Ilveksen kannattajat ja fanitoiminta

Kysyntäähän pyörätuolipaikoille on, ne loppuvat aina ensimmäisenä kesken. Ei paikkoja ole kannattavuusmielessä laitettu pois käytöstä, ainoa syy on tuo näköeste. Kuten tuolta aiemmin laitetusta kuvastakin näkee, on nykyisilläkin paikoilla merkittävä näköeste.

1 tykkäys

Tämä fanien ns. sopu johtuu vain ja ainoastaan järjestyksenvalvojien ennakoivasta toiminnasta. Molempien fanit saatu pysymään sisällä aika hyvin erillään. Lisäksi ottelujen jälkeen pahimmat faniryhmä saatettu kauemmas Areenan alueelta valvotusti ja myös poliisien partioita ollut valmiudessa.

3 tykkäystä

Hyvä näin, vaikka tietysti pölhöä, että tuollaisia varotoimia edes tarvitsee pitää.

9 tykkäystä

Siitähän varmaan noi porukat toisaalta nauttiikin :man_shrugging:
“Me ollaan niin kovia jätkiä, että meidät pitää saattaa pois areenalta, öh öh”
Naurettavaa. Toki, siis ehdottoman hyvä asia ettei mitään käsirysyjä ole ollut ja toivottavasti ei tulekaan.

11 tykkäystä

Mä oon alkanu täs miettiä että turha täälä on enää kommentoida noiden tai meidän lieveilmiöitä. Naapurin puolelta varmasti luetaan tätä ketjua ja varmasti nauttivat kun täälä heistä puhutaan. Nauttivat siitä kun pääsevät ihon alle. Eikä siinä. Oon ite samanlaine :smiley:. Että luultavasti näiden kommentointi vaan lietsoo noita. Tämä iha siitä pääteltynä etteivät nuo ole ennenkään järkevästi toimineet. Tuskin jatkossakaan niin antaa sitten olla.

1 tykkäys

Osasto vaivautunut paikalle ilman lippuja. Kahdeksas ihme melkein.

6 tykkäystä

Kävi vissii ostaa Ilvesshopin tyhjäks lipuista. Iha hauska :DDD

Kuulemma eivät saaneet tuoda lippuja edes sisälle. Samoin bandikset, rummut ja megafoni olleet kuulemma kieltolistalla…

Ääripäästä toiseen.. Naurettavaksi menee myös tämä suuntaus.

5 tykkäystä

Ei putoa megafonin patterit alakatsomoon

30 tykkäystä

Voi harmi jos ei saa rauhassa apinoida kerrasta toiseen.

2 tykkäystä

Ihan ovat ite suuntansa valinneet.

1 tykkäys

Rummuilla ja bandiksillako ne ovat uhkailleet ihmisiä?

Sentään joillain varaa ostaa lippuja tähän peliin :smiley:

17 tykkäystä

Onhan noilla bandis tuolla? Ja rumpu

3 tykkäystä

Osasto tappelee järkkäreiden kanssa ja ainakin yks on kannettu jo pois fanikatsomosta.

Kannattais seuraansa eikä tappelis…

25 tykkäystä

Antais nyt fanien kannustaa rauhassa

1 tykkäys

Sielä on ilmeisesti osaston porukka jättänyt lippuja maanantaina katsomorakenteisiin ja nyt taistellut yhden erän järkkäreitä vastaan. Yksi osastolainen jopa talutettiin pois :joy::joy:.

Lapsiparkki, ei mulla muuta.

33 tykkäystä

Järkkärit hävisivät tämän erän sata-nolla. Eivät päässeet hakemaan kolmea salakuljetettua isoa lippua pois kun muut estivät pääsyn. Päälle vielä kymmenen minuuttia Mouhot v*ttuun vinkumista.

19 tykkäystä

Toihan on ihan festarimeininkiä, leka piiloon hiekkakuoppaan😂

5 tykkäystä

Eskaloituisi tuo tilanne helvetisti, jos rynnisivät tuonne kunnolla kesken erän. Nyt erätauolla taitavat yrittää.

6 tykkäystä