Ilves - Tappara 8.12.2023 (pe)

Taattua Silvennois-roskaa. Matsin jälkeen haastattelu, eka kyssäri: oletko alkoholisti? :poop:

5 tykkäystä

Melko noloa kyllä nyt. Ei voi myöntää virhettään.

1 tykkäys

Tuli aiemmin koukusta, kun Puhakka meni ohi.

1 tykkäys

3- 0 kääntyi 3-5 voitoksi. Itse en uskonut,mut joukkue uskoi!!! Vahvaa tekemistä pelin edetessä,tästä on hyvä jatkaa! Kiitos Tappara tästä päivästä!

22 tykkäystä

Henkisesti iso voitto, kun noustiin 3-0 tilanteesta ohi. Nämä on niitä voittoja, jotka kannattavat joukkuetta henkisesti kevään tärkeissä peleissä. Uskotaan siihen mitä tehdään, eikä lopeteta pelaamista.

5 tykkäystä

Olisiko joskus ennenkin käynyt, että joulukuun alussa saatu voitto Ilveksestä Nokia Arenassa saa joukkueen lentoon ja keväällä sitten nostellaan Kanada maljaa?

Toisaalta on turha mennä asioiden edelle. Tänään oli yksi peli ja huomenna tulee seuraava.

7 tykkäystä

Tämä on paha. Joskus nähty ihan 5. finaalissakin sama tilanne. No, se meni jatkoajalle …

Tänään 3-4 johtoasemassa tuntui, ettei Ilves päässyt mihinkään, kun Tappara hallitsi tilanteen ja pystyi pitämään kiekkoa pitkiäkin aikoja itsellään. Jotenkin myös vaikutti, että oman maalin edusta on tiivistynyt huomattavasti mitä pidemmälle kausi etenee. Olisiko myös karvauksesta otettu pari napsua pois ja enää ei menty ”kolmella miehellä” vastustajan maalin taakse.

Randelinia on kehuttu jo moneen otteseen ja itse olisin valmis laittamaan jonkun 1+1 vuoden sopparin kouraan …

Oon itseasiassa kuhmalahdelta syntyjäni. :rofl:

6 tykkäystä

Pakko nyt palata vielä Puhakan rankkarein, @tp2 vai kuka se oli kommentoi ettei se olisi osunut käsiin/käteen. Nyt kun katson uudestaan peliä niin kyllä se Ilveksen pelaajan maila Puhakan oikeaan käteen osuu vaikka isoin fyysinen juttu on se että se vaikuttaa Puhakan etenemiseen.

Melkein sama asia. :slight_smile:

2 tykkäystä

Kyllä… Ja kuhmalahdesta olen lähtöisin. :sunglasses:

1 tykkäys

Osu ja uppos

85 tykkäystä

3-4:ssä meidän peliin tuli se usko omaan tekemiseen, joka oli koko alkuillan loistanut poissaolollaan. Tuossa kohtaa Ilveksen oli enää liian vaikeaa saada koneita käyntiin ja siihen moodiin, että saisi takaa-ajon käyntiin. Ilves oli tullut kolmanteen erään suojaamaan maalin johtoaan, mutta se ei tänään onnistunut.

4 tykkäystä

SO ääni muuten kuului todella hyvin lähetykseen. Myös silloin kun oma joukkue oli häviöllä. Mukava katsoa sivusta tätä meininkiä fanikatsomossa.

7 tykkäystä

Menee. Seuraavassa paikallisessa nimittäin.

2 tykkäystä

Oli muuten tämä peli draamankaareltaan 95% kopio Tappara-Pelicans pelistä, meillä oli Pelicansin rooli lähes loppuun asti, mutta pysyttiin itse yhä viimeisen sekunnin maalintekijänä.

3 tykkäystä

Tämä ihan totta.

Sykkeet on nyt tasattu ja olen edelleen sitä mieltä, että tuosta huitaisusta on pakko tulla pelikieltoa. Mulla itellä ainakin hajos ranne henkisesti kun näin ton ja ainakin otteluvideolla näytti Puhakka pitelevän rannettaan.

1 tykkäys

Tässä tulee se ero, että maailmassa ei ole kuin yksi Veli-Matti Savinainen.

3 tykkäystä

Onko Clendeningin huitomisesta kuulunut tai näkynyt mitään, onko edes mainittu käyneen syynissä?

Ei edes tutkittu…

1 tykkäys