Ilves-Hockey Oy - uusi aikakausi

Siellä on Hegellä taas puurot ja vellit sekaisin. Pleijareiden lipputuloilla ei ole hirveästi tekemistä tuon tarvittavan lisäpääoman kanssa. 1,5 m€ on minimi jonka ipa tarvitsee tuosta annista. Ja siis se 1,5 miukua piti olla ns varmaa rahaa, mutta ei ole näkynyt eikä kuulunut

Siis tuohon puoleentoista milmuun lisäily oli omia keksimiäni.

Onko muuten mitään tietoa tihkunut viime aikoina, paljonko niillä on potissa?

Viime maanantaina AL kirjoitti, että viikon päästä (eli huomenna) kerrotaan tarkemmin:

  • Onko minimitavoite kasassa, Risto Jalo?
  • Tulemme näiden asioiden kanssa ulos ensi maanantaina. Nyt emme halua häiritä pelejä ja niihin tulevia kannattajia itse otteluiden ulkopuolisilla asioilla.

Nyt vaikuttaa kuitenkin siltä, ettei Ilveksen taloudesta tiedoteta mitään ainakaan ennen ma 27.3. jolloin puolivälieräsarja on aikaisintaan katkolla.

http://www.aamulehti.fi/urheilu/onko-ilves-pelastettu-se-selviaa-tasan-viikon-kuluttua-24338634/

1 tykkäys

Eli huomenna on maanantai.

Nehän on varastaneet meidän päivän. Maanantain.

2 tykkäystä

Mielikuvituksentonta :joy:

Epäurheilijamaista.

2 tykkäystä

Jaa-a, onko kellään tietoo ipan kotipelien lipunhinnoista? Naapurilla kesti vuorokausi tuutata pihalle tiedote jossa kerrotaan että liput tulee myyntiin huomenna klo 12 (yks peliä, kaks peliä?) mutta ei ollu excel-taulukko lipunhinnoista ilmeisesti vielä kerenny samaan rytäkkään. No, nehän elää hetkessä.

Kuinkas puolivälierätulot menevät? Joko nämä menevät yhteiseen pottiin, joka sitten jaetaan lopullisten sijoitusten mukaisesti? Vai ovatko nämä viimeiset kotiottelutulot suoraan seuroille?

Seuroille menee, ei Liigalle

1 tykkäys

Onko nyt niin, että tiedotusta ei tänään ole luvassa? Siirtyykö se tulevaisuuteen? Jotenkin kuulostaa kyllä ilvesmäiseltä, että Jalo(kin) aloittaa oman kautensa valheella.

Tosin, jos olisi positiivista tiedotettavaa sitä ei säästeltäisi, vaan siitä otettaisiin kaikki hyöty irti. Mitä ilmeisimmin sieltä on tulossa jotain mikä saattaisi häiritä joukkueen peliä.

Mun, kuten varmaan monien muiden veikkaus on että pelataan playoffit loppuun ensin ja tiedotellaan sitten. Aika hölmöä olisi tässä vaiheessa siirtää focusta kesken poffien.

Parempi tulla julki kun poffit takana ja täten saada lisää julkisuutta. Varsinkin kun nyt jo mennee (tällä hetkellä hyvin). Ei kaikkia munia yhteen koriin.

Varmaan noinkin, mutta miksi ylipäätään antaa mitään aikarajoja, jos ei kesken kauden voi tiedottaa? Olisi sanonut heti alussa, että tiedotamme asioista kauden päätyttyä niin ei tarvitse selitellä.

Minulle tuollainen jättää huonosti hoidetun mielikuvan. Itse arvostan sitä, että sovitusta pidetään kiinni.

2 tykkäystä

Olikohan heillä oletus että pelit loppuu viikonloppuna. Toki parempihan olisi ollut ilmaista “Kauden loputtua” mutta nooh sattuuhan noita. Honkkiksen hulautuksiin on kuitenki matkaa.

2 tykkäystä

Taitaa olla samanlainen ketku tää Jalokin. Kerinnyt edes kuukautta oleen Honkkiksen tilalla kun skepeliä jo puhunut.

Itse puolestani uskon Jalon olevan oikealla asialla ja katselevan tilannetta jokseenkin realistisesti: eihän kukaan osannut kuvitella Ilveksen pääsevän sääleistä läpi, miksi Ripakaan. Näin ollen lupaus tiedotustilaisuudesta maanantaille oli täysin looginen. Joku seuran menestymiseen uskova olisi maininnut vain tiedotustilaisuuden pidettävän vasta sitten kun toiminta kaukalossa on tältä kaudelta ohi ja jättänyt päivämäärät kuulijan selvitettäväksi.

Jos ei Jalo saa tuota jaloilleen, niin ei sitten kukaan, paitsi hän jolla on laittaa muutama milmu huvikseen tuonne.

E. Tuli muuten tuo sanaleikki ihan vahingossa :smiley:

1 tykkäys

Vaikuttaa siis todella ammattitaitoiselta mieheltä. :smiley:

Itse en arvioi. Antakoon tässä pari vuotta näyttöjä ensi siitä, mitä osaa. Ihmisillä on taipumus arvioida toisia ihmisiä karisman perusteella, mutta karisma ei aina tarkoita kompetenssia, vaikka usein niin luulemmekin. Jalolla on paljon karismaa ja myös menestystä, mutta näytöt kompetenssista arvioidaan myöhemmin.