Ja näiden kanssa pitäisi käydä asiallista keskustelua ottelutapahtumista. Jumalauta Petro on siellä hommissa tehdäkseen ottelutapahtumasta paremman ja näyttää peukkua, eli arvostaa vieraskannattajia, sitten syljetään päälle?
Pieni varaus siihen, ettei pidä paikkaansa, mutta pahalta näyttää.
Ihan näin toimintaa puolustelmatta, mutta Osastolla ei tähän peliin ollut mitään matkaa. Jakoivat vaan Veikkaukselta saatuja lippuja ilmaiseksi. Toki pari Osaston aktiivia näytti olevan tuolla mukana, mutta tässä tapauksessa ei kyllä kannata koko porukkaa leimata.
Osasto vain jakoi lipput otteluun eikä järjestänyt mitään matkaa. Voi toki olla hyvinkin, että nämä perseilijät olivat tätä Osaston porukkaa tai sitten ihan vain Osaston kautta liput hommannutta porukkaa
Roskacaten, rähinöiden, tarrojenliimailuiden ja kaiken muun perseilyn jälkeen jokainen ymmärtää, että SE on sitä samaa porukkaa. Nyt vain lakki nöyrästi käteen ja irtautuminen tuosta huliganismista. Samalla ihan siltä vastuulliselta yhtiöltä kommentteja asioihin.
Täytyy kyllä ihan oikeasti ihmetellä miten näitä ei saada kitkettyä, Osaston aktiiveissakin on ihan fiksua porukkaa sen perusteella mitä nyt on jutellut, uskokaa tai älkää.
Minä en ymmärrä tätä yhtälöä: Tapparan mestaruuksille naureskellaan, koska ns. Tampereen Herruus. Samalla naureskellaan lähes kaikille muille faneille, kopioida ei saa paitsi jos se on Ilves. Silloin saa kopioida, koska alkuperäinen oli huono.
Onko Tampereen herruudesta ja ”parhaimmasta” fanijoukosta tullut itseisarvo? Jos naapuri ei saa kunnioitusta edes mestaruuksilla, miksi fanit lyttäävät sitten somessa omiaan? Tarviiko muita/ mestaruutta edes voittaa jos Tampereen herruus ratkaisee? Sehän on Ilveksellä ollut hallussa jo vaikka kuinka kauan
Onko maailman paraskin faniyhteisö sitten kuitenkin sellainen, joka saa haukkua omiaan? Vaikka voitti juuri Tapparankin?
Mitenkä kitket? Jos hallissa joku älykääpiö saadaan kiinni itse teosta niin tietenkin tulee seuraamuksia, mutta ei Osasto tai seura pysty juuri mitään tekemään jos jotkut hölmöilevät ottelutapahtuman ulkopuolella seuran väreissä.
Oli muuten jatkoajassa viikko takaperin sellaistakin infoa että Osastolaiset hakkaavat Ässien kannattajia käytävällä, mutta sekin osottautui ihan paskapuheeksi.
Kannattajaryhmät vaan valitettavasti vetävät puoleensa ihmisiä joilla läikkyy helposti yli kun tunne vie miestä kun litran mittaa ja mitä suuremmaksi toiminta kasvaa niin sitä enemmän näitä tulee ilmi. Identtistä kehityskulkua verrattuna mihin tahansa euroopan maahan.
Aika vähissä taitaa Osaston keinot tosiaan olla nyt kun tarkemmin ajattelee, vierasreissut voitanee evätä jos reissussa perseilee, kuten ilmeisesti sille Mynthon-miehelle kävi, mutta siinä ne keinot?
Tänäänkin vaan oli TV:n välityksellä niin hyvä meno tuolla Hämeenlinnassa, että ihan turhaan tämmöiset tapaukset syö “arvoa” noilta reissuilta ja meiningiltä.
Siis kysytkö sinä todella että mitä vikaa on siinä että sotkee tai tärvelee jonkun toisen omaisuutta?
Jos ei muuta niin ainakin kotikasvatuksessa on todella paljon vikaa tai sitä ei ole ollut lainkaan.
Oletko koskaan kuullut toisen omaisuuden kunnioittamisesta? On se sitten yksityinen tai julkinen tila, aina joku omistaa sen.
Millä älykkyysosamäärällä (41?) ei ymmärrä että ei ole ok sotkea, tarroittaa tai muuten tehdä ilkivaltaa?
Itse tykkään siististä kaupunkikuvasta, en sellaisesta, missä jokainen lyhtypylväs on täynnä tarroja ja seinät sotkettu grafiiteilla. Mutta meitä on moneen junaan.
Kyseessä on TOISEN omaisuus. Se, että sun auto, polkupyörä tai rattikelkka ei ole minusta hienon näköinen, ei oikeuta minua liimailemaan siihen tarroja eikä mitään muutakaan.
Sukurutsauksella vihjailu paljon hienompaa kuin tylsä roskis? Graffitit ym. muut taideteokset sopii mun mielestä kaupunkikuvaan. Ei väsyneet Ilvesperheen tarrat.
Yksityisomaisuuteen liimailu on tietenkin väärin, jos joku juniori höntyilee eikä oikein tiedä mihin on ns. ok liimailla niin sekin sinänsä on ihan ymmärrettävää vielä mutta jos ruvetaan huomauttelijaa uhkailemaan turpaan vetämisellä tms. niin mennään jo rajan yli mitä ei tietenkään voi ymmärtää eikä hyväksyä. Yleisesti tarroihin olen mielipidettä aiemmin antanut mutta jos kyseessä yksityisomaisuus niin aivan eri asia.