Ilveksen pelaajajulkistukset 05.08.2020

Ei varmasti toteudu nuo molemmat. Tai sitten siellä on jo todettu, että uusi tsekki on ihan lapanen.

4 tykkäystä

Todella kova temppu olis ja vaikka mitä sanotaan, niin Kontiolan nappaaminen olis kyllä kuin märällä rätillä päin Tapparan “pläsiä”. No, ainakin kova haaste sarjaa ajatellen on silloin heitetty. Keskenjääneellä kaudella Ilves pääsi jo sen verran menestyksen makuun, että nyt halutaan jatkaa samaan suuntaan. Ja eiköhän Myttynen edelleen ole meidän liigaan erittäin hyvä pelaaja.

Ilvesfoorumilla jäsen “punakone” huhuketjussa Myttysestä ja Kontiolasta:

“Luulenpa ettei kumpaakaan Ilveksessä tulla näkemään…Ilves itse tiedottaa asioista kun näkee oikean ajan koittavan…mutta näin lopuksi meillä on hyvin pullat uunissa…kilpailukykyinen joukkue”

Ollut kaiketi aika hyvin perillä asioista yleensä. Tosin nyt on hyvä paikka myös trollata.

1 tykkäys

Laitetaanpä tänne tänään kuulemani “varmat” huhut. Lähdettä en sen kummemmin avaa, mutta muutaman välikäden kautta kuultuna. Myttysen osoite olisi tosiaan Tappara. Ruotsalainen puolestaan jatkaisi Ilveksessä. Nämä taitaa sulkea myös Kontiolalta ovet pelata Tampereella.

1 tykkäys

Olisihan tuo nyt helvetillinen antikliimaksi. Spacek tulisi vain reenaamaan ja meille jäisi käteen Myttynen :smiley:

10 tykkäystä

Todella hankala uskoa. En vai näe mitään yhteistä Tapparalla ja Myttysellä. Miksi helvetissä Tappara hankkisi toisen “Jarkko Malisen”. Ei yhtään miksikään.

15 tykkäystä

Mistä me tiedetään onko Spacek sen kummempi?

Myttynen ja Spacek siihen kylkeen, niin tykkäisin…

Myttynen teki viime kaudella SHL:ssä 38 peliin 23 pistettä Malmössä.

Minusta tuo on aika hyvin.

4 tykkäystä

Se oli myös Myttysen toinen onnistunut kausi koko urallaan. Tasaisuus puuttuu, valitettavasti.

Se oli myös Myttysen viimeisin kausi.

2 tykkäystä

Muuten ottamatta kantaa huhuun - tai no otanhan minä siihen kantaa - niin ainakin yksi asia vaikuttaa olevan selvillä: Tampereella haetaan senttereitä kovasti. En minä nyt hirveästi viitsi pettyä, jos sentteri on Myttynen. Pitää mielestäni koko ajan olla realismi mukana ajattelussa: Liigaan on ihan hirmuisen vaikea saada senttereitä. Jos onnistut hankkimaan hyvän sentterin niin joudut tekemään pätkäsopimuksen. Kotimaisen sentterin kanssa on aina mahdollista tehdä pidempää sopimusta, jolloin intressit voivat hyvinkin kohdata. Ja kaikesta Malisen haukkumisesta huolimatta: Malinen on aivan huippusentteri Liigaan sinne omalle tontilleen. Pystyy stunttamaan kärkiketjuissa, muttei ole lähtökohtaisesti kärkiketjun sentteri.

En minä nyt ainakaan hirveästi pety, jos uusi sentteri on Myttynen. Hyvät pisteet SHL:ssä ja osoittanut jo Liigassa, että pystyy todella hyvällä tasolla pelaamaan. Myttysellä on myös uraa jäljellä ja voi olla, että yhteinen intressi Tapparan kanssa löytyisi siitä, että laitetaan ukko siihen kuntoon, että voi pelata KHL:ssä tai Sveitsissä sitten pidemmälläkin pahvilla. On Myttynen profiililtaan selvästi enemmän 2. sentteri kuin Malinen. Tapparalla on niin paljon laatua tuolla laidoilla, että senttereihin nyt ei tarvitse koko omaisuutta hukata, mutta tärkeä pelipaikka se on, jos meinaa mestaruutta tavoitella.

1 tykkäys

Mä kuulin kans, että Ruotsalainen pelaisi ainakin alkukauden Ilveksessä… Tiedä sitten Myttysestä saati Konnasta, mutta edelleen on Tampere Konnalle paikka missä haluaa pelata. Eli jos Tappara ei tarjoo sopimusta edelleenkään, niin Ipaan menee, jos sieltä sopparin saa. Torstaina ei ole ollut vielä sopimusta mihinkään ja ulkomaat ei kuulemma ole vaihtoehto. Ei sen enempää enää aiheesta, kun aina joku takertuu lähteisiin. Katsotaan…

Hyvässä valmennuksessa pelannee hyvän kauden.

Itse luulen, että joku nyt tarkoituksella sekoittaa kuvioita. Spacek tulee Tapparaan, joko pätkällä, tai pitkällä. 1 vuotta pidän todennäköisinpänä. Perusteluina ihan tieto, että pelaa Euroopassa+tyttöystävä yhtäkkisesti seuraa TapparaOfficial. Tämän jälkeen Tapparalla on viisi sentteriä + Smejkal, eli ilman loukkaantumisia muita ei tule.

Myttynen todennäköisesti Ilveksen mies. A) haluaa Tampereelle+vihjailevat Insta postaukset Hakametsästä.

Tosin punakoneen arvioihin on yleensä ollut luottaminen, joten Myttysen osoite voi vielä kääntyä vaikka Hämeenlinnaksi. Tätä taas tukisi fakta, että Ilveksen kassakirsu ei mitenkään pullistele rahoista.

2 tykkäystä

Joo, voihan se Myttynen pelata missä tahansa liigajoukkueessa. Se, että kääntyykö Zambonista oikealla vai vasemmalle ei vielä tarkoita, että Ilveksessä tai Tapparassa pelaisi, koska jokunen muukin liigajoukkue pelannee Hakametsässä. Lisäksi Tapparan ja Ilveksen osalta jotenkin tuntuu, että ei ensimmäinen tietolähde siirrosta olisi pelaajan oma instagram.

Oma veikkaus on, että Myttynen menee johkin muualle ha haluaa nyt vähän hämmentää vaan.
Eiköhän tää Spacek-Myttynen-Kontiola- vyyhti kohta ala jostain reunasta purkaantumaan.

Ei tästä puutu enää, kun Ruohomaan mailat koppikäytävältä😂

2 tykkäystä

Täytyy myös muistaa, että jos Myttynen Tapparaan tulee, hän tulee pelaamaan Liigan parhaan valmennuksen hoivissa. Mahdollisuus onnistumiseen ei pitäisi ainakaan heikentyä.

3 tykkäystä

Myttynen ei kyllä sytytä. Vain ajoittaista onnistumista uran aikana ja pidän Malista jopa parempana pelaajana. Ei ole mielestäni järkeä hankkia sentteriä, joka on suurin piirtein Malisen tasoa.

2 tykkäystä

Myttynen ei meille tule. Siitä en sata varma ole, mutta melkein tai ainaki aika varma.

6 tykkäystä

Kalpa julkistaa ensi viikolla sopimusuutisia, jospa Myttynen palaisi sinne noista instavihjailuistaan huolimatta…

1 tykkäys