Ilveksen kannattajat ja fanitoiminta

Vähän arpomista eri ketjujen välillä, mutta mielestäni sopii parhaiten tänne. Jos en aivan väärin muista, niin läpsyttimet olivat väärin kannattamista sekä suurin ympäristöhaitta sitten lentokoneiden. Tämän lisäksi joskus oli vielä noloa matkia muualta asioita. Nyt Ilves julkaisee tällaiset. Jännä nähdä nousevatko nämä oikeaa kannattamista vaalivat ritarit nyt barrikaadeille, vai onko tämä kuitenkin eri asia.

Omasta mielestä ihan hauska juttu, mutta jään odottamaan Osaston poikien protestia.

18 tykkäystä

Pitäisköhän varmuuden vuoks hommata pari tommosta Sä oot niin pehmee pahvia, jos vaikka tulee kevään aikana vielä tilanne, missä Seppälä ja Tikka kohtaa toisensa…

20 tykkäystä

En itse näe että nuo eroaisivat juurikaan tuotteena noista pidempään myynnissä olleista eri pelaajien kasvoilla varustetuista pahvipäistä joita on näkynyt, ei kaikkien juttu tietenkään mutta ärsyttävää ääntä noista ei lähde ja fanituotteena ihan ok. Eikös nuo enemmän junioreille ole tarkoitettu kuitenkin?

3 tykkäystä

Pointti ei auennut @Nevofoget03 viestistä?

5 tykkäystä

Täällä & muualla:

Kopio ikiaikaisesta ideasta, joka on kiertänyt kiekkopiireissä jokaisessa hallissa.

Ilvesfoorumilla:

Innovaatio.

22 tykkäystä

Nopeasti katsottuna ei ilvesfoorumilla ole puhetta näistä, vai oliko tämä taas joku stereotypia tai kärjistys :smiley: ? Somessa näiden ilvestuotteiden ”innovatiivisuutta” tuntuvat nostavan esille aivan muut kuin itse ilveskannattajat.

E: Yhden neutraalin viestin löysin, missä oli linkki tuohon Ilveksen twiittiin ja toisessa yksi ilvesläinen toteaa ettei itse hankkisi tuollaisia. Sitten oli samaa läpsytin/muoviroskakeskustelua kuin täälläkin.

1 tykkäys

En ole itse ainakaan tuollaisiin törmännyt juurikaan. Varsinkin kun ovat varsin omaperäisiä. Minun mielestä ihan hauska idea ja varmasti uppoo ilvesfaneille. Monelle nuoremmalle katsojalle kiva muisto

2 tykkäystä

Tavallaan voi verrata läpsyttimiin ja tavallaan ei.

Nuo ovat käsittääkseni kylttejä joten niitä ei kuulu taitella ja pitää niillä ääntä hallissa. Läpsyttimiä jaettiin kai ilmaiseksi tuhansia kappaleita jotka sitten päätyivät mihin ikinä päätyivät (joku otti varmasti muistoksi kotiinkin).

5e/kpl, niin en itse ostaisi, mutta jos muksut älyävät tuollaista pyytää hallilla, vaikeahan se on kieltäytyä. Joten sinänsä onnistunut tuote joka varmaan vetoaa nuorempaan väkeen enemmän ja noita todennäköisesti näkee pleksiä varten pidettävän välierissä.

Ymmärrän kyllä @Nevofoget03 pointin, enkä tätä miksikään Ilveksen innovaatioksi väitäkkään.

4 tykkäystä

Kannatuskyltit? A3 kokoisia eihän noi näy yhtään mihinkään? Ymmärrän kyllä että huoneen seinälle joku voisi tuon teipata mutta kannattamisen kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä.

1 tykkäys

Itse näen nämä pelkästään lasten markkinointiin suunnatuksi…itse muistan keränneeni Ilveksen pelaajien fanikortteja 80-90 luvun alussa…nämä on vastaavia kuin ne…muuta käyttöä noille en näe.voisin kummipojalle hänen suosikkipelaajan kortin ostaa…

2 tykkäystä

Tapparallahan on ollut tällä kaudella muistaakseni mahdollisuus aulassa lapsien (ja miksei vanhempienkin kannattajien) piirtää/askarrella omat kannatuskylttinsä. Tästä olen tykännyt ja on ollut hieno nähdä pienet kannattajat omien kylttien kanssa katsomossa jotka on itse kirjoitettu omalle suosikkipelaajalle.

Ilves näki samassa mahdollisuuden tehdä bisnestä eikä heiltä siitä mitään pois. En koe että tuo juuri mitään lisäarvoa tapahtumaan tai kannattamiseen, mutta ehkä junnuille hauska muisto jos omasta lempipelaajasta tuollainen löytyy. Se minkä Ilves tekee hienosti ja hyödyntää tässäkin on tuo pelaajien ”brändääminen” ja yksilöllinen esiinnostaminen. Siitä tykkään ylipäätään Ilveksen tyylissä ja somessa, persoonat saa ja pitää näkyä. Persoonia fanitetaan, se tuottaa sisältöjä ja myy sekä lippuja että fanipaitoja, kun tullaan katsomaan pientä ”ilmiötä”.

6 tykkäystä

Noin neljä vuotta vanhan läpsyttimen kaivoin kaapista. Monesti on ollut lapsilla mukana peleissä. Viimeksi tällä kaudella. Voi olla ehkäpä eniten käytetty pahvinen asia kotipuolessa. Ei siis kaikki aikoinaan käytetyt läpsyttimet ole menneet kierrätykseen, vaan ovat edelleen käytössä.

Läpsytin itsessäänhän on mainos. Haluttaessa taiteltavissa. Toisella puolella fan club mainos, toisella: tapparashop raitahuppari 59e, tupsupipo 19e

6 tykkäystä

Tätä juuri tarkoitin kun sanoin, että varmasti joku on vienyt muistoksi. Ja kyllähän tuo läpsytin myös vetoaa nuorempaan hallissa kävijään satavarmasti.

1 tykkäys

Kaikki Lahdessa narkkaa. Hienosti, tämä lienee sitä oikein kannattamista ja tunnelman luontia.

13 tykkäystä

Oikeasti. Toivottavasti ymmärtävät edes hävetä…jestas.

35 tykkäystä

En saa kyllä mitään selvää mitä hoikaavat🤔

3 tykkäystä

Tuossahan sen @Jussip95 kirjoittaa myös eli: ”Kaikki Lahdessa narkkaa”
Toi on kyllä noloa jo. Tekevät itsestään totaalisia idiootteja kerta toisensa perään.

52 tykkäystä

Jaa jaa sitä o si appiukkoki vissii narkkari ku asuu kerta Lahessa :joy::joy:
Ei vaan siellä on taas joku ylä-aste porukka huutelemassa :joy:

3 tykkäystä

Oliko tämä se Suomen paras faniryhmä ja oikeaa kannustamista? Nyt äkkiä @SO11virallinen kopio tästä chäntistä ja huudetaan finaalivastukselle sitä (Toivotaan vain että ei ole Ilves, ettei osu omaan nilkkaan). :see_no_evil:

Mutta ei voi ymmärtää tuota oikeasti…

2 tykkäystä

Varsinkin,kun Tampereella “narkataan” ihan yhtä lailla kuitenkin. Osaston toiminta monessa suhteessa,sellaista mitä olen hävennyt,ja tullut myös moitittua. Tässä taas paikka molempiin.

9 tykkäystä