Ja kun boikotoivat, rahat ei menneet, mutta osakkeet menivät
No, nythän on mahdillisuus muuhunkin. JOS Vinnie Vielä on velkojaankin anteeksiantanut, niin tuokin episodi, jossa osakkeet päätyivät Vinnielle, päättyi onnellisesti ja rahat säästyivät. Varmaahan mikään vieläkään ole. Tuo Hietasen Peten, EH:n ja Vinnien vanha saunaporukka kun on niin tuoreessa muistissa…