Kävin oikein vilkaiseen mitä naapurissa näin paikallisen jälkeen. Eksyin Ilves ja media osioon. Tietäjän maineessa oleva Kunto antaa kuulua yhtiökokouksen epärehellisistä toimista. Hegekin tyytyy tällä kertaan oleen lähes sanaton.
Minä en edes ylläty. Tuskin kukaan muukaan.
Katsotaan koska ja miten muutos tulee…
19.1.2012 Ilves-Tappara 5-2 veti 5193 katsojaa. Tuossa oli viikon sisään kolme paikallispeliä.
Voisko linkkejä tai tekstejä saada kiitos
Kiitos. Ilveksen kotipeli myös.
Juu, kiitos kun hoidit.
Itse en linkitä santtuja, solmuja enkä ipaforumia
(Suoraan sanoen mun moka kun en tajunnut laittaa tätä eeppistä sivustoa linkkinä tänne )
Melkein tarvis olla nyt poppareita.
Mikrossa jo…ja pillimehua pari tölkkiä pöydällä. Nyt on paskahalvaus lähellä.
Kenelle jää Musta-Pekka käteen tässä leikissä??
Hyvin jännää, että Ilves-hockeyn välintilinpäätöksen on varmaan ihan ammattilainen tilintarkastaja tarkastanut ja ylimääräisessäkin yhtiökokouksessa hääräsi oikein asianajaja joka taisi olla hallituksessa kokoukseen asti ja siitä huolimatta puuttuu kuluja välintilinpäätöksestä?!
Ei vakuuta ei
Varmasti on ammattilainen tarkastanut, mutta jos yllättäviä kuluja tulee, niin tämä ammattilainen ei melko varmasti ole tiennyt niistä kuluista mitään, jos kuitteja/tositteita ei ole toimitettu hänelle. Mikäli kuluja on oikeasti puuttunut, niin en sitä kirjanpitäjän/tilintarkastajan/asianajajan piikkiin pistäisi. Kyllä asianmukaiset kuitit pitäisi yrityksen ihan itse toimittaa kirjanpitäjälleen. Jos tämä on totta, niin kertoo ehkä enemmän Ilveksen (ja/tai laskuttajien) tavasta toimia, itse en tälläistä tapaa ymmärrä.
Ilveksen kokoisessa puulaakissa harvon jos koskaan tarkastellaan välitilinpäätöstä. Eipä niin tee huomattavasti suuremmatkaan kuten UPM ym. ja aina jossakin alalaidassa on pienellä maininta, että on tarkastamaton.
Eipä nuo muutenkaan kovin herkästi mene edes tositetasolle ellei jokin yksityiskohta selvästi herätä mielenkiintoa.
Ymmärrän että niitä ei aina tarkisteta säästö- tai vaiva syistä mutta tässä olisi varman ostajienkin etu saada luotettavampaa tietoa tilanteesta. Tai olisi ollut.
D`Amigo ollut tänään TYKissä puhumassa :Millaista on olla ulkomaalaisena Suomessa. Ja lopuksi jakoi lippuja Jyp-peliin. Meidän tyttö kieltäytyi lahjasta kauniisti.
Fiksu tyttö
Samaan matsiin jaettiin tänään lippuja K-Supermarket Kuninkaankulmassa “ilmaiseksi”, ts. yli 30€ ostosten kylkeen sai istumalipun tuonne peliin. Täytyy myöntää että aika heikosti olen Ilveksen touhuja tässä seuraillut mutta onko näitä ilmaislippuhässäköitä ollut lähiaikoina (viimesen 1-2 viikon aikana) jotenkin erityisen paljon?
Ilveksen faneilla tänään vaihteeks positiivinen mielenosoitus. Eli lippuja peliin on hankittu joidenki yksityisten fanien/sijoittajien toimesta ja niitä jaetaan kaikelle kansalle. Foorumillaan tuntuu olevan taas kova pöhinä, että vielä kerran pojat. Nyt näytetään ostajille, että fanit on joukkueen takana yms. No mielestäni ihan ok ajatus, ongelma on se, että ostaja tietenkin tietää, että ilmaisilla lipuilla nää katsojat on halliin raahattu ja kuinka sitte seuraavaan peliin taas saadaan porukkaa.
Mutta veikkauksia, meneekö Ipalla vihdoin 5000 katsojaa rikki? Lauantai, ilmaisia lippuja, hieno voitto eilen jne. Mää yritin vähä ennustaa yleisömäärää, mutta lippuja ei saanutkaan Ticketmasterista, vaan jostain lippu.fi sivulta ja totesin, että lipunmyyjäkin on Ilveksellä huonompi ku Tapparan vastaava… Aika hankalaa oli selailla katsomoita kännykällä.
Käyttäjä 551304 kirjoitti eilen illalla näin (onko sarkasmia or what, en osaa sanoa):
Liigan kovakuntoisimman kotikentällä pyyhittiin kotijoukkueella pöytää tänään, tällä Ilveksen jengillä on terveenä pysyessään mahdollisuus pitkään kevääseen. Tulin innostuneena halliin 28.1. promon johdosta (muutos), mutta nyt on kirsikoita kakussa kun näen tämän jengin liitävän pitkälle kevääseen ja juoksen paikalle jo 15.45. Hieno päivä edessä!
Itse asiassa jopa Ilves-Hockey Oy itse on lähtenyt tuohon kamppanjaan mukaan, tuohon matsiin kun oli D-päätyyn tarjolla edullisia lippuja.
Eikös _Umpi_Solmu Salminen jokin aika sitten tehnyt artikkelin, joka mehusteli Ilveksen vierasvireellä? Nähdäkseni laskelma perustui siihen, että Ilves voittaa kaikki vieraspelinsä ja näin ollen se saa vierasedut playoffeihin jokaiselle kierrokselle aloitettuaan sijalta kymmenen.
Jos muut pelaavat ristiin, riittääkös Ipalle top 10:n pelkät vierasvoitot?
Tiukille vetää,mutta uskoisin riittävän. Ilveksellä on 7 vieraspeliä ja 9 kotipeliä.