Ilveksen kannattajat ja fanitoiminta

Mulla ei ole ikinä ollut mitään Ilvestä vastaan organisaationa vaikka joistain seuran tempauksista voi olla montaa mieltä. Mutta tää Osaston pelleily kyllä on jotain aivan naurettavaa ja tahraa hienon naapuriseuran mainetta näin Tappara-kannattajan näkökulmasta.

Jos mielii olla jollain lailla fanikulttuurin “edelläkävijä” niin kyllä siihen mun mielestä kuuluu se että kunnioitetaan sääntöjä ja kunnioitetaan muita, eikä vedetä omilla säännöillä ja sitten kun tulee sanktioita niin uhriudutaan ja kiukutellaan kuin pikkulapset.

Täysin käsittämätöntä että toisessa päädyssä yleensäkin vähät välitetään siitä onko esim. liikuntarajoitteisilla mahdollisuus nähdä peliä.

31 tykkäystä

Taitaa olla Suomalainen kulttuuri, itse en perusta näistä lipuista pätkän vertaa. Hyvin pärjättäisi ilmankin.

4 tykkäystä

Kun maksaa kalliin lipun katsomoon niin sitä varmaa useimmat haluaa nähdä peliä, eikö minkään seuran lippuja. Niitä käsittääkseni saa heiluttaa pelikatkoilla yms… joten miksi osaston pitää tehdä tästä elämää suurempi numero. Mennään niiden sääntöjen mukaan mitkä on annettu.

1 tykkäys

Eihän tää pidä millään lailla paikkaansa. Kyllä ne liput kuuluu Tapparankin silmissä katsomoon, mutta pelin ollessa käynnissä lasketaan alas koska kaikille lipun ostaneille halutaan tarjota mahdollisuus nähdä peli. Osastolle vaikea ymmärtää, kun eivät välitä ■■■■■■■■■■ kenestäkään muusta kuin itsestään ja siitä että saavat itse olla huomion keskipiste.

24 tykkäystä

Nyt on jeesustelija muuten täysin väärässä. Sinioranssit eikä kukaan muukaan faniryhmä saa heiluttaa lippuja vieraskatsomossa Stefan’sin takia.

Faktat kuntoon.

29 tykkäystä
2 tykkäystä

Säähän nyt trollailet faktoista välittämättä.

3 tykkäystä

Nokia areena on rakennettu sillai, että penkkirivit ovat vähän liian loivia ja isojen lippujen heilutus estää osaa näkemästä peliä. Varsinkin aitio/ravintola puolta.

Mistä minä tietäisin :DDD? Fakta on se että se on kiellettyä Ilveksen peleissäkin vierasfaneille ja mm. Jypin kannattajat kertoivat tästä asiasta somen kautta. Myös sinioransseja on kielletty heiluttamasta lippuja pelin aikana. :rofl:

7 tykkäystä

Ja Ilveksellä vierasfaneille. Näin se vaan on.

Suunnitelmallinen juttu ja ihan hakemalla haettu konflikti järkkäreiden kanssa, tämän näki jo persesilmälläänkin tulevan. Osasto pääsee taas uhriutumaan somessa ja samalla saadaan kätevästi taas korostamaan omaa ultrauttaan. Säälittävää porukkaa, eikä heitä kyllä oikeasti Suomen kannattajaskenessä kukaan arvosta niin kuin he itse luulevat.

53 tykkäystä

En minä nyt puhukaan osastosta. En välitä osastosta, mutta kannattajakulttuurista välitän. Siinä mielessä osasto on tässä asiassa ihan oikeassa.

Eli muut maksavat katsojat eivät saa sinun mielestäsi nähdä peliä kun liput ovat edessä ja estävät näkyvyyden?

On tää hianoo että taas tää sama väittely alkaa, eikä uskota faktoja mikä tuohon lippujen heiluttamaan kieltoon on syynä.

10 tykkäystä

Kaikkien elämä olisi helpompaa ilman noita järjettömiä lippuja, käyttäisivät kaulahuiveja.

2 tykkäystä

Mites SHL?

1 tykkäys

Aika paska argumentti. Hirveän monella ei tuohon ole rahaa.

Luultavasti sen tekisivät jos rahaa olis

1 tykkäys

Lipunheilutukselle on oma keskustelu, menkää sinne vääntämään samaa kaavaa kuin 2 vuotta on väännetty. Ja @Jeesustelija tarkasta faktasi ennenkuin vänkäät vastaan. Miksi väänkäät vastaan jostain mistä et tiedä?

6 tykkäystä

Siellä liput kyllä heiluvat. Nämä ovat vähän näitä vain Suomi juttuja, että näistä asioista pitää tapella.

1 tykkäys

■■■■■ siitä että maksava asiakas näkee pelin. Kunhan kulttuuri kukoistaa.

Areena on paska kannattajakulttuuria ajatellen. Älä Tapparalle siitä vingu, mene vinkumaan rakennuttajalle ja suunnittelutoimistolle.

3 tykkäystä

Liehuuko ne pelin aikana?