Iltalehden Lätkämanageri

Täällä ei ketjua ole Iltalehden lätkämanageriin ollut, joten luodaan sellainen! Täälläkin varmasti pelaajia löytyy alkaviin MM-Kisoihin, joten nyt on paikka spekuloinnille ja keskustelulle.

Iltalehden Lätkämanageri on fantasiamanageripeli, joka saavutti suuren suosion helmikuun ensimmäisessä turnauksessaan. Pelaajia oli yli 23 000, ja pelistä saatu palaute valtaosin positiivista.

Nyt vastaamme useiden pelaajien meille esittämään toiveeseen: vuorossa on Lätkämanagerin jääkiekon MM-kisoihin keskittyvä turnaus.

Osallistuminen peliin on ilmaista, mutta vaatii kirjautumista Alma-tunnuksella. Turnauksen osallistumiseen on 18 vuoden ikäraja. Vain yksi joukkue per käyttäjä on sallittu.

Itse suosittelen kaikkia kerätä kaveriporukan kasaan, tekemään miniliigan ja sitten kisailemaan. Olympialaisissa tätä pelasin ja oli todella hauskaa tekemistä. Tuo lisää mielenkiintoa kisoihin.

2 tykkäystä

Perjantaina alkaa. Nyt vielä mahdollisuus luoda joukkue ensimmäiselle kierrokselle (pe-su pelattaviin otteluihin) ja muokata sitä mielen mukaan. Perjantaina muokkaukset alkaa maksamaan jo siirtoja.

Ohjeet suosittelen tarkkaan lukemaan! Meni itsellä pari asiaa vihkoon helmikuussa.

Itse lähden tällaisella nyt liikenteeseen:

MV: Horak

P: Seider, Bouchard

H: Puljujärvi, Celebrini, Olivier

1 tykkäys

Mulla ois tällänen​:down_arrow:
Hlavaj
Heinola Bouchard
Blichfeld Barkov Puistola

Porkkanapodin liiga on tämä:
NJ40H3

1 tykkäys

Liigoihinkin pitäisi pystyä liittymään niin moneen kuin haluaa, joten kannattaa!

Atleetilla ja jatkoajalla oli ainakin joku, jossa voittajalle palkinto

1 tykkäys

Slovenia voitti Tsekin! Iso juttu minulle, meinaan meikäläisen Horak (Slovenian veskari) nappasi 8.25 pistettä sensaatiomaisesti

Muuten pistelinkoja mulla oli Puljujärvi 25.75 pisteellä ja Celebrini kapteenina tuplapisteillä 36.

Isosti olen johdossa tällä hetkellä kaveriporukan liigassa.

Nostetaan ketjua ylös ja olisi kiva kuulla miten muilla on pisteitä nyt. Mulla 81.25

Huomenna mielenkiintoinen sunnuntai..

1 tykkäys

3 kierros alkoi tänään. Kattaa tämän ja huomisen päivän. Huomionarvoista on se, että Sveitsi pelaa 2 ottelua. Yhden Itävaltaa ja toisen Iso-Britanniaa vastaan. Tämän vuoksi tein kokonaiset neljä vaihtoa (1 ylimääräinen vaihto jäi onneksi reserviin) ja otin 3 Sveitsiläistä sisään. Kierros 2 meni aivan penkin alle, joten nyt näyttää jo hyvältä kun Sveitsi 0-7 johdossa ja paluu pistekantaan on tapahtunut.

Näillä mennään:

Meier :switzerland: - Hischier :switzerland: - Vilardi :canada:

Josi :switzerland: - Heinola :finland:

Horak :slovenia:

Paljoa en itse jaksanut tänne päivitellä kun ollut pitkää työputkea. Vaihtoja tehnyt mitä jaksanut.

Lopulta kuitenkin voitin kaveriporukan miniliigan! 10 ihmistä oli mukana ja sovittiin että häviäjät maksaa voittajalle 10€ jokainen. Kannu kotiin siis

Lopulliset pisteet asettuivat 410. Se riittää kokonaistilastoissa sijalle 445/16089. Ellei nuo tuosta vielä pahemmin päivity

Mites muilla meni? Samalla mietin että meikäläinen voisi ottaa tästä hommasta koppia ja järjestää meille palstalaisille oman liigan seuraaviin kisoihin. Jonkun hyvän palkinnonkin voisi tähän järkätä.

Loppukaneettina info, että jalkapallon MM-kisoihin aukeaa Iltalehdellä futismanageri. Itse en tuohon lähde kun en jalkapalloa seuraa. Mutta hauskaa lisäarvoa tuo seuraamisen ohelle tällaiset

Mikäli viestejä ei enää ilmaannu niin ketjun voi sulkea. Avataan uusi taas joskus

Pisteitä 428 ja lopullinen sijoitus 231.

Jengi jäi muotoon Genoni, Heinola, Josi, Andrighetto, Celebrini, Steen.

1 tykkäys