Ilveksen mainonta ja markkinointi

Huikea kommentti Meskaselta saatu otsikkoon, ja kertoo toki kaiken Tappara vs ilves asetelmasta.
Meillä tehdään voittaakseen Suomen mestaruus, tuolla voittaakseen meidät.

No ei siinä, jos Tapparan pelaaja toteaisi tuon saman lausahduksen ilveksestä, niin sytyttäisihän se ihan pirusti

Ilveksen katkeruuden myötä saavutustarve heillä noissa peleissä on valtava. Se on iha vakta se.

Voi voi. Syttyispä vois meijänki äijät antaa tommosii lausuntoja.

Eihä ne oo mitenkää toisiaan pois sulkevia jos samaan aikaan halutaan voittaa Ilves sekä mestaruus.

Jos paikallispelejä käsitellään “vaan” 3 p peleinä nii moi moi vaan

8 tykkäystä

Ei tietenkään ole, ja onhan se sääli jos paikallispelit ovat paikallispelejä vain toiselle, ja 3p pelejä toiselle. Sille tuo on jo aika pitkään tuntunut.
Noh, tänä vuonna on vielä paikka tasoittaa voitot.

Ilves insiden uudessa jaksossa oli mielenkiintoinen teema, kun jääkiekko Ilveksen Tommi Niemelä ja jalkapallo Ilveksen Joonas Rantanen istuivat alas juttelemaan Ilveksestä ja valmennuksesta etc.

Tykkään kyllä itse tästä ympärivuotisen ilvesläisyyden rakentamisesta yli lajirajojen.

4 tykkäystä

Itse en niinkään välitä. :nauseated_face:

:joy:

27 tykkäystä

Täysin keinotekoista. Toki vaatii tietyn määrän ikää , jotta muistaa nuo.70-luvun tapahtumat. Puhumattakaan KooVee hommista, joita Ilves “perhe” ei muistele.
Mutta onhan se kiva, että kaupunki rakentaa stadikan veronmaksajilla.

4 tykkäystä

Kovaa businesta kyllä myydä noita 6 euron nuorisolippuja mihinkä tahansa lippukategoriaan. Ainakin näytti olevan 60 euron kategoriassakin vapaata näihin syysloman matseihin. Kannattaako tuollainen 90% alennus yhtään mitään? Tämä kuitenkin on ihan eri taloudenpitoa kuin esim. koululaislipuilla tenavia hallille roudaava aikuinen, joka ostaa oman lippunsa ja maksaa vielä syötävätkin? Ja sponssi kustantaa ne koululaisliput. Toki hallin varmaan saavat täyteen.

1 tykkäys

Ilves jako näitä koululaisvouchereita, mutta mulle ainakin myi eioota voucheri. Luulis että niillä olis päässyt kun niitä kerran jaetaan :joy: no mutta laskettelu oli muutenkin terveempi vaihtoehto.

Mahtaako monikaan muistaa tätä Koovee- kuviota. Kyllä tämä Ilves- futis kuvio on monesti tekohengitetty. Aluesäästöpankit jne. Mutta aina on löytynyt maksajia.
Yritän nyt katsella ipa-lukko-peliä. Mutta äänettömällä, koska tuota jollotusta ei jaksa.

1 tykkäys

Klingberg veti mukavan aidon puheen. Tällästä vois kuunnella enemmänkin

7 tykkäystä

Tämäkin me mentiin kopioimaan ennakoivasti Ilvekseltä.

2 tykkäystä

Edelleen valtava hatunnosto tälle Inside sarjalle. Erittäin ammattimaisesti tehty jokanen minkä olen katsonut

4 tykkäystä

En ole katsonut ainuttakaan näitä koko kauden aikana, :sweat_smile::see_no_evil_monkey: onneksi ilmeisesti on laadukas tuote. Itseä ei Amerikan meininki kiinnosta. :face_with_hand_over_mouth:

1 tykkäys

Mielenkiinnosta voisiko tätä KooVee kuviota avata enemmän?
Vanhemmat Ilvesläiset tutut puhuvat usein siitä kuinka nenä tuli kipeäksi 60,70-,80-luvuilla jos tietyissä paikoissa kaupungilla kulki Ilveksen tai Tapparan takissa. Mistä siis Ilveksen ja KooVeen yhteistyö on saanut alkunsa?

Lyhyesti. KooVee lopetti edustuskiekon, kun tippui divariin. Ilves otti KooVeen parhaat, kun niitä tarvitsivat. Tapparan tahti oli kulta, hopea, kulta, hopea, kulta niin ei mitään apuja tarvittu.

3 tykkäystä

https://www.instagram.com/p/DJoXrJEIkum/?igsh=MTM4cW9uMzB2bmxpcw==

Täytyy kyllä kehua tuota Tuomiston Anttia Ilveksessä, kun vääntää näistä pelaajajulkistuksistakin aina nuo hienot kuvat Ilveksen väreissä. Tuli vain mieleen, kun useimmilla seuroilla on napattu aina joku vanha kuva edellisen seuran väreissä. On tyylikkäitä kuvia. Melkein voisi laittaa tauluna seinälle. :sweat_smile:

7 tykkäystä

Mun mielestä toi tapa taas on aivan perseestä, että pelaaja ei ikinä ole edes seuran pelipaitaa päälleen pukenut ja sitten kuvitetaan kuitenkin tuolla painamassa kultakypärä päässä. Ymmärrän sen että shopataan naamaposeeraus pelipaitaan, mutta actionkuvien väärentäminen on kyllä kauhiaa.

23 tykkäystä

Makuasioita sano kissa, kun pyllyään nuoli… Itse pidän.

3 tykkäystä

Tässä jää hieman avoimeksi, mistä piditkään? :smile:

Tuossa ryhmäkuvassa on kyllä tyylikästä, kun uusille pelaajilla on Ipan paidat. Olisi aikamoinen sillisalaatti muuten. Mutta @axe kanssa samaa mieltä, että ehkä tuon kultapotan vois jättää pois, etenkin jos pelaaja ei ole koskaan aiemmin seurassa pelnnut ja/tai kultakypärää siellä kantanut.

3 tykkäystä