Ilveksen mainonta ja markkinointi

En usko että tuosta ihan hirveitä katteita tulee mutta markkinointitoimenpiteenähän nämä toimii ja kun kannattajat on nimenomaan impulsiivisia ostajia niin kyllähän sieltä joku hilu voi kassaankin tulla. Nämä jutut varmaan kuitenkin enemmän sisältömarkkinointia ja toisaalta kun nämä on visuaalisesti hyvän näköisiä tuotteita niin kannattajat voi pitää näitä vapaa-ajallakin. Aina ei tarvitse olla se logo helvetin isolla.

3 tykkäystä

Hupparit ovat ainakin Russellin valmistamia, joten ihan laatukamaa nuo varmasti ovat. Katteet eivät varmaan juu ole mitään huikeita, mutta tuskinpa se on tarkoituskaan. Markkinointia, laatua, näkyvyyttä ja vähän volyymiakin. Ihan hyvä strategia imo.

1 tykkäys

Näyttää olevan oma Tappara-college myös. Russel taitaa olla hinta-laatusuhteeltaan ihan hyvä tuohon painatushommaan.

1 tykkäys

Taas “matkittu” :joy::joy:

Siis kumpi näistä on Ilveksen keksintö, giffit Twitterissä vai kolmas ulottuvuus? Oli kumpi tahansa, toivottavasti ovat muistaneet laittaa patentin vetämään.

Kaikki kunnia Ilveksen luovuudelle grafiikkahommissa, mutta nyt oli kyllä kaukaa haettu sheimausyritys.

28 tykkäystä

Onkos tämä Tuomisto joku niiden virallinen työntekijäkin vielä?

Eikös nuo ole itse ylpeästi myöntäneet, että häpeilemättä kopioivat kaiken Amerikasta?

Toki mulle tällainen on ihan se ja sama tason “kohu”. Ihan muutenkin, saatikka nykyisessä maailman tilanteessa.

Siis mitä heövettiä? Ilveskö on keksinyt graafisen moniulottuvuuden? Voi jestas, nyt on noloa, niin noloa. :face_with_hand_over_mouth:

6 tykkäystä

Eikö tuon Ipa-keskustelun voisi käydä heidän ketjuissa? Ihan vaan, koska olen piilottanut ne kaikki. Ei kiinnosta vähääkään, enkä jaksa katsella niitä jatkuvasti päivitettyjen kärjessä :upside_down_face:

1 tykkäys

Taitaa tämä Tuomisto olla ainakin osittain myös Ilveksen somen puikoissa ja siellähän tätä samaa tyylisuuntaa harrastetaan. Nyt kyllä menee ihan uskomattoman paljon metsään, kun molemmat pyörittelevät jonkun videosoftan tehostepankista efektejä. Kuten tekevät ties kuinka monet some-tilit maailmassa.

Käsittämätöntä miten Ilveksen porukan itsekunnioitus on vieläkin noin alhaalla, samalla kun urheilupuoli tekee kaikin puolin mahtavaa tulosta.

25 tykkäystä

Varsinkin kun Ilveksen somea on tehty ammattimaisesti ja isolla panostuksella usean vuoden ajan. Luulisi, että pikku hiljaa kaikki puolivalmis materiaali jäisi kokonaan pois ja tehtäisiin itse niitä juttuja.

Tämmönen ei mun mielestä oo hyvää somea. Hienosti myyty lippuja ja sitä on syytä hehkuttaa. Kaupungin ainoa intohimo vaan kalskahtaa korvaan. Tuntuu, että jokaista intohimoista Classicin, Pyrinnön, MansePP:n tai vaikka Tapparan kannattajaa väheksytään. Kuittailla saa ku keksii hyviä, mutta toisten väheksyminen tai aliarvioiminen ei uppoo muhun.

44 tykkäystä

Täähän on suora lainaus Osaston tifosta muutaman vuoden takaa.

2 tykkäystä

Faneilta sallittakoon enemmän ku viralliselta somelta.

Niin vai tarkoitetaanko tässä vain fanien rakkaudenkohdetta ?

2 tykkäystä

Mikähän siinä on, että Ilveksen leirissä ei vaan millään malteta olla lyömättä muita joka käänteessä? Miksi ei voi vain nauttia hyvästä menestyksestä ja hyvästä kiekkobuumista? En ymmärrä yhtään tuota ja olen kyllä syvästi kiitollinen ja ylpeä siitä, että Tapparassa on aina osattu sekä voittaa että hävitä. Naapurissa ei osata kumpaakaan, ei katsomossa eikä näköjään edelleenkään myöskään toimistolla.

66 tykkäystä

Vaikka tietynlaisia asioita Ilveksen somessa tehdäänkin “hyvin” niin itsellä jäänyt fiilis, että mennään usein mauttomuuden rajalla. Ehkä se on heillä tarkoituksena, ärsyttää ja herättää tunteita?
Siinä mielessä olen tyytyväinen Tapparan ehkä vaatimattomasta, mutta hyväntahtoisesta someilusta. Toivottavasti naapurin kaltaiseen ei ikinä lähdetä.

10 tykkäystä

Se on siellä yhtä syvässä dna:ssa, kun voittaminen täällä. Minkä sitä luonnolleen mahtaa.

4 tykkäystä

Kyllä saa elämästään vaikean jos kaikesta tällaisesta lähtee loukkantumaan.
Tuo on suoraan tosiaan Osaston tifosta ja muutenkin ollut käytössä Osastolla ja Ilveksellä jo pitkään. Samaan hengenvetoon voitaisiin (kärjistäen) vetää ranteet auki vaikka siitä, kun seurat kutsuvat omia kannattajiaan sarjan parhaiksi. Tuohan loukkaa jokaista intohimoista muun Liiga-joukkueen kannattajaa.

8 tykkäystä

Mä tykkään tosta. Mulle Ilves on kaupungin ainoa intohimo. Toki se varmaan teidän leirissä ärsyttää, mutta eiköhän Ilveksen some ole meille Ilveshenkisille enimmäkseen suunnattukin. Ei kaikesta tarvitse olla, niin herkkänä. :+1:

9 tykkäystä