Ikimuistoisimmat / parhaimmat viestit foorumilla

Tää tiivistää omat fiilikset 110%.

Hieman huumoria mutta samalla täyttä totta.

8 tykkäystä

Kun sanot, että ei kiinnosta niin silloin se ei kiinnosta. Sheriffi on hereillä.

23 tykkäystä

@Kahvanaama

Tämä vertaus upposi kyllä lujaa.

En nosta tätä tänne sen takia, että haluan ohjeistaa tai sanoa mitään kommenttiesi sisältöön liittyvää vaan sen takia, että tuot minulle niin paljon hyviä hetkiä täällä foorumilla toistuvasti :smiley:

On hauskaa, kun lukee esim. kommenttejasi Erkinjuntin & Malisen tilanteeseen niin tässäkin suurin virhe on se, että näistä pelaajista edes toinen yritetään pitää :smiley: Vastaavasti sitten, kun joku päästetään pois (Elorinne) niin taas kerran sekin on väärin, kun paikattavaa on :smiley:

Eli kokonaisuutena olet vaan niin klassisen hauska omasta näkökulmasta katsoen :smiley: Ihan sama, mitä tuo meidän rakas organisaatio tekee niin se on jotenkin juuri sinun näkökulmasta aina mennyt juuri niin paljon väärin kuin olla ja voi :smiley:

7 tykkäystä

Kunniamaininta myös Leslie Nielsen vertauksellesi :smile:

Poimitaan nyt tämä kuittien aatelinen. Nauroin ääneen, vaikka piikki syvällä lihassa viilsikin.

24 tykkäystä

Minä annoin sokkosyötön ja @Oijennus tööttäsi tyylipuhtaan maalin, jolle ei olisi voinut Larmi, Vehviläinen ja Chrisukaan mitään vaikka olisivat ollet kaikki kolme samaan aikaan maalissa.

Hyvän viestin ei tarvitse olla aina helevetin pitkä.
Kun kirjoittaja on hereillä niin muuta ei tarvita, kuten alla olevasta teksistä käy ilmi.

Tämä on niin loistava haku että varmasti olisi jäänyt Jari-Mattikin suu auki ihmettelemään.

3 tykkäystä

Enemmän se oli kuitenkin tarkoitettu (vähän omaperäiseksi) kehuksi kuin kuitiksi. Ja HPK voi olla jopa niin hidas häviämään, ettei se häviä seiskapeliäkään. Uskoisin kuuden pelatun pelin perusteella, että tulee hyvin tasainen kamppailu, joka voi kääntyä kummalle vain.

3 tykkäystä

https://tappara.co/t/tapparan-2019-20-joukkue-julkaistaan-maanantaina-20-05-2019/14178/116?u=ek09

Nyt oli kyllä hyvä heitto :smile:

12 tykkäystä

Pakko ottaa tämä talteen, erinomainen oivallus :grin:

1 tykkäys

Aivan ikivanha viesti, mutta jotenkin juolahti yhtäkkiä mieleen ja tämä ketju tuli kuin tilauksesta vastaan, joten oli pakko pistää.

6 tykkäystä

Onneksi en juo kahvia, olisi tullut näppäimistölle aika nopeasti.

2 tykkäystä

Tämä tänne, ehdottomasti. Nokkela kuitti.

63 tykkäystä

Kategoriassa julma :smiley: :smiley:

7 tykkäystä

Miten sen kahvin olisi käynyt?

12 tykkäystä

Laittoi kyllä @TeroJ kyllä niin jäätävän hyvän kuitin, että bravooo!
Harvoin foorumilla repeää näin nauramaan.

3 tykkäystä

Minun mielestä jo tämän ketjun otsikko ansaitsee paikan tällä listalla. Palstan sisällöllinen pohjakosketus :beers:

“Jonne Virtanen ilman housuja kapakassa 29-03-2019”

8 tykkäystä

Kerrataan nyt väärinkäsitysten välttämiseksi, että minä en ole kyseistä ketjua luonut enkä otsikoinut. Joku muu saa tästä kunnian.

Minun hätäinen roiskaisuhan tuo otsikko on. Valvojapuolella pitivät brutaalina, mutta huvittavana. Hauskastihan se mukailee palstan otsikointikäytäntöä ja on informatiivinen.

Mitä ketjun sisältöön tulee, siitä vastaa ne jotka sinne ovat kirjoittaneet. Palstan sisältöön voi vaikuttaa kirjoittamalla mielekkäistä aiheista. Itselleen näkyvään sisältöön voi vaikuttaa vaimentamalla typeriä ketjuja, jos aihepiirit on jaettu ketjuihin fiksusti. Se oli tärkein syy miksi tuo aihe piti omaksi ketjukseen irrottaa. Meillähän ketjuja ei luoda aiheen merkittävyyden vuoksi vaan sen vuoksi, että 1) jengi haluaa aiheesta keskustella ja 2) aihe rajautuu hyvin.

5 tykkäystä

Joo ja siis ehdottomasti pilke silmäkulmassa oma nosto ja kommentti. Älkää ymmärtäkö väärin. Huvittavahan tuo on ja täyttä asiaa kuten @rizka kommentoi. Yksinkertaisesti naurattaa aina.