11 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Ilves-Hockey Oy:n yhtiökokous 7.2.2017
Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Ilves-Hockey Oy:n yhtiökokous 7.2.2017
Talous ja yhtiökokous saman topicin alle ,kits
Pettymys… Jäi paskahalvaus saamatta…
Tulee vielä, kun massimiehet on laittaneet sen kolome milliä kassaan niin olla enää köyhiä eikä kipeitä.
Saattaa katsojaluvut nyt ainaki hetkeks nousta mutta kauanko porukka jaksaa käydä jos tappiot jatkuu? Facebookkia ku selaa nii porukkaa lähössä hallille
Niin. On vaan vissiin jo maapurissa unohtunut, että massimies on jo 25 vuotta laittanut rahaa kassaan…
Jostain syystä edellisen massimiehen rahoissa vaan oli jotain vikaa…hallitus ei ole voinut epäonnistua, koska ovat saaneet kokouksissa vastuuvapauden…
On siis ollut vaan huonoa rahaa liikkeellä…
Helposti fanit tuon 3 milliä joukkorahoituksella keräävät! Tuote on niin hyvä, että kyllä kai muutkin laittaa kaiken irtoavan rahan joukkorahoitukseen? Niillä rahoilla sharen pj voi ostaa osakkeita sharen nimiin ilman, että sijoittaja itse hyötyy tuosta sijoituksesta yhtään mitään. Aukeispa se mesenaattisivu jo…
Tuo on rajoitettu osakeanti. Myydään vain 10 yksityishenkilölle.
Ja jostain marssii 10 yksityishenkilöä, joilla on varaa niputtaa 300000/nuppi rutiköyhään jääkiekkojoukkueeseen…tuota…aika haastavaa…
Toistaiseks ei ole kuitenkaan nähty kuin kolme, joista yksi laittaa 100-200k. Essikö nämä laskelmat on tehnyt?
Olen joskus netistä lukenut, että 1993 vuoden paikeilla Ilveksen kannattajat tuulettelivat, kun liikemies Amerikasta osti Ilveksen. Rahaa oli taustalla ja Ilveksestä tehdään dynastia. Toisin kävi ja loru alkaa taas alusta.
Tästä voit käydä tsekkaan Hietasen rakennusliikkeen lukuja. Rahamies.
Ja miehen tuntien, voin kertoa, että varsinainen talousmies. Ilman rouvaa ei oltaisi edes tuossa.
Meinasin jo vastata tähän, mutta olen nyt hiljaa.
Muuten voi tulla sanomista minulle.
No johan on massia päällä. Mutta kenen? Siis tähän Ilves-tarkoitukseen liittyen, ei mitenkään muuten mitään.
Mä olen tän jo tänne viikko sitten postannut, mutta se 10 hengen porukka koostuu alla olevasta linkistä löytyvästä ryhmästä + Rask, sieltä voi arvuutella.
http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/260054-he-ovat-ilves-perhe-he-kaatoivat-marko-sjoblomin
Katsoitko liiketoiminnan tulosta?
No sitä just, tuollahan saa jo uuden mersun.
Toki, jos ei ole elämässä muita menoja.
Mutta juttujen mukaan massimiehet tulee myöhemmin esille.