Ilvesfoorumi

Onko tosiaan näin?

2 tykkäystä

En ainakaan itse löytänyt mitään tuollaista, muutamia kommentteja oli nostettu tikunnokkaan, kun jotkut ipalaiset olivat tällä palstalla antaneet kritiikkiä omille.

2 tykkäystä

Siinä on lopputulos kun pääsee kirjottelemaan anonyyminä ja purkamaan omaa pahaa oloansa :folded_hands:t2: tsemppiä heille

1 tykkäys

Kyllä oli, en muista ketjua, samoja keskusteluja kun siellä on ympäri foorumia.

edit. esimerkiksi tässä Muut kiekkofoorumit | Sivu 67 | Ilvesfoorumi - Ilves-kannattajien oma keskustelupalsta ja tässä Muut kiekkofoorumit | Sivu 68 | Ilvesfoorumi - Ilves-kannattajien oma keskustelupalsta

1 tykkäys

No eipä nyt ihan näinkään, lähinnä yhden kirjoittajan viesteihin tuo on kohdistettu. Ei sillä, että se tekisi siitä mitenkään hyväksyttävämpää, ennemminkin vielä säälittävämpää jaksaa maalittaa yhtä kirjoittajaa, jonka mielipiteet välillä poikkeavat Ilves-fanien valtavirrasta. Se kun ei ultrille sovi, että joku saman joukkueen värejä tunnustava on jatkuvasti eri mieltä tai pitää Tapparaa ok seurana. Lähinnä se nyt oli pointti, että ei ole “tuomittu yksitellen jokaista”, kun se ei pidä paikkaansa ja taitaa olla enemmän kiinni kommenteista kuin foorumista millä kirjoittelee. Itse olen ainakin välttynyt tuolta ja kirjoittelen (tai enimmäkseen vain tykkäilen/reagoin viesteihin) tuolla Ilvesfoorumillakin.

3 tykkäystä

Lisäksi pistää silmään alkeellisenkin oikeinkirjoitustaidon puute. Kertoo siitä, että ehkä he aikanaan ovat luokitelleet suomen kielen open mouhoksi.
Huomasin myös futispuolelta historiattomuutta. Siellä haukuttiin TamU “muoviseurana”, vaikka Ilves Jalkapallo syntyi samantyyppisenä ratkaisuna -74.
Eka valmentajakin oli kiekkomies tuolloin.

7 tykkäystä

Muissa ketjuissa oli toisiakin kirjoittajia mainittu (taisi olla ryhmänä, ei henkilökohtaisesti), tuossa ketjussa oli tuo yksi kirjoittaja maalitettu.

Jalkapallo oli kyllä Ilveksen ihan alkuperäisessä lajivalikoimassa jo 1931, ei 1974.

Eihän @Kuusari mitään muuta väittänytkään? Silti nykyinen ilveksen jalkapallo-osasto syntyi Tampellan ja Kissojen fuusiona vuonna 1974, eli Kuusarin kommentti on ihan paikkansa pitävä.

4 tykkäystä

Eli Ilves Jalkapallo syntyi 1931, nykyinen edustusjoukkue 1974. Jalkapallo kun on Ilveksessä paljon muutakin kuin vain miesten edustusjoukkue.

4 tykkäystä

Tiedetään, mutta ei ollut vuosikymmeniin. Ja kun TaPa ja Ilves-Kissat päättivät yrittää “unitedia”, Ilves oli lopputulos.
Ja tamperelaiseen tyyliin kohta molemmat (TaPa ja I-K) syntyivät uudelleen. I-K aluksi Kissalan Pojat nimellä. Tunne historia.

5 tykkäystä

Ei kai Ilveksen nykyinen edustusjoukkuekaan syntynyt 1974 vaan on 2000-luvun peruja melkein-fuusioiden ja lopettamisten ja Duck Park Rangersin ja KooVee-yhteistyön ja ties minkä kaikkien kuvioiden kautta?

6 tykkäystä

Oot oikeassa. Paljon oli kiemuraa matkassa. Varsinkin tuo KooVee- stintti hauska. Kai sillä annettiin tekohengitystä siinä tilanteessa. Itse olen aina pitänyt futisIlvestä hieman keinotekoisena.
Mutta keräähän tuo junioreita ja lasten ja nuorten liikunta on aina hyvä asia. Mutta yhteys kiekko- Ilvekseen ei pohjaa historiaan syvällisesti.

2 tykkäystä

Ilveksestähän tuli TamU -98, jolla sit loppui toiminta 2011 siihen sopupeli hässäkkään. Tästä uudesta Ilveksestä en tiedä mitään, jostain se putkahti.

1 tykkäys

Tais kuitenkin olla ”hämärää rahaa” jota seuraan tuotiin ja siitä syystä pihalle ( toki varmaankin sopupeleillä tienattua) mutta sopupelejä TamU ei pelannu :man_shrugging:t3:

1 tykkäys

Ei pelannut ei. Kyllä ne rahat liikkui jossain ihan muualla. Satun tuntemaan sen aikasen maalivahdin. Ihan kova veskari olikin.

3 tykkäystä