Pitäisi suhteuttaa ensin kulut pienempään katsojabudjettiin, niin lähtökohtaisesti voisi onnistua. Eli kuluja leikata reilusti. Mutta sitten painaa vielä niskassa massiiviset velat, joten yhtälö on mahdoton. Kuten jo monta kertaa täälläkin todettu.
Onkos tähän tiedotustilaisuuten mitään linkkiä.vai Aamulehteä ja muita refressamaan ko?
Tiivistetysti sen että kassa on tyhjä ja ulkojäiden tuotto oli nolla euroa. Jälkimmäinen oli uutta, jos Honkalehdon suulla odoteltiin 0.5M voitto tai edes hyvää korvausta työstä. Ehkä tänään tuokin selviää.
Ei se nyt mitään uutta sano. Mutta suurimman osan Ruudun videoista näkee vapaasti Ilta-Sanomista. Tuo tj Kallioniemen ja Rantanen&Nyholmin Ilves-jutustelu on http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-2000005034796.html ja olisiko jossain 13 ja puolen minuutin kohdalla.
Kokoushan siellä on. Tiedottavat jos jotain tiedotettavaa ilmaantuu kokouksen jälkeen klo xx. Näin ainakin kuvittelen
Harmi kun ilves näyttää ajautuvan konkurssiin vasta tämän kauden päätteeksi. Ilveksessä on varmasti pelaajia jotka haluaisivat jäädä tampereelle, mutta nykyisestä ilvesrosterista en huolisi tänne ketään. Tai ehkä Meskasen ja Koivulan rotaatiopelaajiksi.
En minä niin väittänytkään. Laitoin vain infoa. Mistä minä tiedän, mitä vippejä, lainoja tai muuta sellaista ne ovat tai ovat olematta. Haluaisin vain tällä hillitä sitä, että täällä alkaa tulokseen ja taseeseen liittyviä arvailuja, ns. totuuksia ja muita hölynpölyjä muuttumaan FAKTOIKSI. Se ei ole reilua Ilvesyhteisöä kohtaan.
Faktaahan ei ole kuin Ilveksen toimistolla, jos sielläkään. Kyllä spekulointi, jopa taloudesta, kuuluu keskustelupalstoille.
Ilves itse on kuoppansa kaivanut ja tänäänkin he pystyisivät olemaan avoimia kertomalla kaiken. Näin tuskin käy, jos tiedot välitilinpäätöksen vaikeudesta pitävät paikkaansa.
Ostovelkojen suuruus kertoo, että on joku syy sille miksi niitä saatavia ei haeta perinnän kautta. Ylen jutussa kerrottu syy, eli Vinnien velka on tuolle järkevä selitys.
Kokousta ilmeisesti siirretty alkavaksi vasta klo 17.
Se on vain ilmoitettu lokakuussa että klo 15. Minulla on ainakin ollut jo pitkään tieto, että klo 17.00. Eli ei mitään ylimääräistä dramatiikkaa.
No ei sanonut. Samaa mantraa, mitä joka palstalla, mutta esitti vaan asian omalla kaikki tietävällä tyylillään yrittäen saada vastapuolen avautumaan faktoista.
Ja tämä Ilves Sharen toiminassa, peräti johdossa olevan suusta suoraan lainattu naapurin foorumilta: Olen ymmärtänyt asian juuri oikein tai sitten nuo valehtelevat päin naamaa, johon en usko,
"Todettakoon nyt kuitenkin, että Share Ilves ei ole ollut missään vaiheessa projektia ostamassa Ilvestä, vaan tukemassa neuvottelumahdollisuuksia ja jatkossa järjestämässä joukkorahoitusta.
Olemme kyllä hankkineet ja tulemme mahdollisuuksien mukaan hankkimaan osakkeita myös itse. Se on Share Ilveksen toiminnan peruspilareita."
Oi voi, näiden uutisten lomassa jään ajattelemaan, että mitäköhän sieltä on tulossa? Rantanen sanoi, että Ulkojäät tuottivat ±0 tuloksen ja sehän on selvää, jos tuotot on luvattu Vincentille. Tästä ei kyllä taida hyvää seurata, mutta katsotaan nyt, että mitä tapahtuu. Naukaiseeko Ilves tänään miltei viimeisimmän kerran?
HeGe postannut että Ipaan väliaikaishallitus. Jotain oikeasti tapahtunee myynnin suhteen. Samalla voi lukea rivien välistä että tänään ei ole vielä nimiä paperissa.
Oma pääoma plussalla. Omistusjärjestelyt vaiheessa. Seuraava kokous kuukauden päästä.
Näin rivien välistä luettuna joku ennusti eilen, että ainakin kuukausi menee vielä, jotta hommat saadaan kuntoon. Taustalla on ilmeisesti ihan aitoa neuvottelua ja ostajatahoja on löytynyt. Väliaikaishallituksen kokoonpano on huvittava Ja ilmeisesti jostain on löytynyt todella sitä rahaa, koska oma pääoma oli raskaasti tappiolla ja nyt jostain on löytynyt +250 000 €. Ilmeisesti Manngard on itse pumpannut vieläkin rahaa Ilvekseen.
Siis oma pääoma plussalla 236te eli voitu pumpata tuotakin enemmän
Tuo hallituksen asianajaja Lehtola konkurssien asiantuntija
Itse uskon, että Ulkojäistä jäänyt plussaa jonkun verran ja lisäksi omistaja laittanut osan.
Jos faktat lyödään tiskiin, niin nyt suurin omistaja Vincent Manngard on sitten tuon twiitin perusteella vankistanut asemaansa Ilveksen johtamisessa. Tulkitsen twiitin niin, että hänet on nyt valittu hallituksen ainoaksi jäseneksi ja osakeyhtiön hallituksessa tuossa tilanteessa pakollinen varajäsen on Lehtola. Kaikki muu on tällä hetkellä vain puhetta ja aikomuksia, joiden osalta tulevaisuus tulee näyttämään mitä tapahtuu.
Varmaan siellä on nyt saatavia muutettu pääomalainoiksi ja isolla kädellä, kun oma pääoma on noussut yli 700 000€.
Jos vielä kassassa on käteistä niin Vinnie on saanut firman “myyntikuntoon” .