Mielestäni jäätävintä koko tässä tapauksessa ja sen käsittelyssä on piittaamattomuus näistä pyörätuolipaikoista. Ihan kuin se oma oikeus tietynlaiseen kannattamiseen (isojen lippujen heilutteluun kesken pelin) olisi jotenkin suurempi kuin pyörätuolilla liikkuvien katsojien oikeus nähdä peli. Heillä kuitenkaan ei ole mahdollisuutta mennä muille paikoille. Varmaankaan pyörätuolipaikkojen sijainti ei ole ihan optimi, mutta sille tuskin kesken kauden voidaan mitään tehdä ja niitä käyttävät ainakaan eivät ole mitenkään syyllisiä niiden sijaintiin.
Ilveksen virallisen somen tuki tälle ableismille on kyllä varsinainen kirsikka kakkuun.
Tällaiset kommentit ovat kyllä ala-arvoisia jos näitä oli, itse kyllä näin myös monia kommentteja jossa sanottiin että touhu Porissakin on menossa hyvään suuntaan, samaa moni ilvesläinen on sanonut jopa meikäläisistä viime aikoina kun olen heidän kanssaan keskustellut. Taitaa olla vain äänekäs pieni rypäs joka tuota viha-agendaa viljelee ympäriinsä.
Siellä on katsomokulttuuria viety taas hienosti eteenpäin. Poliiseja ja järkkäreitä internetin mukaan tarvittu poistamaan näitä matkalaisia katsomosta. Riitaa haastettu, räitty ym. Lähde: Intternetti
Ilveksen foorumia lukiessa huomaa kyllä, että ovat kovia häpeämään. Ei ole asiaa mitä ei pitäisi hävetä. Luulis vähän rajottavan elämää.
Itse lippu asiaan niin, vaikka tälle kaudelle asialle ei ehkä mitään voi, mutta kyllä ensi kaudella vieraspäädyssä voisi olla koko Ilveksen fanikatsomon kokoinen seisomakatsomo.
@Aapez jälleen esimerkillistä toimintaa tämän lippugaten tiimoilta. Kun vastapuolella ei ole muita aseita kuin nakkoa kakkaa niin kannattaa pitäytyä faktoissa.
Tsemppiä yhteistyöhön noin lapsellisen tahon kanssa.
Satuin olemaan näkemässä kun bussit olivat lähdössä ja joku onneton siellä ei pysynyt jaloillaan ja kaverille tilattiin taksi ja taksikuski kaivoi jokun vaipan oeniille kaiffarin alle. Varmaa iloliemet pienellä yliannostuksella. Hieman noloa touhua toki yksilöita joka porukkaan sattuu joilla lähtee hanakasti hanskasta