Ilveksen kannattajat ja fanitoiminta

Tämäkin huutelu kuuluu ilmeisesti Ilveksen arvoihin. Mitähän Pennanen olisi mieltä ?

7 tykkäystä

Onneksi voivat nukkua kuitenkin rauhassa koska eivät filmaa. Arvot ovat kohdillaan

7 tykkäystä

Kannattaako tuota nyt julkisesti kertoa mitä sinne menivät tekemään.

Hienoa vastustajan kunnioittamista :+1:

• No ei oikeasti. Sarkasmiahan tämä oli.
1 tykkäys

Tuohonkin twiitti-ketjuun on jo saatu yksittäistapaus aspekti :joy: Muistakaa ettei saa yleistää koko faniporukkaa jos faniporukka chanttaa…

13 tykkäystä

Joo-o. Siinä videossa kiteytyy taas hyvin lyhyessä ajassa miksi en Ilvekselle pokaaleja soisi yhtäkään. Ei noi pellet ansaitse sitä, vaikka joukkue niin tekisikin. Täysin ala-arvoista.

23 tykkäystä

Hauska chantti, oli molemmin puolista tämä ■■■■■■■■ , lahilaisilla oli omat vihachanttinsä. Lisää tätä :+1:t2:

Huutelu jees, mitään sen enempää ei kuitenkaan taaskaan ollut, joka riittää minulle. Ei ollut nimittäin edes mitään kovin törkeitä nuo huutelut.

Ja ei kiinnosta vastaukset vastustajan kunnioittamisesta, häpeämisestä jne. Tämä on mielipiteeni.

Mautonta mielestäni. Ettekö parempaan tosiaan pysty :smiley: ?

29 tykkäystä

Sehän on toki oikein hyvä että teillä on ollut kivaa ja hauskaa, pääasiahan ei tietenkään ole omien kannustaminen vaan vastustajien mollaaminen👍

38 tykkäystä

Aina välillä hävettää olla Suomalainen!

11 tykkäystä

Ja sitten ihmetellään kun isoin massa on teitä vastaan :smiley: Ensin tehdään ja sitten ollaan uhriutumassa ja ties mitä :grin:

44 tykkäystä

Eikös tässä juurikin ajatella kun taitavat nuo chanttaajat sellaisia olla?:wink:

Yksittäistapauksia siellä taas vaihteeksi, mutta tällaista tämä ultras-touhu on isossakin maailmassa, eikä siitä siis pitäisi yllättyä. Italiassa mm. pohjoisen seurat käyvät vuorollaan Napolissa laulamassa likaviemäreistä ja Vesuviuksen purkauksista ja saavat vähän kiviä bussien ikkunoihin vastapalveluksena. Onko sitten yhtään kekseliämpää kuin Lahden narkeista laulaminen, ei välttämättä.:person_shrugging:

Ei tuo kyllä mielestäni edes mitenkään mautonta ole. Yleinen vitsi (ja faktakin) että lahdessa on huumeongelma. Ja jos kerta sanottiin että yhtälailla lahtelaisetkin heille huusi niin miksi ei vastaisi. En toki itse tuollaista huutaisi ja mieleläni en sitä kuuntelisi, mutta kyllä silti hieman naurahdin, enkä pilkan nimissä.

Ja mitä tulee siihen että tämä olisi jotenkin massan vihaamaa käytöstä, niin ennemmin sanoisin, että nimenomaan meillä tapparassa tällaista ei harrasteta. Katsoo melki minkä vaan muun joukkueen kannattajatoimintaa, niin aika samanlaista on. (Pori, Lahti, Oulu, Helsinki jne) ainostaan ehkä Jyväskylässä ja Kuopiossa (joissa kannattajatoiminta kyllä muutenkin minimaalisempi) niin ei tällaisia juuri heitetä.

Tämä toki oma mielipiteeni ja näkemykseni asiasta, itse kun suhteellisen neutraali olen tamperelaisjoukkueiden kanssa muutenkin. Eri mieltä saa ja osittain pitääkin olla. Painostan taas että mielelläni en tuota kuuntelisi, mutta ei se muiden joukkueiden kannattajatoiminnasta juuri eroa.

4 tykkäystä

Jos ette halua kunnioittaa vastustajaa (Pelicans) niin kunnioittakaa nyt herranjestas ees kanssaihmisiä, lahtelaisia. Aika todella hävytön chantti, mutta jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Itse ainakin häpeäisin pahasti, jos SO tollasta huutaisi. Toivottavasti ei koskaan.

66 tykkäystä

Niin tässähän nyt on vaan se, kun pidetään niitä kanssaihmisiä myös vastuksena, jos ovat vastustajan kannattajia. Kyllähän tässä on itsekin areenalla kuunnellut v**** mouhohuutoja jne. Ja nimenomaan areenan käytävillä ei katsomossa pelin ollessa käynnissä. Tuo eilinen heidän huutokin taisi olla siinä vaiheessa, kun kentällä ei enään pelaajia niin siitä voi sitten miettiä kenelle oli tarkoitettu. Ala-astetouhua ja sitten vielä joku sitä mieltä, että hienoa kannattamista ja hyvähenkinen kettuilua😂

5 tykkäystä

Mielipiteesi ei taaskaan yllätä, eikä siinä mitään, oikeus tuohon on, lienet ollut porukan kärjessä :saluting_face:

Tyypillistä ipalaisuutta, omien kannustaminen ei riitä tai ole edes lähtökohta, vaan kaikki kumpuaa vihan kautta. Tärkeintä on päästä solvaamaan vastustajaa “hienoilla/hauskoilla ja kekseliäillä” chanteilla.

Toisten mielestä hauskaa, toisten mielestä järjestäen toteutettuna mahdollinen esiaste vihan seuraaviin muotoihin. Ehkä olen näin neljän kympin huonommalla puolella muuttumassa miehestä kukkahattutädiksi.

17 tykkäystä

Itse erotan aina joukkueen/seuran sen faneista ja kannattajista,sen suhteen miten arvostan seuraa ja sen menestystä. Faneista voi olla aina mitä mieltä tahansa(en todellakaan aina hyväksy mitä Ilveksen fanit tekevät,kuten en muidenkaan seurojen) silti arvostan aina itse joukkueen työtä,sitä mitä pelaajat tekevät. Loppupelissä jokainen seura/joukkue saa juuri sen mitä urheilullisesti ansaitsevat.:+1:

Ei saa yleistää faniporukkaa, kun faniporukka vähän käy yleistämässä Lahdessa. Oh, the irony :sweat_smile:

37 tykkäystä

Minusta on typerää että täällä heitellään jotakin “tyypillistä ilvesläisyyttä”-juttuja, täällä meidänkin foorumilla ipalaisten keskuudessa on melkoisen laaja kirjo mielipiteitä koskien tällaista touhua. Esimerkiksi luulen että @salmela61:n näkemys saattaa erota melko paljon vaikkapa @Ilves1931:n omasta ja se on ihan fine, kyllä näkemyksiä maailmaan mahtuu. Minusta tuo porttiteoria tällaisen rallattelun ja mahdollisen väkivallan kohdalla ei ole aivan aukoton tämän kuin esim. tarrojenkaan kohdalla vaikka toiset asiat näin esittävätkin.

Provosoivahan tuollaisen chäntin on tarkoituskin olla joten sanat ovat sen mukaiset, jos homma kuitataan sillä että lahtelaiset vain vastaavat omalla chäntillään eikä muuta niin ollaan yhä melko hyvällä tiellä. Tyyliin en ota kantaa mutta tällainen pieni vastakkainasettelun hakeminen on minusta ihan tervetullutta kun lähes aina kannattajaporukat tietävät pelin hengen ja ajattelumaailma on että chäntit ovat vain chänttejä eikä niitä täten pidä ottaa turhan kirjaimellisesti tai tulkita kuin piru raamattua.

4 tykkäystä

Noloa, noloa.