Kuinka paljon lohduttaa ajatus, että Helsingin olympialaisten jälkeen TBK/Tappara on ollut Ilvestä korkeammalla lopullisissa sijoituksissa 45 kertaa, ja toisinpäin 27 kertaa?
Radiossa pyörii mainos, että tämä alkaisi 18.30. Eikö se kuitenkin ala 19.30?
Tosiaan 17.2. alkamisaika vaihdettiin 18:30 → 19:30.
Tähän liittyen: Sattuuko kellään olemaan tietoa tai peräti kokemusta, myydäänkö missään Tampereen kantakaupungin alueella sijaitsevassa erotiikkaliikkeessä syötäviä villahousuja? Muunlaisia syötäviä alusvaatteita löytyy (kuulemma).
Huomenna ehtis vielä vähän kierrellä kauppoja ja kysellä.
Erotiikasta en tiedä, mutta lähtisin itse pohtimaan suoritusta Fernetti hörpyillä ja Tamneule Oy:n valmistamien karstavillahousujen nauttimisella kotimaisesta lampaanvillasta.
Lampaanvilla kuulostaa vähän sellaiselta että…
…jokos pääsiäisen parhaat punaviinit ovat tulleet Alkoihin?
Tämä päivä onkin ladattu täyteen Peetä, kun on Perjantai, Palkkapäivä, Pekkaspäivä ja vielä Paikallispeli! Tietty jos illan matsissa olisi Paikan Päällä, niin se ois kirsikkana kakun päällä, mutta nyt joutuu puremaan hammasta ja kuuntelemaan Mertarannan jorinoita telkkarin välityksellä.
3 pistettä tekisi eetvarttia keholle ja mielelle, mutta varsinkin runkosarjan voittoa miettien. Niin ja olisihan se ihan kiva pikku boonus ottaa Tampereen kiakkoherruus, vaikka Tapparan piirissä siitä ei tehdä läheskään niin suurta numeroa kuin naapurin (fanien) leirissä.
Hienoa kiakkoiltaa itse kullekkin säädylle!
Vielä kun haet pitkäripaisesta Pohjan Poikaa pp-muovipullossa niin menee päivä takuulla päin peetä.
Mertaranta ei ole mieleinen selostaja mihinkään peliin ja kaikista vähiten paikallispeliin.![]()
Paitsi jos sieltä tulee Kärpät.
Tuo Mertaranta ja Kivi -kaksikko on kyllä latistava ennakkotieto. Se Tapparamourun määrä Antsalla on taattu, Ilveshehkutus myös. Aivan pihalla tulee oleman varmasti koko pelin ja Kiven hajanaista ja jäsentymätöntä ulosantia on suorastaan kärsimys kuunnella.
Kivellä on kyllä viime viikkoina ollut jonkinlainen reenijumi päällä. Tämä tuli mieleen mm. eilistä Liigaviikko-ohjelmaa kuunnellessa. En usko että se nappia painamalla yön yli muuttuu miksikään.
Itse tilaisin tuossa tilanteessa vielä pizzan
Täällä muuten jossain oli ohjeet, miten vaikkapa Kiakkoradion saisi synkattua eli viivästytettyä vastaamaan televisiolähetystä, voisi jo tuolla kaksikolla sen kaivaa esille ja viritellä.
Mielenkiintoista myös seurata osastolaisboikotin vaikutuksia eli onko järjestävän seuran tapahtumaohjeistus muuttunut musiikin soittamisen osalta mihinkään suuntaan vai onko alkuperäinen linja saatu pidettyä.
Perkele, pitää pistäytyä pippaloihin päivänsankaria pokkaamaan plus passoa pompottelemaan. Peli plärätään pikakelauksella päivän päätteeksi pienessä pöhnässä.
Pakko painaa pitkää päivää pistäen p-piisi päälle!
Peli-illalle palstakavereille paljon positiivisuutta panokselliseen peliin.
Mä onnistuin Jukuripelissä ekaa kertaa kun katsoin mtv-sovelluksesta ja kaivoin netistä radiotaajuudet. Siellä pystyi synkkaamaan.
Eikös “Tampereen herruus” siirtyisi Tapparalle myös niukemmalla 1 pisteen saaliilla? Itselleni tuo voittokategoria on jostain syystä muuttunut viime vuosina melko merkityksettömäksi. Riittää kun ei kirouksen omaisesti oteta turpaan jok’ikinen kerta.
Edit. Ja vieläpä 0 pisteellä Tappara todennäköisesti voittaa herruuden maalieron turvin, ellei tule hirveää romahdusta ja rökäletappiota.
Pisteet ennen illan peliä 9-6 ja maaliero 16-10. Kuuden maalin tappiollakin tulisi tasapeli.
Itse toivon, että runkosarjan nykytilanne pysyisi. 4 parasta olisi Tappara,Kookoo, Saipa Ja Kalpa. Jyp, Ilves, Lukko ja muut saisi väsyttää itseään ekalla kierroksella.
Toivon kuin ihmeen kaupalla Tapparan voittoa….