Hieno juttu Ilvekseltä vaikka samaan aikaan Ilves foorumilla fanit naureskelee jollekkin crossdresser/homoseksuaali tyypille koska sillä on Tapparan kamaa päällä.
Ajatuksena hieno, mutta puhtaasti markkinointimielessä tehty tämä Pride-tempaus.
Ilvesläisiin varmasti uppoaa, mutta tällaista kauppaopistotason opportunismia tämäkin, kuten moni muukin Ilveksen markkinointimuuvi.
Juu no tuo ei ole Ilveksen vika. Itse kummastelin myös tuota naureskelua, mutta silti ihmettelen miten se nyt liittyy tähän mitenkään. Tässähän Ilves juuri muistuttaa muun muassa omia fanejaan siitä, että jääkiekko ja Ilves kuuluu kaikille.
Eiköhän Tappara tule pian perässä.
Kyllä tämä asia tarvitsee edelleen lisää muistuttamista ja jalansijaa jääkiekossa. Sen huomaa ihan vain vaikka lukemalla näiden (tai etenkin viime vuoden) pride postausten kommentteja.
Joo, olen asiasta ihan samaa mieltä. Itseä vaan aina tökkii, kun hyveet kaupallistetaan. On mel-ko läpinäkyvää…
Onhan se niinkin. Ainakin Ilves käytti hieman mielikuvitusta tällä kertaa perinteisen logon värjäämisen sateenkaaren väreillä sijaan. Ihan hienoja nuo vaatteet minusta.
Hienot vaatteet ja tärkeä asia. Hyvä Ilves.
Niin pitkään kun Ilves itse toimii Priden arvojen mukaisesti, saa se mielestäni siitä kaupallisesti hyötyäkkin. Jos rahallinen hyöty auttaa yritystä ohjaamaan toimintojansa sosiaalisesti vastuullisempaan suuntaan, on se ainakin minulle ihan ok. Mikäli Ilves ei oikeasti huomioisi näitä asioita, olisi kaupallisuus ns. Pride-pesua, mikä taas ei olisi oikein. Vähemmistöt ansaitsevat turvallisen ympäristön, joissa saavat olla omia itsejään. Hyvä Ilves!
Lisätään vielä, että jos olisin Ilves-fani, niin ostaisin tuollaisen paidan varmasti.
Suvaitsevaisuus erilaisia ihmisiä kohtaan ja tasa-arvo on loistavia asioita.
Mutta tuskin kukaan luulee, että Ilves tai kovin moni muukaan tälläisiä ulostuloja tekisi, ellei se olisi aika mediaseksikästä. Tässä bisneksessä halutaan luoda mielikuvaa hyveellisyydestä. Se on markkinointia. Ei kyse niinkään ole mistään aidosta hyväntahtoisuudesta ainakaan täysin.
Toki tämäkin on ihan hyvä asia. Ja missään nimessä kyse ei ole vain Ilveksestä.
Toivottavasti ei tule Tappara perässä tässä asiassa.
Todennäköisesti tulee, mutta mitä pahaa siinä nyt on?
Toi kahden vihreen paita on itse asiassa ihan tyylikäs. Sinioranssi olis tietty hienompi vielä.
Ei mitään. Yllä kirjoittamastani hieman kriittisestä näkökulmastani huolimatta.
Esimerkiksi NHL:ssä on joukkueet jo ennen Ilvestä lähteneet vastaaviin ulostuloihin.
Puhumattakaan muiden lajien suurseuroista.
Kovin vanhanaikainen ei kannata Tapparankaan olla tai muuten asemoi itsensä nurkkaan.
Keskustelu Pride liikkeestä yms. ei kuulu tähän ketjuun.
Politiikan alueella on asialle pyhitetty ketjunsa.
https://tappara.co/t/urheiluseurojen-poliittiset-kannanotot/6471/139
Sinne tai
Ketju avattiin automaattisesti 12 tunnin kuluttua.
Näyttävät kyllä hienoilta. Ostaisin, jos olisin naapurin fani. Lisäksi omaan silmään toi vanhempi logo on todella paljon hienompi.
Hienoja paitoja, joissa häivytetty kivasti ideologia vouhotus. Ennemmin kuin pride tuli mieleen kyllä -80 luku ja neonvalaistus meikäläiselle.
Edit. Pride
Samaa mieltä tuosta logosta. Nykyinen naamalogo on koominen, mutta tuo vanha on oikeasti hieno.
Toi ei ole 1:1 “vanha logo”, vaan uusittu versio siitä. Tekisi kerralla hyvän, niin ei tarvitsisi kerran vuosikymmeneen keksiä pyörää uudelleen. Ainiin, änhööällässäkin. Kai naamalogostakin saisi modernisoitua floridapantherstyylisen.
Mutta kait toi logolla leikkiminen menee markkinointimateriaaleissa.