Ilves-Hockey Oy:n talous

Kyllä Ilvekselläkin on yhteistyökumppaneita.
Oletan että tuolle listalle pääsee pienelläkin panoksella?

Omaa mieltä lämmitti kovasti ettei listalta löytynyt kovin montaa omaa asiakasta tai yhteistyökumppania. :innocent:

Näyttää pääsevän ihan sillä, kun ostaa kausikortin firman nimiin. Useampikin tuttava löytyy listalta, eikä kyllä ole muuten rahaa kioskiin vienyt. Lisäksi näyttää olevan melkoinen määrä yrityksiä joita ei enään edes ole olemassakaan…no, pitkä lista saattaa jonkun mielestä näyttää hyvälle, ihan kuin olisi paljonkin tukijoita ja vaurautta.

1 tykkäys

Tämä alkoi pienesti kiinnostaa. Jos ei muuten, olisi mukava käydä sotkemassa pakkaa yhtiökokouksissa. Muita mukaan?

5 tykkäystä

Mitkäs ilves poikissa on edesmenneitä firmoja?
Tuttuja nimiä osa joten pitää lopettaa asiointi noissa tai ainakin tuodaTapparaa esiin

1 tykkäys

Ilves hoitakoon poistamisen. Yksi ainakin tulee poistumaan. Sen liiketoiminnan ostin minä. En edes tiennyt sen olevan tuolla listalla ennekuin tänään sen tuolla näin. Nimikään ei enään ole sama. Ei ole ollut kahteen vuoteen…Ja jälkikäteen, tänään,asiasta kysyttyäni, selvisi, että kausikortin (yhden) ostamalla on yritys tuolle listalle päässyt. Yrityksen nimellä ei enään ole merkitystä se on alasajettu, eikä toimialakaan ole sama. Onneksi ei ole nettilinkkiä sivulla. Siivotkoon Esa sotkunsa sivuilta, eläkööt pilvilinnoissaan, koska tuon toiminimen takana ei ole enää liiketoimintaa, en siitä täällä sen enempää ala meteliä pitämään. Huvittuneena vaan tämänkin kikkailun totean… Yrityksen nimeä en paskahalv…eikun paskamyrskyn vuoksi viitsi kertoa, täällä kuitenkin käy Ilvesläisiäkin. Ja olisi helppoa selvittää mikä on nykyinen tilanne tuon yrityksen kohdalla. Mutta Tapparan tukijoiden joukosta löytyy nimi millä nyt mennään :wink:

9 tykkäystä

Sen verran vielä, että Ilveksen (SportVisionin) markkinointi on todellakin ollut maineensa veroista.

Ostettuani tuon edelleen listalla olevan yrityksen, soitti EH minulle keväällä 2015 Ilveksen markkinointi- ja kausikorttiasioissa. Ilmoitin, että olen toisen leirin miehiä, mutta kannatan kaikkea Tamperelaista ja Pirkanmaalaista jääkiekkoa muun muassa tukemalla junioritoimintaa Tapparassa, Ilveksessä ja Pyryssä…

Tähän EH itse totesi, että ai jaa, Tapparan miehiä vai. No, ei sitten mitään ja sulki yhteyden.

Mitä tuohon sanoisi…ei tuo nyt ainakaan myyntiä ollut.

2 tykkäystä

Ei oikeesti voi olla totta?:astonished:

Sad but true… En todellakaan yllättyneenä, yleensä aina sanavalmiina edes ehtinyt sanomaan mitään ennen kuin yhteys katkaistiin. En soittanut perään. Pudistin päätäni ja naurahdn.

Tosin en olisi EH:n Sportvisionille rahojani antanutkaan…mutta olisi tuo nyt edes voinut myyntipuhetta koittaa…

EH sai “hoidettu” merkinnän asiakasrekisteriin
Ai ei ilveksellä sellaista ole? No siihen ruutupaperiin

1 tykkäys

No nyt minäkin pääsin jyvälle tästä.
Lienee kyse siitä että on otettu asiakaskontakti, josta saa itselleen jonkinlaisen rahallisen korvauksen?

Ei kuulemma ole ilveksen markkinointi tai EHn rahanimentäfirma edes soitellut läpi ilveksen edellisen kauden tukijoita läpi. Amatöörimäistä

Ensin odotetaan se paskahalvaus jotta voi yllättää asiakkaat kirjaimellisesti housut kintuissa?

2 tykkäystä

Sponsvision kuittaa Ilvekseltä Korvauksen suoritetusta myynti tapahtumasta😁

2 tykkäystä

Voin sanoa, että ei toimi Ilveksen myyntl Tampereella.

Mutta samalla sanon myös sen, että ei pidä myöskään Tapparan myynnin ylpistyä. Aika vähän tulee kontaktia. Myynti ei ole pelkästään sitä, että olkapäissä logot vaihtuu. Pitää olla innovatiivinen.

Minä en, eikä firma omista kausikortteja. Emme myöskään lähde housumainoksiin. Voin kuitenkin useamman kerran tuoda peliin asiakkaita (20-40 henkliöä).

Kukaan ei koskaan ole “myynyt” minulle tapahtumaa. Jos minä en olisi minä, niin tuhansia jäisi puuttumaan kassasta. Ja minun kaltaisiani on myös Tampeereella paljon.

Ollaaanko liian tyytyväisiä vai miksi ei lähestytä yrityksiä Tampereella. Aktiviisuutta ja puhelin kouraan.

Loppuun vielä: Ei tää nyt niin vaikeaa ole.

@staff voi siirtää viestini oikeaan osoitteeseen.

6 tykkäystä

Nimenomaan tästä on kyse.

Minulle on myyty Tapparaa. Useampaan kertaan, ihan vaan puhelinkontaktilla on tarjottu eri vaihtoehtoja tarpeeni ja mielenkiintoni kartoittaen, ja asiakastilaisuuksiin olenkin mielelläni lähtenyt, vaikka raha tiukassa onkin. Suoraan mainostamiseen en, se saattaisi rajata asiakaspohjaa. Olen antanut luvan yritykseni nimen käyttöön tukijoiden joukossa juuri positiivisten kontaktien ja kokemusten vuoksi. En ole suurensuuri toimija, mutta tunnistan hyvän markkinoinnin ja arvostan sitä yritystasolla, siellä kontaktit luodaan, työntekijäni ja asiakkaani ovat olleet otettuja tilaisuuksista.

1 tykkäys

45 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Ilves-Hockey Oy:n yhtiökokous 7.2.2017

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Ketju kaikelle turhalle

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Ilves-Hockey Oy:n yhtiökokous 7.2.2017

Isot pojat kerto että liiallinen pytyllä istuminen aiheuttaa peräpukamia. Joudut katsomaan pudotuspelit seisomapaikoilta, kun istumista ei pers kestä.
@Miku pois pytyltä…

4 tykkäystä