Ilveksen pelaajajulkistukset 05.08.2020

Koska koko keskustelu näköjään automaattisesti kääntyy tuohon “Tappara vai Ilves” ja täällä huhutaan myös Spacekia niin täytyy kai äänestää sanamäärän ja viestimäärän hillitsemiseksi.

Kumpi mieluummin Tapparaan?

  • Spacek
  • Myttynen

0 voters

1 tykkäys

En tiedä kuinka tarve Ilveksellä senttereille on, mutta luulisi heidän odottavan kenties Arttu Ruotsalaistakin mahdollisesti takaisin? Mahtuisiko molemmat?

Minä arvuuttelen ettei pelaa kummassakaan, vaan vieraspaidassa joutuu istumaan jommassa kummassa aitiossa. Sen vuoksi tälläinen kuva.

1 tykkäys

Vaikea sanoa mitään mikä mies tämä Spacek on, Myttysestä nyt jotain tietoa on.

2 tykkäystä

Ei ollut. Myttynen pelasi KalPassa kaudella 16-17, Tuokkola sai potkut KalPasta joskus 2012-2013 kauden alussa.

Tottakai tässä kohtaa kääntyy jos Myttynen antaa kaksi vaihtoehtoa missä ensi kaudella pelaa. Spacekin tuloon uskon, joten se olisi Spacek ja Myttynen jotka tulossa, mutta en usko silti kahteen sentterin tuloon.

Ilveksenä yrittäisin ennemmin Myttystä useamman kauden sopimuksella kuin Kontiolaa.

5 tykkäystä

Jaahas,tarvii huomenna udella miehen mutterilta asiasta? :smiley:

1 tykkäys

Olen sitä mieltä että mieluummin Jarkko Malinen 1. Sentterinä kuin Matias Myttynen. Myttynen on yhden kauden ihme.

3 tykkäystä

Viime kaudella kuitenkin SHL:ssä varsin kelpo tehot 38 peliin: 13+10=23.

Enkä ota nyt kantaa, että Spacek vai Myttynen mieluummin.

4 tykkäystä

Joo, juuri näin. Samalla logiikalla voisi sanoa Arttu Ilomäkeä yhden kauden ihmeeksi. Mielestäni kumpikaan ei sitä ole, tiet vaan erkani KalPa:n hopeakauden jälkeen, kun Myttynen lähti kovempiin sarjoihin suoraan. Viime kaudella samat tehot Ruotsissa.

Uskon Myttysen vetävän hyvän kauden, jos ja kun Liigaan päätyy alkavalle kaudelle.

2 tykkäystä

Onko Ilveksellä vain yksi sentteri hakusessa?

Spacek → Tappara
Myttynen → Ilves
Kontiola → Ilves/Tappara

on aikamoisia senttereitä Hakametsässä ensi kaudellakin.

1 tykkäys

Todella vaikea uskoa ainakaan useampaan kuin yhteen. Tai sitten ne on voittaneet lotossa.

3 tykkäystä

Myttynen Ilves
Spacek Tappara
Konna ulkomaat

Menisköhän näin?

1 tykkäys

Hyvin mahdollista. Kyllä ainakin minussa semmoinen urheiluromantikko asuu että Kontiolan uran päättyminen naapurissa kirpaisisi. Näin ollen siis Myttystä täytyy toivoa naapuriin ja meille sitten Kontiola/Spacek. Jotenkin semmoinen kutina että Konnan osoite voisi olla tietystä syystä myös MoDo Hockey…

Toisaalta Leino ja Ruotsalainen läksvät pois, joten kärjessä on tilaa, ja alla on muistaakseni hyvä taloudellinen tulos. Ilves myös ilmoitti suht maltillisista hankinnoista tässä keväällä. Liigan mittapuulla puhuttaisiin kuitenkin aika kovasta tempusta.

Tai näin:
Spacek Tappara
Myttynen ipa
Konna hpk(huhujen mukaan kerho ollut kiinnostunut Konnasta)

Ihan hyvä oli tulos ja on ollut parina muunakin kautena, mutta ei tuo niiden kassa taida silti rahaa pullistella. Areenaa vartenkin pitäisi jotain pesämunaa olla.

Senttereitä on tullut jo sisään Roman. Ja Ikonenkin taitaa olla sentteri.

2 tykkäystä

Toisaalta oon lukenut Ilvesfoorumilta, Jatkoajasta, sekä kuullut myös livenä Ilvesläiseltä, että Konnaan kerättäisiin rahat yrityksiltä. Silloin nämä kaksi hankintaa onnistuisivat. Ilvesfoorumilla joku sanoi pari päivää sitten, että tiistaina julkaistaan pari pelaajaa, mutta kyseiseltä käyttäjältä tullut aikaisemmin paljon hutihuuteluita.

Aika näyttää, mutta olisi Ilvekseltä kova temppu napata Kontiola ja Myttynen.

2 tykkäystä

Konna ja Myttynen naapuriin ni on aika jäätävä keskusta naapurilla.

Mä oon kuullut että ensi viikolla Ilves julkaisee mutta kyseessä joku muu kuin Myttynen. Sen enempää en tästä Konna keissistä tiedä mutta jotenkin on sellainen kutina että Konna menis Ilvekseen.