Ilveksen Oula Palveen taklaus Sportin Axel Holmströmiin 13.1.2024

Pelaa peliä nimeltä jääkiekko ja rikkoo sääntöä nimeltä pään ja niskan alueelle kohdistunut taklaus.

2 tykkäystä

Niin, 20 cm luistelulinjassa sen varmaan määrittelee.

Ei saattoi vaan oli.
Mulla on aiheesta iso muistilappu seinällä ja siinä lukee Peltola + 81. :slightly_frowning_face:

Kiitos kun jaksat värkätä videoita meille katsottavaksi. :+1:t2: :+1:t2:

8 tykkäystä

Nopeassa tilanteessa Palvelta huono taklaus kun ei osu runkoon vaan liian eteen. Ei mikään sikailu, mutten ihmette jos peli tai pari napsahtaa bannia.

No aika vähän. Tuo akvaario muutenkin hirveän kokoinen mörskäle. Normi kypärä päässä ei varmaan olisi edes tullut osumaa, olkapäähän tuo ekana osuu. 3 peliä tuosta mitä joku sanoi olisi täysi vitsi ihan sama minkä lasien läpi katsot tuota tilannetta. 5 minsaakin kova ratkaisu.

Tuosta oli muuten paljon parempaakin kuvaa saatavilla, kun tuo liigan klippi mikä kaukaa ja takaa.

2 tykkäystä

Mun mielestä osuma olkapäähän. Vähän kuolleesta kulmasta muttei mikään törkeä.

0 peliä ja eteenpäin.

2 tykkäystä

Pikku töytäisy olkapäähän, josta kontakti edelleen akvaarioon. 5+20 hyvä ja riittää sellaisenaan mun mielestä. Jatkotoimenpiteille ei tarvetta.

1 tykkäys

Täysin samaa mieltä kanssasi. Nopea tilanne ja huolimattomasti Palveelta luettu.

Päähän se osuu aivan selvästi noista katsomon hidastuksista ja luuletteko, että Holmström on noin pihalla, jos osuu olkapäähän? Vitosessa ei siis mitään arpomista ja sen tuomaritkin tajusivat.

Joo itse en kanssa ymmärrä miten ihmiset katselevat näitä videoita jotka väittävät, että osumaa päähän ei ole.

1 tykkäys

Olkapään kautta akvaarioon. 5+20 riittävä mutta ei tarve lisää.

Holmström myi jäähyn kuten moni näissä tilanteesta tekisi, jotta oma joukkue saa maksimaalisen hyödyn peliin.

Veti tän teatterin niin pitkälle, että ei pelannut kahta viimeistä erää? Holmströmiä ois kyllä tarvittu kentällä… Olisivat saattaneet vielä päästä tasoihin. Ei se mikään turha ukko ole.

5 tykkäystä

Ei näistä liikaa kannata vetää johtopäätöksiä. Varmaan seuraavassa pelissä pelaa. Jos näin niin ei hirveän loukkaantunut. Katsotaan sitten lisää.

1 tykkäys

Enpä usko, että tuosta mitään tulee. Osa impaktista osuu toki päähän, mutta ei tuo Palveen taklaus mikään ruma ole (hyppy, pumppaus yms). Ikävää, että olkapää osuu osittain myös kuuppaan

7 tykkäystä

No aika turha kyllä nyt alkaa mistään jäähyn myymisestä höpiseen mitään.

Luuletko tosissas, että joukkueen yksi parhaista pelaajista jättäis kaks erää pelaamatta jos ei tullut tärskyä? Kyllä siellä se aivotärähdys todennäköisesti on. Ei se mitään myynyt…

8 tykkäystä

No sinä diagnosoit aivotärähdyksen tv kuvasta. Taidat olla alalla?

Ensinnäkin sanoin todennäköisesti ja arvioni perustan siihen, että uskon liigajoukkueiden lääkäreiden olevan ammattilaisia ja käyvän pääosumien jälkeen aivotärähdysprotokollan lävitse. Jos aivotärähdys havaitaan niin enää ei pelissä pelata. Sinä taas uskot, että Holmström jätti kaksi erää pelaamatta ”myydessä jäähyä” vaikka Palve oli jo ajettu pihalle?

8 tykkäystä

Oletamme molemmat ja molemmat olemme todennäköisesti yhtä kaukana faktasta. Minä myönnän, että voin olla väärässä. Mites sinä?

Nämä on vain mielipiteitä miten asiat näkee.

Toki voin olla väärässä mutta pidän sitä todella epätodennäköisenä. En vaan ymmärrä miksi tai mitä Holmström tai Sport hyötyisi siitä, että Holmström huvikseen olisi pelaamatta kaksi viimeistä erää?