Hyvin säilyneet ihmiset

Tässä ketjussa kukin voi tuoda julki ihmisen jota syystä tai toisesta kunnioittaa. Näitähän riittää, mutta avaan “kunniagallerian” tytöllä josta ei voi olla pitämättä. Hyrsylän mutkan hersyvän naurun omaava lumoava Aira Samulin on ikinuori “kuumaksi kissaksi” vielä helposti miellettävä nainen joka täyttää tänään 89 vuotta! Ei kyllä äkkiseltään uskoisi tästä tarmonpesästä!

http://httpcache0.80157-cachedown0.dna.qbrick.com/80157-cachedown0/ncode/2016-02-24/keinutuoli_576p_0c99d71e.mp4

Video Jenni Gästgivar

Oma ketju hyvin säilyneistä naisista,okei.

Oma suosikkini/ihastukseni kategoriassa kypsät ja kokeneet kissat on näyttelijä Anneli Ranta a.k.a Salkkarien Helena Inkeri “Heluna” Kuula-Nikkinen (ent. Kuula, o.s. Vuorela). Kenelläkään ei liene pahaa sanottavaa tästä hehkeästä rotunaisesta. 60 vuotiaaksi oikein näyttävä ilmestys. Muutenkin mukavan oloinen leidi mitä olen haastatteluja katsellut.

Ei paha, tiedättekö kuka on tämän neidon tytär, melkoinen papupata on hän (se tytär meinaan).

Inga Sulin. Ja Satu Silvo tottakai.

2 tykkäystä

Täytynee muuttaa otsikkoa! Eli keskustellaan hyvin säilyneistä naisista!

1 tykkäys

Pojasta polvi paranee ja tyttärestä huononee. Rosa Meriläinen on aivan sietämätön tapaus ja kamalan näköinenkin vielä.

1 tykkäys

Rosa on omanlaisensa, kärkevät mielipiteet omaava tyttö, kyllä siinä saattaa Simo Frangenkin jäädä statistin osaan.

Mun vaimo.

1 tykkäys

Helena Ahti-Hallberg.

2 tykkäystä

Tähän ketjuun pitäisi ehdottomasti liittää kuva mukaan, jos jotain nimiä heittelee!!

2 tykkäystä

Tässä on yksi parhaimmista!


Pirkko Mannola, kuvassa 75 v, nykyään 77 v.

2 tykkäystä

Ja kuvat kiitos näihin

1 tykkäys

Joo laittakaapa kuvat, kunhan ehdokkaat “hiipuvat” järjestän äänestyksen siitä kuka se on se kuumin “ikäneito”

Ehdokasasettelu alkakoon. Tässä on oman listani nro.2

Lena Meriläinen

1 tykkäys

Aika hot :relaxed: Eini

2 tykkäystä

Helena Lindgren

3 tykkäystä

Ehkä linkki olisi parempi kuin kuva. Varsinkin kun opit kuvien laillisesta käytöstä eivät ole oikein menneen perille.

Ei kuvia kiitos. Kyllähän nämä “hyvin säilyneet” on kuitenkin enemmän sisäisiä mielikuvia jannujen päissä kuin absoluuttisia tämän hetken kaunistuksia. Mutta ei siinä mitään, itse liputan Marjo Reinin puolesta.

Eikös se niin ollut että kukin kantaa itse vastuun julkaisemistaan kuvista? Jos Anneli Ranta kokee tulleensa väärin kohdelluksi olen enemmän kuin mielelläni valmis hänelle tekoni hyvittämään :yum:

On kyllä. Lähteen linkkaus olisi vähintäänkin kohteliasta.