Ilveksen kannattajat ja fanitoiminta

Ja niin kauan kun se jää huutelun tasolle,se ei ole vakavaa.(Siihen on helppoa olla vastaamatta,ja mennä eteenpäin) sitten kun asiat menee fyysiseksi on se täysin anteeksiantamatonta,koska kyse on vain urheilusta,jossa toki tunteet kuuluvat peliin,mutta kun se on vain hetken ohimenevä tunne. Elämä jatkuu oli tulos mikä tahansa. Itse en huomannut eilen mitään järjestyshäiriöitä enkä edes huutelua,mutta pelkään perjantaina läikkyvän, varsinkin jos Ilves häviää (alkoholin ja teston kyllästämät idiootit ovat taas ladanneet siihen kaikki paukut)

8 tykkäystä

Mun mielestä kaikki huutelut puolin ja toisin on tosi lapsellista ja naurettavaa touhua. Monesti huudellaan vielä silloin kun siinä on iso lössi takana ja ne joille huudellaan niitä on vähemmän. Mitä siinä koitetaan todistella,kun huudellaan että mä oon kova jätkä tai jotain. Keskitytään sen oman joukkueen kannattamiseen ja kunnioitetaan muita ihmisiä ja joukkueita.

13 tykkäystä

Hyvä kannanotto Adamilta, kehuu omia kannattajia ja muistuttaa että kaikkien kannattajien (niin omien kuin muidenkin seurojen) tulisi arvostaa myös muiden joukkueiden faneja. Ei siis lähtenyt arvostelemaan vain yhden faniporukan tekemisiä.

13 tykkäystä

Juu en tarkoita että huutelu olisi ok. Mutta sitä ettei siitä kannata provosoitua,se yleensä sen huutelijan/den tarkoitus, provosoida kohde vastaamaan. Toki kuten elämässä yleensäkin huutelijan on helpompi huudella kun hänellä on tuki takanaan,harva yksin lähtee huutelemaan,saattaa tulla nenä kipeksi. :face_with_hand_over_mouth:

Nuo huutelut ja pelin jälkeen aikuiset miehet huutelee käytäville ”mouhot helvettiin” kun käveleen ohi. Eipä tuo yllättänyt, jos miettii muutenkin käytöstä. Siellähän hoilattiin myös maammelaulun päälle alussa omia lauluja.
Mun mielestä toi, että ei osata edes maammelaulun aikana käyttäytyä kertoo aika paljon.

47 tykkäystä

Näinkö muuten oikein ekassa pelissä, että vilahti nopeesti ruudussa nuori (ehkä 10v) Ilves fani jolla oli kyltti missä luki: Mouhoja kaupunkiin? Ei kiitos

2 tykkäystä

Oli siellä tuollainen joo.

Toi nyt on aina harmiton mun mielestä.

4 tykkäystä

No joo kyllä, mutta mitä isot edellä, niin sitä pienet perässä, eli tuo Mouhotus on näköjään edelleen periytyvää.

4 tykkäystä

Taidat hieman liioitella tuota Maamme kunnioittamista. Itse istuin aavistuksen lähempänä keltavihreitä ja heillä sattui olemaan hyvä meininki ja chantti kesken kun joukkueet siniviivoille tulivat. Ainakin itseni tuo Maamme laulu yllätti puolivälierissä ja ehkä myös Osaston? Chantti kyllä loppui pian kun tajusivat että tässä on joku muodollisuus ensin.

Tämä vastaus vain siksi, että suotta me täällä hakemalla haetaan ivaa ja vääristellään totuutta.

5 tykkäystä

Mielestäni hyvää pientä kuittailua jota mekin voidaan hyvin harrastaa. Kukaanhan tässä ei osoittanut suoraan sormella yhteenkään ihmiseen, kannattajaryhmään tai seuraan.
Toki jokainen tehköön omat johtopäätökset, mutta tässä erä lainaus mouholle “henkilö joka suuttuu pienistä asioista esim siitä että hänelle sanotaan mouho”.

Myöskin sana mouhota on synonyymi sanalle valittaa. Ei kai me nyt tämmösistä valiteta?

3 tykkäystä

Vääristellään totuutta?

Kuuluttaja kuuluttaa, ettö seuraavaksi maamme laulu ja esittäjän nimen. Kaikki nousee seisomaan ja areenan kuutiolla kuvataan laulajaa. Kerkesi siinä jonkin aikaa laulaan Maamme-laulua, kun samaan aikaan mölistään päälle.

Totuus nyt kuitenkn oli, että osasto lauloi alussa tämän päälle. Saa aika ”fiiliksissä” olla, jos ei tajunnut että siellä esitetään nyt Maamme-laulua.

27 tykkäystä

Mennään nyt otsikon ohi hieman, mouhoaminen on kyllä alunperin ollut kiihkoilua/intoilua, vähän niinkuin “suu vaahdossa”. Tuollaisessa yhteydessä sitä ensi kerran kuulin käytettävän.

8 tykkäystä

Ei siellä osatossa mitään sanataitureita löydy, koska mitään uutta tai nokkelaa ei synny.
Kymmenien vuosien putki vain kissankultaa.

2 tykkäystä

Kyllä minä tästä mieleni pahoitin.

On noi pikkusiskot ”hauskoja”, h..o Tapsu huudot raikaa.

8 tykkäystä

Onko noille annettu lupa heilutella lippujaan vai kiukuttelevatko taas?

2 tykkäystä

No en tiedä mutta mitään ei näe tohon päätyyn

Ei ole lupaa.

1 tykkäys

Joku sano täällä jossain, että on lupa