinä tuolta etsiikin niin aina on “ale” päällä isolla aleprosentilla ja sitten olen kuitenkin löytänyt tarvitsemani tavaran muualta edullisemmin. Toki voi tuolta jotain edullisestikin saada :slight_smile:

7 tykkäystä

Samaa katsoin, että kk sitten “tarjoustuote” oli edelleen samalla hinnalla. (“Tarjousta jäljellä enää 2 päivää!!”)

3 tykkäystä

Kusetusfirma.

Seurailemani lämpöpatteri (Adax Neo Basic -sarja) on Netraudan megahyperalessa kalliimpi kuin Clas Ohlsonin normaali hinta.

5 tykkäystä

Turtolan ja Linnainmaan Citymarket myy Electrolux Comfort 600 -ilmastointilaitetta (EXP34U339CW) hintaan 250 €. Esim. Verkkiksessä tarjoushinta on 460 €.

5 tykkäystä

Telia tarjosi (luultavasti asiakkuuden takia) Viaplayta 6 kkajan 34.95 e/k, jonka jälkeen nousi normitasoon 44.95.

Jää ottamatta edelleen. Ei aika riitä kaikkeen katseluun.

1 tykkäys

Oliko kuitenkin kyseessä V -Sport eikä Viaplay?
V-sportin kautta ei näy kaikki Valioliigapelit vaikka varmaankin kaikkien isompien joukkueiden kyllä.

Totta, sori väärin ymmärystä. Oli V-sport.

1 tykkäys