Jos joku tahallaan kolaa tuomarin, niin pelikielto pitäisi loppukauden mittainen. Olen erimieltä tästäkin tuomiosta. Muutenhan asioista olisi turha keskustella jos kaikki olisivat yhtämielisiä Sammon kanssa.
Liiga teil jääny kirjotusvirhe tiedotteeseen
Yhden sijaan pitäs kai lukea yhdentoista, ellei mennä ihan meemituomioilla
Itseeni vaikutti eniten kyllä Kapasen villiintyminen. Ehkä hän halusi päteä tuossa kommentaattorin roolissa ja käytti hieman värikynää luodakseen tunnelmaa. Eli vahvasti hetkessä. Hidastuksia kun myöhemmin katselin, en pitänyt tapausta niin hurjana.
Katsotaan nyt miten jatkossa. Masinin syytä ottaa rauhallisesti, ei kannata kokeilla onneaan toista kertaa, mikäli tuomari tulee väliin. Tästä tapauksesta voi kuitenkin jäädä jotain “pohjalle”.
Kyllä muhunkin eka vaikutti Kapasen hullaantuminen. Vaikka heti kyllä sen sanomisissa moni tökki vastaan:
- “Hän käytännössä melkein lyö tuomaria”. Siis lyökö vaiko eikö.
- “Succer punch. Paljaalla nyrkillä naamaan , ennen kuin Morley on valmis”. Täh? Morley lyö Masinia ennen kuin Masin tiputtaa hanskat. Morley tietää mitä tapahtuu ja on ihan hienosti lähdössä mukaan leikkiin.
- “Merelälle iso plussa, että tulee kolmantena pelaajana tuohon mukaan”. Täh? Pohjois-Amerikassa itse ammatikseen pelannut kaveri sanoo näin. Ei se ole koskaan OK, jos molemmat on hanskat tiputtanut. Ja tietty siittä jäähykin kuuluisi.
Hidastuksien kohdalla olinkin sitten jo eri mieltä. Alkiokin muuten peesasi Samia täysin. Kurinpitäjä Liusjärveä olen lähes aina arvostellut. Kehutaan kerrankin. Pää pysyi kylmänä, vaikka lehdet oli täynnä “nyt tulee pitkä kakku” uutisia.
Mää toivon, että tuomarien sijaan Austinille olis jääny jotain “pohjalle” Tämä tästä, case closed.
Tämä oli kyllä vitsi. Vähäksi aikaa pysähtyi hengitys kun näin rangaistuksen. Onneksi ei sydän…
Tämä ketju suljettiin automaattisesti 3 tunnin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.