Otteluseuranta: Tappara - Ilves 02.03.2018

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

1 tykkäys

@Labrys ole hyvä.

Minä aloitan nyt alkulämmöt.

Taas kerran odotan kovasti iltaa, enkä suostu pettymään. Kävi miten kävi.

1 tykkäys

Henkan paluu, täpötäysi Hakamettä, kuumankiihkeä paikallisottelu. Tietää verta, hikeä ja kyyneleitä, jos ei kaukalossa niin palstalla tai Ilvesfoorumilla. Oikeasti veikkaan läpsyttelyä, hiihtelyä ja hikistä yhden maalin voittoa.

1 tykkäys

Pessimisti ei pety…

1 tykkäys

Syytä olisi tulla laadukas peli – saa meinaa kerrankin katsella ilman häiriötekijöitä ja kisastudioon on varattu asianmukaiset eväätkin.

Hieman kyllä pelottaa se, että huomennakin on peli, joten niinköhän yritetään taas säästellä energiaa.

Olen jo valmis pettymään. Aion myös negailla menemään oikein kunnolla. Varmistetaan vielä, että illan tärkein emoji on heti listalla ylimpänä; :bus:

5 tykkäystä

Tänään aukeaa reenijumi. :slight_smile:

1 tykkäys

Hallin käytävät oli ainakin taas laitettu tukkoon niin ettei päässy kiertään ympäri. En muista onko se hyvä vai huono merkki.

Halli ei ole vieläkään loppuunmyyty. Mä ajattelin kaljotella ja jos tulos ei mielytä, niin pelin jälkeen nukkumaan pahaolo pois.

3 tykkäystä

Taikka ranteet. Taas.

2 tykkäystä

Tulee iso itku jos Tappara häviää. :slight_smile:

3 tykkäystä

Pitkää uskonut reenijumin helpottavan. En enää.

Jasulla melkoiset tykit laidoilla. Aivan sama kummalle laidalle kiekon pelaa niin on syytä luistella suoraan maalille kurkkimaan ripareita.

2 tykkäystä

Kristallipallostani katsoin Jasulle parit syöttöpisteet tänään.

Tarttisko ottaa veikkaukselta 3kerroin… halli täys, Ilves jolla on vaan voitettavaa ja kruununa Japa pillin takana.

Mikki siel tekee rahaa👍

2 tykkäystä

Päätykiekon kautta mennään tänään siis.

Ekasta vaihdosta sitten kaapin paikka selväksi.

Joko Henkan myötä saadaan peliä aukeamaan ja rentoutta koko joukkueen esityksiin ? Hope so, kohta nähdään…

Ai helevetti, kun on hienoa nähdä Henkka ykkösen laidassa.
Meni miten meni, niin hienoa on.

8 tykkäystä

Taas on ruudun kuva hirveetä pikselipaskaa.

Ps. Oon varmaan niin paljon perässä, että en taida paljoa pystyä seurannoimaan.

1 tykkäys