Ilves roster 2021-22

Martin Beckille sukua?

2 tykkäystä

Eilenkin neljä ulkomaalaista pakkia kokoonpanossa ja taas yks lisää. Eikai siinä, jos homma toimii.

1 tykkäys

Alkaa olemaan melko International Ilves tämä Tampereen Ilves. Ketä sieltä on pudonnut pois rosterista kun ulkomaalaista pelaajaa lappaa sisään koko ajan?

1 tykkäys

Saarela ja Virtanen nyt korvattu. Katsellaan tuleeko Mörkö vielä vai ei.

Langhamer
Zherenko
Gazda
Johansson
Lancaster
Lööf
Masin
Babtiste
Beck
Eriksson
Kos
Nikolishin
Sebök

Onhan siinä kansojen sulatusuunia.

17 tykkäystä

Eriksson tosin laina ja Kos juniori joka siirtyi Ilvekseen 14-vuotiaana.

2 tykkäystä

Olikos Odenilla kaksoiskansalaisuus? (Eikä mulle oo väliä, mikä on pelaajan kansallisuus, mutta ihan mielenkiintoista, että Ilves on valinnu tämmösen linjan rosterin suhteen.)

Juu. Omaa Yhdysvaltain kansalaisuuden myös, joskin on kuitenkin suomalainen.

3 tykkäystä

Eikös muukalaislegioonat oo päivän sana nykyään?

4 tykkäystä

Joo. Tepsillä oli viime kauden aluksi 10 ulkkaria ja heitä kutsuttiin muukalaislegioonaksi.

2 tykkäystä

Eikös sieltä teiltä päin huudeltu Tapparalle ja Tepsille näitä muukalaislegioona juttuja viime kaudella? Nyt ollu vähän hiljaisempaa.

13 tykkäystä

Oha siellä myös Suomi.

2 tykkäystä

Ei ainakaan mun suusta. Muista en tiedä. Mulle on aina ollut tuon taivaan sama mistä ne pelaajat tulee. Tää on ammattilaissarja ja täällä pelataan voitoista keinolla millä hyvänsä. Tai siis sallittujen keinojen puitteissa tietty.

1 tykkäys

Älkäämme yleistäkö muiden Ilves-fanien sanomisia kaikkien sanomisiksi.

10 tykkäystä

Nää muukalaislegioona huutelut ja puheet kuinka paljo omia kasvatteja on rosterissa ois omasta mielestä parempi hoitaa Facebook kommenteissa tai työpaikan kahvipöydässä, koska nää aiheuttaa tällä palstalla pelkkää myötähäpeetä. Puhun toki vaan omasta puolesta

1 tykkäys

Olihan meidän helppo rutista, kun ei ollut kokemusta menestyksestä, muukalaislegioonista ja menestyksestä muukalaislegioonilla.

4 tykkäystä

Ymmärrän tuon kuittailun siitä, että Ilves kannattajat huutelivat muihin leireihin muukalaislegioonista etc. Kuulin näitä kyllä itsekin, vaikka en niitä ikinä allekirjoittanut. Se oli varmasti siihen aikaan Ilves leirissä jonkinsortin keppihevonen, kun ei oikeen itse muutoin pärjätty, niin oli olevinaan jotenkin hieno asia, että oli sentään paljon omia kasvatteja rosterissa. Väitän silti, että nämäkin huutelijat olisivat koska tahansa vaihtaneet omat junnut menestykseen. Toki tässä on myös sekin asia osin takana, että Ilveksen junnuputki on hieman sakannut, ettei sieltä oikein tulijoita edes olekaan.

Että ymmärrys edellä olleille kuiteille kyllä löytyy, vaikka ne hieman meinas jopa allekirjoittaneelle mennä nahan alle. :sweat_smile:

25 tykkäystä

Pahoittelut, oli hölmöä lähteä huutelemaan mitä huutelin.

4 tykkäystä

Kyllä tästä selvitään. :wink: Eteenpäin sanos Juti.

3 tykkäystä