Tuskin tuosta seuraavaa “sugar Daddya” saadaan…
Sehän se vasta olisikin, jos tässä siirryttäisiin ojasta allikkoon. En kuitenkaan tähän heti usko. Katsotaan.
Kuka on oikea rahamies näistä? Rask tienaa tällä hetkellä, mites Jalo?
Hietasesta ei tarvitse kertoa.
Onko tämä nyt se paskahalvaus? Melko helpolla pääsin, miten muut?
Omaan silmään vaikuttaa siltä, että kivinen tie on edelleen edessä.
Omaan silmään vaikuttaa että ipafanit voi huokasta ainakin toistaiseksi helpotuksesta, mutta kivinen on tie, vielä pitäa osata hoitaa hommat, seuraavat 2 kautta ratkasee aika paljon.
En halua haastaa riitaa, mutta mistä helpotuksesta he voivat hengähtää? Siitäkö, että Vinnie lähti?
Siitä ettei seura mene ainakaan vielä konkkaan ![]()
Jos nää kaupat olis kussu niin Takojankadulla vietettäis tänää hautajaisia.
Jep, jep ja sama tunari Honkkis jatkaa toimarina maaliskuun loppuun.
MInä uskon Ilvekseen enemmän kuin eilen, mutta missä ovat ne 7 muuta suursijoittajaa?
Hallitusmuutos ainoa käytännön muutos. Honkalehto vielä talossa…Hietanen ja haamut hallituksessa…
Ei niitä ole ollutkaan. On vain lupauksia annettu, että kyllä niitä osakkeita sitten kun anti…
Minä olen ehkä nyt tyhmä, mutta miten nyt maailma muuttuu? Paljon uusilla omistajilla on rahaa? Siis sellaista mitä voi Ilvekseen laittaa?
Nytkö Jalon johdolla häviää Tapparan sponsorit?
Uudet kotimaiset rahasedän jotka lyö rahaa kaivoon ja tuo uuden aamu jolloin muidenkin kukkarot aukeaa antamaan rahaa ja ostamaan lippuja?
Kun Vinni vaihtuu niin vaihtui johtokin ja päästään niistä eroon ehkähuonoista sopimuksistakin
Kun operatiiviseen johtoon tulee uudet tyypit, niin johtaminen tulee muuttumaan. Aika näyttää mihin suuntaan? Tuskin huonompaan.
Eikö hallivelat pitäisi olla julkista tietoa kun kaupunki vuokraisäntänä vaikka onkin ilveksenmiehet kaupungin puolella? Nyt solmu selvittämään ja aamulehti myös?
Olisiko veloissa myös se huhuttu maksamaton korvaus ilves rylle logon käytöstä? Se nyt loppunee kun ry saa vinnin osakepaperit
Koska niitä osakkeita voi käydä ostamassa? Ajattelin ruveta osakkaaksi. ![]()
Ilves hoki oyn hallitus päättää kenelle myydään ja nyt ei kaikkien raha enää kelvanne eli hommaa bulvaani
Manhattanilla olisi yksi Ilveshenkinen…siitä rahamies bulvaaniksi mukaan oskekaupoille…
Jos luette tuon, niin lukekaa tarkkaan.