Tää koko lippuhomma on naurettavin juttu mitä oon seurannu koko liigahistoriani aikana. Oon kuitenkin -70 luvulta hommaa seurannut intensiivisesti ja mukaan on mahtunut aika monta eriskummallista tapahtumaa. Mua on kiinnostanut aina enemmän itse peli, kuin sen ohessa olevat lieveilmiöt. Ipalaisille näyttää jääneen levy päälle ja mun puolesta voivat tunkea porukalla ne lippunsa vaikka sinne minne aurinko ei paista. Keskittykää vaikka siihen peliin nimeltä jääkiekko ja huomaatte, että teidän joukkueenne pelaa hyvää kautta.
Ja myöskään en ymmärrä fanikulttuuria, jossa keskiössä on toisen seuran mollaaminen. Tappara on menestynyt jo 10 vuotta vaikka ei meillä aina ole ollut se äänekkäin kannatus, tosin itselle se on aina riittänyt, etenkin kun olen keskittynyt itse peliin. Ilmeisesti Ilveksen faniryhmä on ottanut itselleen oikeuden toimia oikeudenjakakana sen suhteen, miten pitää kannattaa ja miten ei. Herätkää nyt oikeesti. Halusitte tai ette Tappara on tällä hetkellä todellinen dynastia ja suunnannäyttäjä koko Euroopassa sille, miten homma pitää hoitaa. Lisäksi olen ylpeä Tapparalaisesta fanikulttuurista, jossa keskitytään kannustamaan omaa joukkuetta, eikä focus ole muiden tekemisessä tai tekemättä jättämisessä. Sinioranssit, teette huikeaa työtä. Ei ole meidän pääty keskarit pystyssä, ja olen ylpeä että asiat on näin.
Ja sitten toinen mitä en tajua, Ilveksellä on oma foorumi, miksi Ipalaiset roikottaa täällä nokkaansa? Pysykää siellä, kiitos !
52 tykkäystä